zo zo, kleine hosselbaas was jequote:Op dinsdag 23 december 2014 21:17 schreef Blackings het volgende:
[..]
ik greep op mijn 11de voor het eerst naar boobies.
ik zie die chimeid nog steeds wel eens lopen, vind het pittig awkward om een 1 of andere reden.
waaromquote:
16, was een enorme anti-climax.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:17 schreef Blackings het volgende:
op welke leeftijd hadden jullie je eerste jonko gesmokete?
en hoe was het?
Nooit, zelfs nog nooit gerookt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:17 schreef Blackings het volgende:
en hoe was het?
ja, nu heb ik een repulsieve houding.quote:
15. Of ja eigenlijk 14, maar volgens mij zat er alleen shag in die joint. Beviel wel goed, eerst tyfushard hoesten en toen tyfushard lachenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:17 schreef Blackings het volgende:
en hoe was het?
12 haha was wel grappigquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:17 schreef Blackings het volgende:
en hoe was het?
21.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:17 schreef Blackings het volgende:
en hoe was het?
Moest lachenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
21.
Had constant het idee dat ik moest pissen en onderweg naar huis de bus ondergekotst.
14.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:17 schreef Blackings het volgende:
en hoe was het?
nicequote:Op dinsdag 23 december 2014 21:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
21.
Had constant het idee dat ik moest pissen en onderweg naar huis de bus ondergekotst.
looool.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:18 schreef voederbietel het volgende:
[..]
21.
Nu ik er over nadenk was ik denk ik 19 trouwens. Was nog in m'n wilde tijd. 's Ochtends begonnen met bier zuipen, in Amsterdam het idee hebben dat omdat we daar waren we moesten blowen, te dronken om een coffeeshop te vinden en uiteindelijk in m'n eentje een joint opgerookt als een sigaret omdat ik de enige was die rookte. Wat een dag.quote:
kom jonkomeetquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:18 schreef terrastegel het volgende:
[..]
Nooit, zelfs nog nooit gerookt.
jawel hoelangquote:
Ik zie het al voor me dat haan33 houses hosselt tijdens een meet omdat houses panja is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vechtjonkoorgiemeet met zubrowka toe.
als iemand houses hosselt ben ik hetquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:21 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me dat haan33 houses hosselt tijdens een meet omdat houses panja is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |