zo zo, kleine hosselbaas was jequote:Op dinsdag 23 december 2014 21:17 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik greep op mijn 11de voor het eerst naar boobies.
ik zie die chimeid nog steeds wel eens lopen, vind het pittig awkward om een 1 of andere reden.
waaromquote:
16, was een enorme anti-climax.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:17 schreef Blackings het volgende:
op welke leeftijd hadden jullie je eerste jonko gesmokete?
en hoe was het?
Nooit, zelfs nog nooit gerookt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:17 schreef Blackings het volgende:
en hoe was het?
ja, nu heb ik een repulsieve houding.quote:
15. Of ja eigenlijk 14, maar volgens mij zat er alleen shag in die joint. Beviel wel goed, eerst tyfushard hoesten en toen tyfushard lachenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:17 schreef Blackings het volgende:
en hoe was het?
12 haha was wel grappigquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:17 schreef Blackings het volgende:
en hoe was het?
21.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:17 schreef Blackings het volgende:
en hoe was het?
Moest lachenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
21.
Had constant het idee dat ik moest pissen en onderweg naar huis de bus ondergekotst.
14.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:17 schreef Blackings het volgende:
en hoe was het?
nicequote:Op dinsdag 23 december 2014 21:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
21.
Had constant het idee dat ik moest pissen en onderweg naar huis de bus ondergekotst.
looool.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
21.
Nu ik er over nadenk was ik denk ik 19 trouwens. Was nog in m'n wilde tijd. 's Ochtends begonnen met bier zuipen, in Amsterdam het idee hebben dat omdat we daar waren we moesten blowen, te dronken om een coffeeshop te vinden en uiteindelijk in m'n eentje een joint opgerookt als een sigaret omdat ik de enige was die rookte. Wat een dag.quote:
kom jonkomeetquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:18 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nooit, zelfs nog nooit gerookt.
jawel hoelangquote:
Ik zie het al voor me dat haan33 houses hosselt tijdens een meet omdat houses panja is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vechtjonkoorgiemeet met zubrowka toe.
als iemand houses hosselt ben ik hetquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:21 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat haan33 houses hosselt tijdens een meet omdat houses panja is.
ben je te onzeker voorquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
als iemand houses hosselt ben ik het
Ik heb die hoop maar opgegeven, zodra hij weer vrij is is hij toch binnen een week weer gebannedquote:
leugensquote:
Was een keer stoned in Amsterdam. 's Avonds was het nog steeds niet uitgewerkt en moest met de auto naar huis. Helemaal paranoide teruggereden tijdens een stortregen, 20 keer gestopt bij tankstations. Volgens mij reed ik echt 50quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nu ik er over nadenk was ik denk ik 19 trouwens. Was nog in m'n wilde tijd. 's Ochtends begonnen met bier zuipen, in Amsterdam het idee hebben dat omdat we daar waren we moesten blowen, te dronken om een coffeeshop te vinden en uiteindelijk in m'n eentje een joint opgerookt als een sigaret omdat ik de enige was die rookte. Wat een dag.
herkenbaar bietjequote:Op dinsdag 23 december 2014 21:22 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik heb die hoop maar opgegeven, zodra hij weer vrij is is hij toch binnen een week weer gebanned
neeh hij loopt tegen deuren aan als ie onder invloed isquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:21 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat haan33 houses hosselt tijdens een meet omdat houses panja is.
ja maar jij hebt daar schijt aan en bent een half uurtje later weer terugquote:
uitgaan met je autoquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:23 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was een keer stoned in Amsterdam. 's Avonds was het nog steeds niet uitgewerkt en moest met de auto naar huis. Helemaal paranoide teruggereden tijdens een stortregen, 20 keer gestopt bij tankstations. Volgens mij reed ik echt 50
Oh ja jij hebt hem gemeet tochquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:23 schreef madeliefff het volgende:
[..]
neeh hij loopt tegen deuren aan als ie onder invloed is
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:24 schreef madeliefff het volgende:
ik praat gewoon met mezelf hoor jongens let maar niet op mij
hoezo?quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:24 schreef Blackings het volgende:
lol madeliefff als je haan gemeet hebt heb ik wel respect voor je.
ik word knettergek van die plaatjes van jouquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:24 schreef Blackings het volgende:
lol madeliefff als je haan gemeet hebt heb ik wel respect voor je.
Daarvoor maak ik ze ook.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:25 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik word knettergek van die plaatjes van jou
Ga je nog een reisverslag schrijven?quote:
Nee maar hij doet wel graag alsof.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:26 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij is helemaal geen oostblokker
Hij slaat ineens volledig dicht als het over zijn reis gaat.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga je nog een reisverslag schrijven?
whutquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef Blackings het volgende:
Lijkt me wel geinig om haan vastgebonden te bedreigen met een mes, ben benieuwd hoe hij zal reageren.
Ik denk dat jij neergeklapt eindigt in dat scenario.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef Blackings het volgende:
Lijkt me wel geinig om haan vastgebonden te bedreigen met een mes, ben benieuwd hoe hij zal reageren.
Nee te lui voorquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga je nog een reisverslag schrijven?
Oh jammer. Misschien heeft hij heimweequote:Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hij slaat ineens volledig dicht als het over zijn reis gaat.
AIVDquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef Blackings het volgende:
Lame.quote:
ik denk het nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik denk dat jij neergeklapt eindigt in dat scenario.
quote:
wtfquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef Blackings het volgende:
Gewoon, hoe het bevalt enzo en waar je allemaal geweest bent.quote:
maar je hebt eendje toch nogquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:30 schreef Aberella het volgende:
Ik ben mezelf niet sinds Mortaxx' vertrek.![]()
Vind dagboek verhaaltjes nietsquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon, hoe het bevalt enzo en waar je allemaal geweest bent.
En daar zijn we zeer content meequote:Op dinsdag 23 december 2014 21:30 schreef Aberella het volgende:
Ik ben mezelf niet sinds Mortaxx' vertrek.![]()
Maar dat is nog niet voorgekomen dus.quote:
Ik weet nog zekerder dat ik kankerlekker benquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb je jezelf gevonden na het leren kennen van vreemde culturen?
gesmolten <3quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet nog zekerder dat ik kankerlekker ben
Ben bescheidenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar dat is nog niet voorgekomen dus.
ahwquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:34 schreef Aberella het volgende:
[..]
Eendje is mijn rebound. Zonder succes.
ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:33 schreef deadprez het volgende:
Kut, weer iemand die op mapima gestemd heeft voor ze proberen me te besodeflikkeren. Copthorne moet die ding winnen.
als eendje dit leestquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:34 schreef Aberella het volgende:
[..]
Eendje is mijn rebound. Zonder succes.
Die is niet goed hoorquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:35 schreef Blackings het volgende:
"Irritantste troll: NieuweKutNier"
lol.
Hier heb ik ook hardop om moeten lachen.quote:
ja, das wel bietje gay inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:37 schreef Blackings het volgende:
homobeat http://www67.zippyshare.com/v/4770265/file.html
ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:38 schreef deadprez het volgende:
Waar maak je je beats in, FL gewoon?
Aight. ik probeerde daar vroegah weleens tekno mee te maken, maar lukte nooit echt.quote:
laterquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:38 schreef Blackings het volgende:
maar ik ga een film kijk au revoir mon amis
madelief wat moet ik hiermeequote:
au revoir..je m appelle madiquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:38 schreef Blackings het volgende:
maar ik ga een film kijk au revoir mon amis
nee die zit ergens in de stilte...daar schijnt hij van te houdenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |