Mankeert er iets aan je ogen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie nu pas dat jullie dezelfde UI hebben
Wat?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:45 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee die zit ergens in de stilte...daar schijnt hij van te houden![]()
Sorry man ik stop alquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:46 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nee een wijf dat me gek maakt door geyle pics doo te sturen
stuur maar naar mij danquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:46 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nee een wijf dat me gek maakt door geyle pics doo te sturen
Ik ben kleurenblindquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ja ok jij hebt andere kleur maar care
Okequote:Op dinsdag 23 december 2014 21:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
[..]
Ik zie nu pas dat jullie dezelfde UI hebben
Nee ik ben haar reboundquote:
Donderdag pas holrquote:
Vieze gore hoer,quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ik moet nog een kerstgedicht maken voor surprise trouwens
gewoon : ho ho ho snow snow snow doen. succes gegarandeerdquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Suprises met kerst?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Mensen die iedere mogelijkheid aangrijpen om kerst te vieren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
morgen is het kerstaaf en dan vier ik het al
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:56 schreef Aberella het volgende:
[..]
Vieze gore hoer,
hier is je cadeau. Groetjes, je broer
Oh oke, wat ga je doen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Lekker gourmetten met oom Henk en tante Gerry?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:56 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Het is donker buiten,quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
officieel is het morgen al kerst...jezus zijn geboorte enzoquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Mensen die iedere mogelijkheid aangrijpen om kerst te vieren.
Jammer dat ik mam heb, anders had ik die kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:56 schreef Aberella het volgende:
[..]
Vieze gore hoer,
hier is je cadeau. Groetjes, je broer
Rubbishquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:57 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Het is donker buiten,
En de sneeuw valt zacht.
Ik zie voetstappen in de sneeuw,
En loop verder ingepakt in mijn jas.
Overal zie ik lichtjes om mij heen,
In de donkere nacht,
Loop ik verder.
De sporen achter mij gelaten,
Loop ik naar mijn huis,
Waar ik de deur opendoe,
Eindelijk de warmte tegemoet,
Eindelijk is het Kerstmis, twee dagen thuis.
geen dank
Ik hoorde laatst van Frank dat Jezus rond Pasen geboren moet zijn, dus nee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
officieel is het morgen al kerst...jezus zijn geboorte enzo
lol. nog nooit gedaan met kerst...dat is not done in mijn familie volgens mij met kerstquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:56 schreef Aberella het volgende:
[..]
Lekker gourmetten met oom Henk en tante Gerry?
Maak je er toch "je zoon" van.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer dat ik mam heb, anders had ik die kunnen gebruiken.
Smerig, vuil loeder,quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:57 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jammer dat ik mam heb, anders had ik die kunnen gebruiken.
wat...rond die tijd gaat ie doodquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst van Frank dat Jezus rond Pasen geboren moet zijn, dus nee.
Ben je moslimaquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
lol. nog nooit gedaan met kerst...dat is not done in mijn familie volgens mij met kerst
Volgens de bijbel, ja, maar om dat nou een historisch correcte bron te noemenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
wat...rond die tijd gaat ie dood
wel boek is nu weer hip dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Volgens de bijbel, ja, maar om dat nou een historisch correcte bron te noemen
Deden wij hier maar niet aan gourmetquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:00 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hoezoooo? omdat wij niet gourmetten hoor ik er niet bij zeker?
alles smaakt hetzelfde met gourmettenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:00 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deden wij hier maar niet aan gourmet
is hipquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:01 schreef Aberella het volgende:
Wat is dit nou weer voor troep op mijn tijdlijn;
Het jaar van, en dan een kader met hartjes en bloemetjes. Alsof iemand dit interesseert
LBK is niet Oostbloks.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:01 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat zeg ik: LBK en zijn matties.
En ligt godvertyfd lang op die kutplaat waarna je een stuk van nog geen twee happen kunt nemen om dat teringeind weer te wachten totdat je volgende twee happen klaar zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:01 schreef madeliefff het volgende:
[..]
alles smaakt hetzelfde met gourmetten
Heb ik ook altijd met posts van jou.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:01 schreef Aberella het volgende:
Het jaar van, en dan een kader met hartjes en bloemetjes. Alsof iemand dit interesseert
Echt niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd met posts van jou.
Dus we kunnen elkaar tot februari geen goedemorgen meer wensen?quote:
gewoon de SC overnemenquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:07 schreef terrastegel het volgende:
Ik wil niet dat deze reeks sluit na 2014![]()
![]()
Helaas, ben niet echt van plan om tussendoor een keer om 6 uur op te staan. Maar is maar tot begin januari hoor. En dan kan het zelfs 5 dagen per week!!quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:05 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dus we kunnen elkaar tot februari geen goedemorgen meer wensen?
gvd is het meer dan alleen kleur dus gewoonquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zoek de 10 verschillen
Dat wil niemand, want dan gebeurt er écht niets meer in KLB.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:07 schreef terrastegel het volgende:
![]()
Na 28 december zelfs.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:07 schreef terrastegel het volgende:
![]()
Ja, de kerstmuts.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:07 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gvd is het meer dan alleen kleur dus gewoon
Oost-Indisch doof zijnquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:07 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Dat is niet hetzelfde, daar zitten die andere kutjes ook en die gaat gewoon meeposten
YES! Maar ik ben van plan minder te werken anders red ik het niet icm school. 3 dagen moet zeker lukken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:07 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Helaas, ben niet echt van plan om tussendoor een keer om 6 uur op te staan. Maar is maar tot begin januari hoor. En dan kan het zelfs 5 dagen per week!!
Dat voorstel is al tachtigduizend keer afgewezen, maar ga je gang.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:08 schreef terrastegel het volgende:
Kunnen we niet gewoon een 2de SC openen?
Tuurlijk, CRE heeft geen SC (meer).quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:08 schreef terrastegel het volgende:
Hehequote:Op dinsdag 23 december 2014 22:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Tuurlijk, CRE heeft geen SC (meer).
Oh ik ga dan ook weer snel terug naar drie dagen hoor, kan ook te gek immers. Lopen we weer mooi synchroon.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
YES! Maar ik ben van plan minder te werken anders red ik het niet icm school. 3 dagen moet zeker lukken.
maar aan de andere kant is het ook leuk om topics over te nemen en daar te sc-en...dat geeft ook meer gespreksstof..in die sc is soms echt saai omdat het dan nergens meer over gaatquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:08 schreef terrastegel het volgende:
Deze vrouw weet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:10 schreef madeliefff het volgende:
[..]
maar aan de andere kant is het ook leuk om topics over te nemen en daar te sc-en...dat geeft ook meer gespreksstof..in die sc is soms echt saai omdat het dan nergens meer over gaat
Vergeet het maar jongen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:10 schreef terrastegel het volgende:
We jagen al de andere mensen gewoon weg uit dat andere SC topic
waarom denkt iedereen dat dat zo onmogelijk isquote:
Migado godkkquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:10 schreef madeliefff het volgende:
maar aan de andere kant is het ook leuk om topics over te nemen en daar te sc-en...dat geeft ook meer gespreksstof..in die sc is soms echt saai omdat het dan nergens meer over gaat
Eens maar nooit weer, heb nog steeds behangplaksel achter m'n kiezen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dus wie helpt er ff met inlikken in CRE?
Heb je er wel eens gepost?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen dat dat zo onmogelijk isgewoon meeposten klaar
hoho niet in het verkiezingstopic, ga maar lekker naar KLB / [Centraal] Facebookergernissen #86 Clusterfucksquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:01 schreef Aberella het volgende:
Wat wil je daar nu mee bereiken dan? Nog meer geruzie? Wat een feest. Nee, ik houd het wel bij de KLB WA-groep.quote:
Niet iedereen heeft er behoefte aan in een topic te posten met een aantal downers uit de SC-reeks.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen dat dat zo onmogelijk isgewoon meeposten klaar
Hugekloon gespot.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
hoho niet in het verkiezingstopic, ga maar lekker naar KLB / [Centraal] Facebookergernissen #86 Clusterfucks
grapje toch ?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat wil je daar nu mee bereiken dan? Nog meer geruzie? Wat een feest. Nee, ik houd het wel bij de KLB WA-groep.
KLB WA groep? is die er dan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat wil je daar nu mee bereiken dan? Nog meer geruzie? Wat een feest. Nee, ik houd het wel bij de KLB WA-groep.
ja ooitquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |