is hipquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:01 schreef Aberella het volgende:
Wat is dit nou weer voor troep op mijn tijdlijn;
Het jaar van, en dan een kader met hartjes en bloemetjes. Alsof iemand dit interesseert
LBK is niet Oostbloks.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zeg ik: LBK en zijn matties.
En ligt godvertyfd lang op die kutplaat waarna je een stuk van nog geen twee happen kunt nemen om dat teringeind weer te wachten totdat je volgende twee happen klaar zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
alles smaakt hetzelfde met gourmetten
Heb ik ook altijd met posts van jou.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:01 schreef Aberella het volgende:
Wat is dit nou weer voor troep op mijn tijdlijn;
Het jaar van, en dan een kader met hartjes en bloemetjes. Alsof iemand dit interesseert
Echt niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd met posts van jou.
Dus we kunnen elkaar tot februari geen goedemorgen meer wensen?quote:
gewoon de SC overnemenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:07 schreef terrastegel het volgende:
Ik wil niet dat deze reeks sluit na 2014![]()
![]()
Helaas, ben niet echt van plan om tussendoor een keer om 6 uur op te staan. Maar is maar tot begin januari hoor. En dan kan het zelfs 5 dagen per week!!quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dus we kunnen elkaar tot februari geen goedemorgen meer wensen?
gvd is het meer dan alleen kleur dus gewoonquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zoek de 10 verschillen
Dat wil niemand, want dan gebeurt er écht niets meer in KLB.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:07 schreef terrastegel het volgende:
![]()
Na 28 december zelfs.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:07 schreef terrastegel het volgende:
![]()
Ja, de kerstmuts.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gvd is het meer dan alleen kleur dus gewoon
Oost-Indisch doof zijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:07 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde, daar zitten die andere kutjes ook en die gaat gewoon meeposten
YES! Maar ik ben van plan minder te werken anders red ik het niet icm school. 3 dagen moet zeker lukken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Helaas, ben niet echt van plan om tussendoor een keer om 6 uur op te staan. Maar is maar tot begin januari hoor. En dan kan het zelfs 5 dagen per week!!
Dat voorstel is al tachtigduizend keer afgewezen, maar ga je gang.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:08 schreef terrastegel het volgende:
Kunnen we niet gewoon een 2de SC openen?
Tuurlijk, CRE heeft geen SC (meer).quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:08 schreef terrastegel het volgende:
Kunnen we niet gewoon een 2de SC openen?
Hehequote:Op dinsdag 23 december 2014 22:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tuurlijk, CRE heeft geen SC (meer).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |