Ik denk dat jij neergeklapt eindigt in dat scenario.quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef Blackings het volgende:
Lijkt me wel geinig om haan vastgebonden te bedreigen met een mes, ben benieuwd hoe hij zal reageren.
Nee te lui voorquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ga je nog een reisverslag schrijven?
Oh jammer. Misschien heeft hij heimweequote:Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hij slaat ineens volledig dicht als het over zijn reis gaat.
AIVDquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef Blackings het volgende:
Lijkt me wel geinig om haan vastgebonden te bedreigen met een mes, ben benieuwd hoe hij zal reageren.
Lame.quote:
ik denk het nietquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik denk dat jij neergeklapt eindigt in dat scenario.
quote:
wtfquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:27 schreef Blackings het volgende:
Gewoon, hoe het bevalt enzo en waar je allemaal geweest bent.quote:
maar je hebt eendje toch nogquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:30 schreef Aberella het volgende:
Ik ben mezelf niet sinds Mortaxx' vertrek.![]()
Vind dagboek verhaaltjes nietsquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon, hoe het bevalt enzo en waar je allemaal geweest bent.
En daar zijn we zeer content meequote:Op dinsdag 23 december 2014 21:30 schreef Aberella het volgende:
Ik ben mezelf niet sinds Mortaxx' vertrek.![]()
Maar dat is nog niet voorgekomen dus.quote:
Ik weet nog zekerder dat ik kankerlekker benquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Heb je jezelf gevonden na het leren kennen van vreemde culturen?
gesmolten <3quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet nog zekerder dat ik kankerlekker ben
Ben bescheidenquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar dat is nog niet voorgekomen dus.
ahwquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:34 schreef Aberella het volgende:
[..]
Eendje is mijn rebound. Zonder succes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |