Hoeren ben ik al geweest. Vond ik echt niks aan.quote:Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef Heeinz het volgende:
Of je bent gewoon blij met wat je hebt, of je gaat een keer met je maten bezopen naar de hoeren
Ik kan niet meer uitgaan alleen, omdat ik samenwoonquote:Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef VAS het volgende:
Dan doe je dat tijdens het uitgaan en ram je een andere chick vol.
Heb je de ervaring en is het opgelost.
Zij werkt en komt thuis. Ik weet zeker dat zij niks doet.quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef VAS het volgende:
En zij zal ook nu wel met hetzelfde gevoel zitten ivm hormonen op die leeftijd.
Maybe heeft ze al heel wat stiekems gedaan.
Voel jij je nu beter?
Ze moet je ook wel de ruimte geven he.quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ik kan niet meer uitgaan alleen, omdat ik samenwoon
Dat is een fijn gevoel die zekerheid. Ik vertouw niemandquote:Op maandag 22 december 2014 22:38 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Zij werkt en komt thuis. Ik weet zeker dat zij niks doet.
Gelukkig geen verloren momentjes op het werk met die leuke collega... op de WC of in de voorraadkast. Of dat lege kantoorkamertje op de 2e verdieping.quote:Op maandag 22 december 2014 22:38 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar is een eigen keuze. Valt wel mee om eerlijk te zijn, als je gewoon met vrienden afspreekt hoef je niet per se aan de drank en uitgaan kan ik zonderquote:Op maandag 22 december 2014 22:43 schreef Skv het volgende:
Ze gaat niet uit, rookt en drinkt niet? Jezus ouwe, gun haar ook een leven ofzo.
quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Hoeren ben ik al geweest. Vond ik echt niks aan.
juistquote:Op maandag 22 december 2014 22:33 schreef Clockmill01 het volgende:
Zij is het eerste en enige meisje waarmee ik heb gezoend en seks mee heb gehad.
Mijn god wat saai.quote:Op maandag 22 december 2014 22:44 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, maar is een eigen keuze. Valt wel mee om eerlijk te zijn, als je gewoon met vrienden afspreekt hoef je niet per se aan de drank en uitgaan kan ik zonder
Dit inderdaad, het kan enkel fout gaan, dus snap het nut er niet van in. Wat heb je eraan als je met een blondie het bed induikt die al tien jongens gehad heeft? Doesn't make sense, dont spill what you have.quote:Op maandag 22 december 2014 23:00 schreef Shockwave12 het volgende:
Gast, stel je niet aan.
-Je hebt een vriendin waar je gelukkig mee bent
-Tis een prima meid zo te lezen
-Prima schoonfamilie is ook mooi meegenomen
Tel je zegeningen. Verpest nou niet je mooie leventje door te denken dat het gras bij de buren groener is.
Nou, ik zie de hoeren meer als een service. Ik dacht dat het mijn probleem zou verhelpen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:05 schreef Oognip het volgende:
- Het is ander meisje en erg moeilijke situatie .
- Je bent naar de hoeren geweest maar hebt geen seks met ze gehad?
- Ook als je samenwoont (juist!) kun je prima alleen op stap gaan. Maak je probleem bespreekbaar, misschien heeft zij dezelfde behoefte en kunnen jullie er wat mee.
Ik wil echt gewoon weten hoe het is om seks te hebben met een andere vrouw. Geen hoeren, dat was echt niks.quote:Op maandag 22 december 2014 23:01 schreef Gregor1994 het volgende:
[..]
Dit inderdaad, het kan enkel fout gaan, dus snap het nut er niet van in. Wat heb je eraan als je met een blondie het bed induikt die al tien jongens gehad heeft? Doesn't make sense, dont spill what you have.
In combinatie met 'ze is de perfecte vrouw want gaat niet uit' duidelijke troll dit.quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Sukkelquote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Nou, ik zie de hoeren meer als een service. Ik dacht dat het mijn probleem zou verhelpen.
Zij laat mij echt niet alleen op stap gaan. Ze wordt al boos als ik met andere meisjes praat op FB bijvoorbeeld.
Natuurlijk wil ik deze relatie niet kapot maken, omdat ik al zo'n sterke band heb opgebouwd en ik voel me echt goed met mijn vriendin.
Alleen het is echt kut dat ik wat mis in mijn leven. Mijn vrienden drinken en neuken er op los en ik mis dat heel erg. De seks is goed met mijn vriendin, alleen ben ik erg benieuwd naar andere vrouwen.
Als ik dit tegen haar zou zeggen weet ik nu al dat ze hard gaat flippen. En ze gaat me dan totaal niet meer vertrouwen. Ik kan haar reactie makkelijk voorspellen op dit gebied.quote:Op maandag 22 december 2014 23:15 schreef Oognip het volgende:
[..]
Sukkel
Ik weet waar je het over hebt, ik heb hetzelfde, maar in een goede relatie is alles bespreekbaar. Succes.
Dan gewoon neuken wat je tegenkomtquote:Op maandag 22 december 2014 23:22 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Als ik dit tegen haar zou zeggen weet ik nu al dat ze hard gaat flippen. En ze gaat me dan totaal niet meer vertrouwen. Ik kan haar reactie makkelijk voorspellen op dit gebied.
Soms heb ik wel het gevoel van dat ik het moet uitmaken en gewoon moet genieten van mijn leven nu het nog kan.quote:Op maandag 22 december 2014 23:34 schreef ZarB het volgende:
Leuke vriendin, waar je niks van magJullie zijn allebei gewoon nog 13. Die jaren die er bijgekomen zijn hebben 0 invloed gehad op jullie als persoon. Ga uit elkaar, ontwikkel jezelf.
Nou en? Sletjes zijn veel leuker dan maagden...quote:Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef Clockmill01 het volgende:
- Ik zal nooit zo een meisje vinden die nog maagd en geen slet is vinden op deze leeftijd
Ik wil uiteindelijk wel een serieuze relatie hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 23:48 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou en? Sletjes zijn veel leuker dan maagden...
Sletjes ook hoor...quote:Op maandag 22 december 2014 23:49 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ik wil uiteindelijk wel een serieuze relatie hebben.
Niet echt sterke argumenten.quote:Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Soms heb ik wel het gevoel van dat ik het moet uitmaken en gewoon moet genieten van mijn leven nu het nog kan.
Maar het spelen meerdere factoren mee wat het lastig maakt om het uit te maken:
- Alles wat we opgebouwd hebben gooi ik zomaar weg. Niet alleen met elkaar, maar ook met de -families enz.
- Ik zal achteraf waarschijnlijk veel spijt hebben dat ik haar heb laten gaan, want het rondneuken wordt op een moment ook saai.
- Ik zal nooit zo een meisje vinden die nog maagd en geen slet is vinden op deze leeftijd
Nou als die hoeren je geen voldoening geeft, dan zal een ander wijf je dat ook niet geven. Het zal pas anders zijn als je seks hebt met iemand waar ook liefde speelt. Dat zal in je huidige situatie wel heel lastig worden. Of ben je nu nog van plan om verliefd op een ander te worden, zodat je het kan 'proberen'?quote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Nou, ik zie de hoeren meer als een service. Ik dacht dat het mijn probleem zou verhelpen.
Zij laat mij echt niet alleen op stap gaan. Ze wordt al boos als ik met andere meisjes praat op FB bijvoorbeeld.
Natuurlijk wil ik deze relatie niet kapot maken, omdat ik al zo'n sterke band heb opgebouwd en ik voel me echt goed met mijn vriendin.
Alleen het is echt kut dat ik wat mis in mijn leven. Mijn vrienden drinken en neuken er op los en ik mis dat heel erg. De seks is goed met mijn vriendin, alleen ben ik erg benieuwd naar andere vrouwen.
Ja joh geniet lekker van het leven dump haar neuk tien chicks voel jezelf leeg open een topic over hoe je haar mist grijp naar de fles en zuip jezelf lekker vol. Vollop genieten ik wil lekker erop los neuken elke nationaliteit alles weg gooien om even in een grotje te mogen roeren besef je wel dat dit een grote trol van je ego is?quote:Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Soms heb ik wel het gevoel van dat ik het moet uitmaken en gewoon moet genieten van mijn leven nu het nog kan.
- Alles wat we opgebouwd hebben gooi ik zomaar weg. Niet alleen met elkaar, maar ook met de -families enz.
- Ik zal achteraf waarschijnlijk veel spijt hebben dat ik haar heb laten gaan, want het rondneuken wordt op een moment ook saai.
Ik begrijp het volkomen. Daar ben ik ook precies bang voor, alleen kan ik mij dat nu niet realiseren.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ja joh geniet lekker van het leven dump haar neuk tien chicks voel jezelf leeg open een topic over hoe je haar mist grijp naar de fles en zuip jezelf lekker vol. Vollop genieten ik wil lekker erop los neuken elke nationaliteit alles weg gooien om even in een grotje te mogen roeren besef je wel dat dit een grote trol van je ego is?
Maar wil je het dan ook gewoon aan haar vertellen?quote:Op maandag 22 december 2014 23:14 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ik wil echt gewoon weten hoe het is om seks te hebben met een andere vrouw. Geen hoeren, dat was echt niks.
Vraag jezelf af wat het je brengt. Je hebt dan een of ander niets betekend sletje geneukt hopelijk met condoom. Kijk een hoer is niets zeg je, maar wil je dan opnieuw verliefd raken en meid oppakken want Hossel in de club op een avond is niet zo heel veel anders dan een hoer beide is gemaakt. Zonder romantiek.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:05 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ik begrijp het volkomen. Daar ben ik ook precies bang voor, alleen kan ik mij dat nu niet realiseren.
Jullie zijn niet getrouwd. Jullie zijn hartstikke jong en hebben nog een heel leven voor jullie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:04 schreef Clockmill01 het volgende:
@Zarb
Je hebt gelijk, maar het is echt super moeilijk om uitelkaar te gaan gezien de omstandigheden. Ook door de mensen om me heen (zoals mijn en haar familie) die doen al alsof we getrouwd zijn. Ik heb al een aantal keren gepraat met mijn vriendin en zij wilt echt niet uitelkaar en samen oud worden. Ik ook eigenlijk wel, maar toch mis ik wat...
@Darker ^
Hij staat wel op het punt zijn leven weg te gooien. Alsof het zo geweldig is een of andere chick te neuken. Gooi je een hele relatie weg enkel om het neuk aspect als je elkaar beu bent en niet meer Damen wilt okay..... Maar als het enkel om neuken gaat? Dan moet hij vooral zijn lul volgen want daar steekt blijkbaar zijn ego.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:10 schreef ZarB het volgende:
[..]
Jullie zijn niet getrouwd. Jullie zijn hartstikke jong en hebben nog een heel leven voor jullie.
Er valt nog wel eea te nuanceren zoals ik in een eerdere reactie schreef. Wanneer ts zijn relatie uitmaakt geeft hij zichzelf ook een kans een oprechte liefde te vinden waarin liefde de basis vormt ipv het feit dat ze al miljoen jaar samenzijn en hun ouders hen nou eenmaal behandelen als getrouwd stel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hij staat wel op het punt zijn leven weg te gooien. Alsof het zo geweldig is een of andere chick te neuken. Gooi je een hele relatie weg enkel om het neuk aspect als je elkaar beu bent en niet meer Damen wilt okay..... Maar als het enkel om neuken gaat? Dan moet hij vooral zijn lul volgen want daar steekt blijkbaar zijn ego.
Als je zolang bij elkaar blijft is er neem ik aan oprechte liefde anders blijf je toch niet samen? Verder moet hij het zelf weten mssr een relatie uitmaken omdat je enkel nieuwsgierig bent naar neuken met een ander vind ik ook niet gezond dan vind je de ander en wil je weer een ander neuken want nog nooit een Duitse meid of Zweedse geneukt dan blijf je bezig.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:29 schreef ZarB het volgende:
[..]
Er valt nog wel eea te nuanceren zoals ik in een eerdere reactie schreef. Wanneer ts zijn relatie uitmaakt geeft hij zichzelf ook een kans een oprechte liefde te vinden waarin liefde de basis vormt ipv het feit dat ze al miljoen jaar samenzijn en hun ouders hen nou eenmaal behandelen als getrouwd stel.
Ja, dat is inderdaad zo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:39 schreef probeer het volgende:
En als je dan je relatie verbroken hebt, en elke week met een nieuw en onbekend meisje neukt, realiseer je je op een gegeven moment toch dat zoiets het toppunt van eenzaamheid is, en verlang je naar iemand waarmee je jezelf echt kan delen.
Spanning creër je misschien wat toys of zo.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:43 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad zo.
Het is alleen jammer dat ik het niet heb ervaren met een andere meisje. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit 'probleem'.
@ZarB
Je hebt gelijk, maar het uitvoeren ervan is erg lastig. Ik wil het ook eigenlijk niet uitmaken om deze reden. Spanning is ook eigenlijk compleet verdwenen.
En zo hebben we allemaal dingen die we jammer vinden dat we ze nooit ervaren hebben of zullen ervaren. Dat is zo'n beetje hoe het leven werkt. De kunst is dan om die 'spijt' geen invloed te laten hebben op je verdere leven.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:43 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad zo.
Het is alleen jammer dat ik het niet heb ervaren met een andere meisje. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit 'probleem'.
@ZarB
Je hebt gelijk, maar het uitvoeren ervan is erg lastig. Ik wil het ook eigenlijk niet uitmaken om deze reden. Spanning is ook eigenlijk compleet verdwenen.
Jij begrijpt het. Want dat is echt het toppunt van eenzaamheid.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:39 schreef probeer het volgende:
En als je dan je relatie verbroken hebt, en elke week met een nieuw en onbekend meisje neukt, realiseer je je op een gegeven moment toch dat zoiets het toppunt van eenzaamheid is, en verlang je naar iemand waarmee je jezelf echt kan delen.
Maar wellicht heb alleen ik dat .. (al was ik gelukkig niet zo intens stom om er een relatie voor te verbreken, dat zou het nu echt alleen maar pijnlijker maken)
Hoe meer ik seks heb met onbekende / nieuwe mensen, des te meer ik verlang naar een vaste relatie.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Jij begrijpt het. Want dat is echt het toppunt van eenzaamheid.
En ik heb het tegenovergestelde. Ik verlang naar vrijheidquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:47 schreef probeer het volgende:
[..]
Hoe meer ik seks heb met onbekende / nieuwe mensen, des te meer ik verlang naar een vaste relatie.
Nog een toevoeging hierop, nadat je de eerste andere meid neukt zal je ook nog eens flink teleurgesteld zijn, want zo bijzonder is het niet, dat je daar dan al die tijd over hebt zitten nadenken, blijkt het achteraf niet echt waard te zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:39 schreef probeer het volgende:
Maar wellicht heb alleen ik dat .. (al was ik gelukkig niet zo intens stom om er een relatie voor te verbreken, dat zou het nu echt alleen maar pijnlijker maken)
En dit ook ja.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:48 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Nog een toevoeging hierop, nadat je de eerste andere meid neukt zal je ook nog eens flink teleurgesteld zijn, want zo bijzonder is het niet, dat je daar dan al die tijd over hebt zitten nadenken, blijkt het achteraf niet echt waard te zijn.
Mjah .. gevalletje 'gras is altijd groener ...'quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:47 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
En ik heb het tegenovergestelde. Ik verlang naar vrijheid
Mijn relatie wankelt denk ik ook door mijn gedachte.. Als ik mijn 100% inzet voor mijn huidige vriendin zou alles veel beter gaan. Maar mijn gevoel houdt mij tegen. Echt fucking irritant.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef probeer het volgende:
[..]
Mjah .. gevalletje 'gras is altijd groener ...'
Maar jij hebt tenminste een vertrouwd stukje gras onder je voeten. Ik loop elke week door een nieuwe voortuin rond te dwalen, op zoek naar een fijn en vertrouwd stukje waar ik mijn tentje op kan zetten.
Weekje ruilen dan maar? Ik jouw vriendin, jij mijn scharrels.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:54 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Mijn relatie wankelt denk ik ook door mijn gedachte.. Als ik mijn 100% inzet voor mijn huidige vriendin zou alles veel beter gaan. Maar mijn gevoel houdt mij tegen. Echt fucking irritant.
Wat een waardeloze kutargumenten. Ik lees nergens waarom je bij haar zou blijven, alleen maar wat er omheen gebeurt. En waarom zou je in godensnaam een maagd moeten hebben? We leven niet meer in de jaren 30 van de vorige eeuw.quote:Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Lig je an de ketting ofzo? Doei schat, ik ga uit en je gaat weg. Tadaaquote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 december 2014 22:38 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
watquote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:57 schreef probeer het volgende:
[..]
Weekje ruilen dan maar? Ik jouw vriendin, jij mijn scharrels.
Dan weet je na die week ook meteen zeker dat je vriendin niet met dezelfde gedachten als jij in je OP rondloopt. Of iig, daarna niet meer.
Jij blij, zij blij, ik blij. Bam, opgelost! *drops mic*
omdat ervaringquote:Op dinsdag 23 december 2014 01:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een waardeloze kutargumenten. Ik lees nergens waarom je bij haar zou blijven, alleen maar wat er omheen gebeurt. En waarom zou je in godensnaam een maagd moeten hebben? We leven niet meer in de jaren 30 van de vorige eeuw.
TS is een beetje onzeker volgens mij..quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Wat een waardeloze kutargumenten. Ik lees nergens waarom je bij haar zou blijven, alleen maar wat er omheen gebeurt. En waarom zou je in godensnaam een maagd moeten hebben? We leven niet meer in de jaren 30 van de vorige eeuw.
Dit jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 03:41 schreef whatdafuck het volgende:
Gast, pluk de vruchten nu ze nog rijp zijn. Elke vrouw voelt anders, geniet ervan nu je jongeheer nog werkt. Zij is ook benieuwd hoe een andere pik haar meer vult dan jouwe, of misschien dat die zwarte pik ook wel lekker smaakt? Ga lekker genieten beide. Thank me later
Leuke relatie, elkaar dingen verbieden.quote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Sterke band? Relatie? Goed voelen? Volgens mij bepaalt zij voor jou of je je goed voelt of niet, want die relatie van je is niet gezond. Je vriendin wantrouwt je, je laat over je heen lopen, grow some balls man. Zoveel leuke meiden waar je wel een leuke relatie mee kan opbouwen. Het leven gaat snel vriend, vergeet dat nietquote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Er lijkt geen andere optie dan uitmaken hequote:Op dinsdag 23 december 2014 00:54 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Mijn relatie wankelt denk ik ook door mijn gedachte.. Als ik mijn 100% inzet voor mijn huidige vriendin zou alles veel beter gaan. Maar mijn gevoel houdt mij tegen. Echt fucking irritant.
Echt heel kansloos inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 03:59 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Leuke relatie, elkaar dingen verbieden.
'De mossel is altijd sappiger....'quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef probeer het volgende:
[..]
Mjah .. gevalletje 'gras is altijd groener ...'
Maar jij hebt tenminste een vertrouwd stukje gras onder je voeten. Ik loop elke week door een nieuwe voortuin rond te dwalen, op zoek naar een fijn en vertrouwd stukje waar ik mijn tentje op kan zetten.
dan heb je toch seks gehad met een andere vrouw?quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Alleen denkt TS dat er veel verschil zit tussen het seks hebben met een scharrel en een hoer. Het verschil is echter kleiner dan men denkt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan heb je toch seks gehad met een andere vrouw?
Alleen voor de een betaal je en id waarschijnlijk nuchter. De ander is vaak toch onder invloed van dit of dat en betaal je niet voor. Oh en je kan dus meer proberen omdat ze dronken is beetje meer aan borsten zitten etc als dat het dan is het leven even flikflooien zeven jaar lange relatie weg gooien voor dertig minuten vunzen. Goeie dealquote:Op dinsdag 23 december 2014 08:40 schreef DarkerThanBlack het volgende:
[..]
Alleen denkt TS dat er veel verschil zit tussen het seks hebben met een scharrel en een hoer. Het verschil is echter kleiner dan men denkt.
Als je het je niet realiseert begrijp je het ook niet.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:05 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ik begrijp het volkomen. Daar ben ik ook precies bang voor, alleen kan ik mij dat nu niet realiseren.
Misschien was de hoer geen vrouw?!quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan heb je toch seks gehad met een andere vrouw?
Waren dat mannen dan, die hoeren?quote:Op maandag 22 december 2014 23:14 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ik wil echt gewoon weten hoe het is om seks te hebben met een andere vrouw. Geen hoeren, dat was echt niks.
Wat is daar zo perfect aan dan? Ze is een soort huisslaaf zonder een eigen mening?quote:Op maandag 22 december 2014 22:33 schreef Clockmill01 het volgende:
Zij doet alles voor me, ze gaat niet uit, drinkt en rook niet. Gewoon het perfecte vrouwtje.
quote:Zij is het eerste en enige meisje waarmee ik heb gezoend en seks mee heb gehad. Ik heb echt een zware drang om seks te hebben met een andere meisje puur om te ervaren hoe het is.
Bij de hoeren ging je alleen op de koffie?quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een aansteller man.quote:Op dinsdag 23 december 2014 08:29 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
'De mossel is altijd sappiger....'
Ik kan me veel meer inleven in iemand die inderdaad zijn tentje wilt opzetten dan iemand die alles in de fik zet om even te neuken. Seks is dan leuk voor wat paar luttele minuten of een half uur. En daarna sta je daar met spijt in je strot.
Je hebt een punt als je relatie zo hoog taxeert dat dertig minuten seks met een hossel uit de club beter is, dan is die relatie niet veel waard.quote:Op dinsdag 23 december 2014 09:39 schreef lunamatic het volgende:
Ik mag hopen dat ts een trol is, anders heeft hij wel een heel bekrompen wereldbeeld.
Weet vriendin eigenlijk wel dat hij bij de hoeren is geweest, wat vind ze daarvan? Wat wil je bereiken met dit topic, een vrijbrief om vreemd te gaan?
Maak het gewoon uit, die vriendin verdient een betere vriend dan jij...
Aansteller? Nee, hij heeft een goeie stabiele relatie en ik neem aan dat hij van haar houdt hij noemt haar zelfs perfect, dus klagen kan hij dan niet lijkt mij. Om dat dan op te geven voor 30 minuten met een of ander breezer sletje, lijkt mij erg jammer.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Wat ben jij toch een aansteller man.
Hoezo ga jij stiekem op stap met vrienden?quote:Op maandag 22 december 2014 22:33 schreef Clockmill01 het volgende:
Wel ben ik een paar keer uitgegaan met vrienden waarvan zij niks wist, maar er is niks gebeurt met andere meisjes.
Pardon?quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Wat?quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Omdat "z'n vrouwtje" anders boos wordtquote:Op dinsdag 23 december 2014 10:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Hoezo ga jij stiekem op stap met vrienden?
Je kan toch gewoon zeggen dat je op stap gaat? Stappen staat toch niet gelijk aan vreemdgaan of heb ik het dan niet goed begrepen?![]()
![]()
Maar hij is gelukkig hij wilt enkel weten hoe het is een ander chickie te neuken.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:34 schreef DonJames het volgende:
[..]
Omdat "z'n vrouwtje" anders boos wordt
De tering TS, groei een paar ballen en zeg tegen die suffe doos van je dat ze de pot op kan.
Dat eerste kun je over praten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:44 schreef Clockmill01 het volgende:
Mijn vriendin heeft natuurlijk wel een aantal minpunten.
Ze wilt graag dat al mijn aandacht aan haar besteedt. Aan de ene kant begrijp ik t ook wel, omdat ik echt super weinig vrije dagen heb en meestal 14 uur op een dag werk doot stage + werk. Ik zie haar dus al niet veel.
Dat ze mij wantrouwt is mijn eigen schuld, want als ik wat op heb zoek ik graag aandacht bij andere meisjes bijvoorbeeld via de app. Hier is zij een paar x achtergekomen en vetrouwt zij mij totaal niet met alcohol.
Ook ben ik best wel onzeker, omdat ik al heel lang geen aandacht van meisjes heb gekregen. Ik weet totaal niet of ik aantrekkelijk ben voor andere dames, behalve voor me vriendin.
Dat was in 2012. Dus al heel lang niet met andere meisjes geflirt/gepraat oid.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat eerste kun je over praten.
Dat tweede tja ze heeft wel goed recht als jij met alcohol elders gaat flirten, maar ook hier moet je over praten.
Dat derde, tja als je dronken bent gaan flirten heb je toch wel wat feedback gehad?
Condoom mijn vriend, of je rauw gaat of met condoom. Maar een club sletje neuk je ook niet zonder neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:52 schreef Clockmill01 het volgende:
En bij de hoeren neuken voelt alsof je met je lul de oceaan ingaat. Het is totaal fake. Ben niet gekomen daar, voelde helemaal niks.
Tja, geen idee. Maar goed je zult het moeten weten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:53 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Dat was in 2012. Dus al heel lang niet met andere meisjes geflirt/gepraat oid.
een random meisje, waar je geen band mee hebt, na het stappen gaat zeker anders voelen dan een hoer die je betaalt? Hmhm.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:52 schreef Clockmill01 het volgende:
En bij de hoeren neuken voelt alsof je met je lul de oceaan ingaat. Het is totaal fake. Ben niet gekomen daar, voelde helemaal niks.
Ja, zowieso met condoom. Maar ik bedoel van dat je gewoon niks voelt als je een hoer neukt. Het is te open binnenin, of heb ik gewoon de verkeerde.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Condoom mijn vriend, of je rauw gaat of met condoom. Maar een club sletje neuk je ook niet zonder neem ik aan?
[..]
Tja, geen idee. Maar goed je zult het moeten weten.
Iig wat strakker.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
een random meisje, waar je geen band mee hebt, na het stappen gaat zeker anders voelen dan een hoer die je betaalt? Hmhm.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:03 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ja, zowieso met condoom. Maar ik bedoel van dat je gewoon niks voelt als je een hoer neukt. Het is te open binnenin, of heb ik gewoon de verkeerde.
TS heeft een kleine penerquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:03 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ja, zowieso met condoom. Maar ik bedoel van dat je gewoon niks voelt als je een hoer neukt. Het is te open binnenin, of heb ik gewoon de verkeerde.
Nee dat komt door de condoom.. Denk ik heb je je vriendin zonder condoom gepakt of altijd met, probeer maar eens zonder. Verder zijn vrouwen ook wel anders gebouwd dus intern is dat allemaal anders. En uiteraard is er minder lol doordat er geen liefde in het spel zit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:03 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Of de prostituee lacht, als je hem uit je broek haalt of 'oeh' zegt, maakt een groot verschil ja.quote:
Het gaat niet daarom, maar om de hele beleving eromheen. Andergeur, meid,gevoel..quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Waarom koop je eigenlijk geen fleshlight? Dan kan je een poesje met andere structuur proberen
Ja maar goed dan kan je blijven wat alsen, want dan heb je een andere meid geneukt en dan wil je ook wel eens een Afrikaanse meid pakken of een Aziatische wat dat is anders, ander gevoel. Wat je najaagd is een spook. Maar goed neuk gewoon nog eens een hoer dan, dat is discreet en niemand hoeft het te weten. Dan pak je een kleine meid en hoop je dat die wel wat strakker is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:05 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Het gaat niet daarom, maar om de hele beleving eromheen. Andergeur, meid,gevoel..
Vroeger met condoom, maar al een paar jaar zonder. Ze slikt uiteraard de pil. Toen ik seks had met een condoom, voelde ik wel dat ik wat neukte.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee dat komt door de condoom.. Denk ik heb je je vriendin zonder condoom gepakt of altijd met, probeer maar eens zonder. Verder zijn vrouwen ook wel anders gebouwd dus intern is dat allemaal anders. En uiteraard is er minder lol doordat er geen liefde in het spel zit.
[..]
Of de prostituee lacht, als je hem uit je broek haalt of 'oeh' zegt, maakt een groot verschil ja.![]()
Probeer nu nog eens met condoom en het zal wel weer heel anders voelen dan zonder.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:07 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Vroeger met condoom, maar al een paar jaar zonder. Ze slikt uiteraard de pil. Toen ik seks had met een condoom, voelde ik wel dat ik wat neukte.
Ik snap je welquote:Op maandag 22 december 2014 22:33 schreef Clockmill01 het volgende:
Hallo Fokkers,
Ik ben een jongeman van 22 jaar oud. Ik heb nu bijna 7 jaar een relatie met mijn vriendin. Zij is 20 jaar oud.
Ons relatie begon al toen ik 15 jaar was en zij 13. Ik ben super tevreden met haar, ik wil dat zij de moeder van mijn kinderen wordt en ik wil haar absoluut niet kwijt. Zij doet alles voor me, ze gaat niet uit, drinkt en rook niet. Gewoon het perfecte vrouwtje. Heel mijn familie en haar familie kent elkaar al heel goed.
Zij is het eerste en enige meisje waarmee ik heb gezoend en seks mee heb gehad. Ik heb echt een zware drang om seks te hebben met een andere meisje puur om te ervaren hoe het is. Ik heb dit allemaal gemist, omdat ik al heel mijn jeugd met hetzelfde meisje ben. Wel ben ik een paar keer uitgegaan met vrienden waarvan zij niks wist, maar er is niks gebeurt met andere meisjes.
Ik kan het gevoel niet loslaten om het een keer met een andere meisje te proberen, maar ik wil mijn vriendin ook niet kwetsen en kwijtraken. Ik zit in een erge moeilijke situatie, het liefst had ik nooit zo vroeg een vriendin moeten nemen, maar dat is allemaal achteraf gezien makkelijk gezegd. En ik kan niet zomaar met andere meisjes contact leggen via internet, omdat zij dit makkelijk kan zien.
Hmm, wat moet ik doen?
Ik denk dat er wel meer speelt en dat komt vooral door mij. Over de reacties heb jij gelijk. Ik ben denk ik helemaal niet gelukkig. Ik leef denk ik voor andere mensen ipv voor mezelf. Mij werd geleerd om t huisje-boompje-beestje na te leven.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:07 schreef KaheemSaid het volgende:
Volgens mij is er in jullie relatie meer mis dan het feit dat jij een ander wil neuken. Je loopt in een keurslijf wat je eigenlijk steeds minder past. Je loopt nu al tegen een hoop negatieve punten op, dit terwijl je het ook hebt over samen oud worden.
Als ik jou was had ik eerst eens met jou vriendin gaan praten over jou verlangen naar wat ruimte. Probeer je leven wat minder beklemmend in te richten. Nu houd je dit nog vol uit angst voor haar reactie en uit angst voor de reacties van jullie families. Maar dit gaat je toch niet voor altijd lukken?
Je hebt het al over uitmaken, ga eerst eens proberen er samen iets beters van te maken.
Daarnaast als je echt zo benieuwd bent dan kun je toch gewoon in de ronde neuken? Vreemd gegaan ben je toch al.
Oh als dat het geval is, dan stap je de relatie uit en ga je voor jezelf leven. Dat is simpel, dan is er geen enkel probleem. Dacht echter dat je gelukkig was met haar, voordat je het weg gooit zet alles wel op een rijtje en besef wat je weg gooitquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:11 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer speelt en dat komt vooral door mij. Over de reacties heb jij gelijk. Ik ben denk ik helemaal niet gelukkig. Ik leef denk ik voor andere mensen ipv voor mezelf. Mij werd geleerd om t huisje-boompje-beestje na te leven.
Je wil zelf rondneuken maar wel met een maagd eindigen? Dus jij mag een slet zijn maar je partner niet?quote:Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Wees dan een man en houd jezelf en je vriendin niet voor de gek. Kap ermee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:11 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer speelt en dat komt vooral door mij. Over de reacties heb jij gelijk. Ik ben denk ik helemaal niet gelukkig. Ik leef denk ik voor andere mensen ipv voor mezelf. Mij werd geleerd om t huisje-boompje-beestje na te leven.
Dat is inderdaad helemaal debiel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Je wil zelf rondneuken maar wel met een maagd eindigen? Dus jij mag een slet zijn maar je partner niet?
Dat was nog voordat ik had gelezen dat TS al naar de hoeren is geweest. Maar blijkbaar telt dat niet als vreemdgaan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is inderdaad helemaal debiel.
Oh dat heb ik niet eens gelezen. Dan heb ik voor niets serieus op de Op gereageerdquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was nog voordat ik had gelezen dat TS al naar de hoeren is geweest. Maar blijkbaar telt dat niet als vreemdgaan.
Als dit geen troll is ...
Wat je ook doet, praat erover met haar. Misschien wil ze wel een trio, misschien kom je erachter dat het je niet alleen om het missen van ervaringen met anderen gaat. Immers, als de seks gewoon goed is zal seks met een ander echt geen grote aanvulling zijn, behalve dat je nieuwsgierigheid gestild is. Het kan heel goed zijn dat zij dezelfde gevoelens heeft als jij en ook wel eens het bed met een ander wil delen. Het leven is lang en er is geen reden om huisje-boompje-beestje te overhaasten als je er niet helemaal achter staat.quote:"That guy is so screwed. He thinks that you’re a certain type of a girl, and he thinks that he will meet that same type of girl later in his life when he’s ready. But … when he’s ready, that girl’s not going to be there. He has no idea how rare you are."
Alleen echte mannen kunnen de wereld dragen zoals Atlas deed, maar je hebt gelijk waarheid gaat voor alles. Als de relatie hem niet lekker zit moet hij er een punt achter zetten, niet dat hij straks ergens hiv oploopt en het lekker gaat verspreiden bij zijn vriendin die hem vertrouwd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Doet me denken aan:
[..]
Wat je ook doet, praat erover met haar. Misschien wil ze wel een trio, misschien kom je erachter dat het je niet alleen om het missen van ervaringen met anderen gaat. Immers, als de seks gewoon goed is zal seks met een ander echt geen grote aanvulling zijn, behalve dat je nieuwsgierigheid gestild is. Het kan heel goed zijn dat zij dezelfde gevoelens heeft als jij en ook wel eens het bed met een ander wil delen. Het leven is lang en er is geen reden om huisje-boompje-beestje te overhaasten als je er niet helemaal achter staat.
Aan de andere kant loop je door vreemd te gaan of door op te biechten het risico dat het perfecte meisje er straks niet meer is. Als zij daadwerkelijk het perfecte meisje voor je is, natuurlijk. Je hebt geen vergelijkingsmateriaal. Maar alsjeblieft, word niet zo'n leugenachtige vreemdganger. Ik mag toch hopen dat iemand waarmee je al zo lang samen bent beter verdient dan dat. Je moet op zijn minst eerlijk kunnen zijn, anders zit er sowieso iets niet goed in je relatie.
Ik heb sterk het idee dat je ervoor gaat kiezen om de lusten en niet de lasten te dragen. Stiekem vreemdgaan, zodat jij het uit je systeem hebt en haar lekker voor jezelf kunt houden. Dat is niet eerlijk.
Waarom een troll, denk dat dit vaak zat voorkomt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was nog voordat ik had gelezen dat TS al naar de hoeren is geweest. Maar blijkbaar telt dat niet als vreemdgaan.
Als dit geen troll is ...
Ze zijn samen opgegroeid, hebben de belangrijkste fase van hun even met elkaar doorgebracht. Natuurlijk gaat eerlijkheid dan boven alles. Jezus, het is echt best logisch dat TS deze gevoelens heeft, maar als je dit echt niet kunt bespreken met de 'vrouw van je dromen' die je al zo lang kent, dan zit er wel iets gruwelijk fout.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Alleen echte mannen kunnen de wereld dragen zoals Atlas deed, maar je hebt gelijk waarheid gaat voor alles. Als de relatie hem niet lekker zit moet hij er een punt achter zetten, niet dat hij straks ergens hiv oploopt en het lekker gaat verspreiden bij zijn vriendin die hem vertrouwd.
Gefeliciteerd, de geweldige vreemdgaan-ervaring heeft je geleerd dat niet alle kutjes strak zijn. En nee, dat heeft niks met wel of geen hoer zijn te maken. De kut van je vriendin is ook niet wijd na jouw pener vaak in zich te hebben gehad.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:03 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ongeacht je relatie alles zou bespreekbaar moeten zijn met waarheid, anders lijkt het me niet gezond maar gewoon wat rond neuken omdat je nieuwsgierig bent en puur daarvoor een relatie weggooien is nogal nutteloos.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ze zijn samen opgegroeid, hebben de belangrijkste fase van hun even met elkaar doorgebracht. Natuurlijk gaat eerlijkheid dan boven alles. Jezus, het is echt best logisch dat TS deze gevoelens heeft, maar als je dit echt niet kunt bespreken met de 'vrouw van je dromen' die je al zo lang kent, dan zit er wel iets gruwelijk fout.
Met een hoer vreemdgaan 'voor de ervaring'.![]()
Hiv loop je als hetero man gelukkig niet snel op.
Mjeh, in de praktijk wordt er in veel relaties bar slecht gecommuniceerd, omdat mensen denken te weten hoe de 'significant other' gaat reageren. De confrontatie uit de weg gaan en gewoon doen waar je zin in hebt is makkelijker. Dat lijkt me wel een ongezonde relatie, ja. Echter alles behalve zeldzaam en het zorgt er voor dat veel relaties uiteindelijk stuklopen. Ik heb het hier thuis ook gezien. Elkaar jaren lang niet de waarheid durven zeggen, tot de bom barst. Dan ben je of alles kwijt, of je hebt eindelijk een basis om weer iets nieuws op te bouwen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:48 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ongeacht je relatie alles zou bespreekbaar moeten zijn met waarheid, anders lijkt het me niet gezond maar gewoon wat rond neuken omdat je nieuwsgierig bent en puur daarvoor een relatie weggooien is nogal nutteloos.
Nou ja, blijkbaar is hij ook niet te vertrouwen gezien hij bij de hoeren is geweest,dat voelt ze misschien aan en ze is daarom zo angstig dat hij vreemd gaat, en die kans lijkt erg groot te zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:34 schreef DonJames het volgende:
[..]
Omdat "z'n vrouwtje" anders boos wordt
De tering TS, groei een paar ballen en zeg tegen die suffe doos van je dat ze de pot op kan.
Dus vreemd gegaan.quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:08 schreef fathank het volgende:
Heeft ze geen lekkere vriendin die in is voor een triotje?
Dat dus. Ik begrijp TS heel goed en heb zelf ook tijdens mijn laatste relatie regelmatig getwijfeld of dat was wat ik wilde en of ik niet 'iets' miste' in het leven en andere vrouwen. Toch koos ik voor haar en wilde ik de rest van mijn leven met haar door brengen (al is het uiteindelijk alsnog uit gegaan).quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:39 schreef probeer het volgende:
o ja, nee, dan maakt t idd niet uit of je er nog tien doetquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:07 schreef KaheemSaid het volgende:
Daarnaast als je echt zo benieuwd bent dan kun je toch gewoon in de ronde neuken? Vreemd gegaan ben je toch al.
Nou ja... het verschil tussen 0 en 1 is wel een stuk groter dan tussen 1 en 11...quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
o ja, nee, dan maakt t idd niet uit of je er nog tien doet
Hoezo is het uitgegaan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 12:21 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus. Ik begrijp TS heel goed en heb zelf ook tijdens mijn laatste relatie regelmatig getwijfeld of dat was wat ik wilde en of ik niet 'iets' miste' in het leven en andere vrouwen. Toch koos ik voor haar en wilde ik de rest van mijn leven met haar door brengen (al is het uiteindelijk alsnog uit gegaan).
Dat je interesse hebt om te weten hoe het (een keer) met een andere vrouw is,is niet vreemd en natuurlijk. Alleen om daar nu een (lange) relatie voor weg te gooien die verder gewoon goed is? Alhoewel ik over dat laatste wel twijfel gezien de posts van TS en denk dat hij eerst eens een goed gesprek met zijn vriendin moet hebben waarbij hij ook het vreemdgaan opbiecht.
Shit, toch een troll.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:39 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Hoezo is het uitgegaan?
Ook door het kijken van Simple Pickup op YouTube word ik erg nieuwschierig naar andere vrouwen. Het ziet er zo leuk uit om gewoon vrouwen aan te spreken en daarmee te flirten op straat. Ze hebben ook erg handige video's die je zelfverrouwen probeert te geven.
En zodra je dan een keer iemand hebt geneukt zonder ervoor te betalen dan verzin je wel weer een andere reden waarom dat niet "telt".quote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Als je nu eens de moeite die je wil doen om een meisje in bed te krijgen in de vriendin steekt... Zomaar een idee, de kans dat de spanning dan weer zo terug is is vrij groot.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:43 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad zo.
@ZarB
Daar waren meerdere redenen voor.Al was de grootste reden dat ik ontdekte dat ze me drie maanden lang voorgelogen had terwijl ze vreemd ging met haar baas. Dat ze seks met een ander had stoorde me nog niet eens het meeste,maar wel het liegen daarover tegen mij en dat liegen zelfs tot een jaar nadat het uit was vol blijven houden ondanks dat ik bewijs had.quote:Op dinsdag 23 december 2014 14:39 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Hoezo is het uitgegaan?
Ook door het kijken van Simple Pickup op YouTube word ik erg nieuwschierig naar andere vrouwen. Het ziet er zo leuk uit om gewoon vrouwen aan te spreken en daarmee te flirten op straat. Ze hebben ook erg handige video's die je zelfverrouwen probeert te geven.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Clockmill01 het volgende:
Ze wordt al boos als ik met andere meisjes praat op FB bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef Clockmill01 het volgende:
Na je 25e misschien jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:11 schreef Clockmill01 het volgende:
Mij werd geleerd om t huisje-boompje-beestje na te leven.
Maargoed. Daarna zijn we dan ook klaar.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:21 schreef Mathemaat het volgende:
Geef een man brood te eten en hij wil vlees. Geef een man kleding en hij wil schoenen. Geef een man een zilverstaaf en hij wil een goudstaaf. Geef een man een vrouw en hij wil een harem.
Dat is so helaas gelukkig ben ik niet de beroerste en ben ik wel duidelijk helaas ben ik dan weer te naïef maar ach ieder zijn zwaktes je hebt wel zeker gelijk. Dit maakt relaties kapot niet durven praten over dingen, jammer dat het altijd zo loopt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mjeh, in de praktijk wordt er in veel relaties bar slecht gecommuniceerd, omdat mensen denken te weten hoe de 'significant other' gaat reageren. De confrontatie uit de weg gaan en gewoon doen waar je zin in hebt is makkelijker. Dat lijkt me wel een ongezonde relatie, ja. Echter alles behalve zeldzaam en het zorgt er voor dat veel relaties uiteindelijk stuklopen. Ik heb het hier thuis ook gezien. Elkaar jaren lang niet de waarheid durven zeggen, tot de bom barst. Dan ben je of alles kwijt, of je hebt eindelijk een basis om weer iets nieuws op te bouwen.
Klinkt goed jaquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:36 schreef TheMechanic het volgende:
Ik zelf dwing mezelf er gewoon toe om bij mijn vriendin te blijven. Ik weet toch dat ik spijt zal krijgen als ik het uitmaak. Ze is qua uiterlijk helemaal mijn type. Innerlijk botst soms, maar over het algemeen ook goed.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:36 schreef TheMechanic het volgende:
Herkenbaar, ondanks dat ik pas 1.5 jaar een relatie heb. Daarvoor drie andere sekspartners gehad dus ik weet wel hoe het is met iemand anders. Kan me je frustratie dus wel voorstellen.
Ik zelf dwing mezelf er gewoon toe om bij mijn vriendin te blijven. Ik weet toch dat ik spijt zal krijgen als ik het uitmaak. Ze is qua uiterlijk helemaal mijn type. Innerlijk botst soms, maar over het algemeen ook goed.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:21 schreef Mathemaat het volgende:
Geef een man brood te eten en hij wil vlees. Geef een man kleding en hij wil schoenen. Geef een man een zilverstaaf en hij wil een goudstaaf. Geef een man een vrouw en hij wil een harem.
Dit zou een helden reactie zijn geweest als de persoon in kwestie het op grammaticaal vlak correct had geschreven.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:37 schreef Yiwei het volgende:
[..]![]()
Wat een helden reactie
Waar tevens een kern van waarheid in schuilt![]()
![]()
Een man die dit post![]()
![]()
![]()
Maar vertel, hoe eindigen ze meestal?
'Te willen' is een onregelmatig werkwoord. Het is wel degelijk 'hij wil.'quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:57 schreef nailpolishjunkie het volgende:
[..]
Dit zou een helden reactie zijn geweest als de persoon in kwestie het op grammaticaal vlak correct had geschreven.
Of is het voor sommige mensen niet duidelijk dat er achter 'hij' en 'zij' een 't' komt? Dus: hij WILT
Dit zou een heldenactie-reactie zijn geweest als je "heldenreactie" aan elkaar geschreven had.quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:57 schreef nailpolishjunkie het volgende:
[..]
Dit zou een helden reactie zijn geweest als de persoon in kwestie het op grammaticaal vlak correct had geschreven.
Of is het voor sommige mensen niet duidelijk dat er achter 'hij' en 'zij' een 't' komt? Dus: hij WILT
Daar geef ik je gelijk in. Maar het is toch ook zo dat hij ergens naartoe gaa(t)?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:17 schreef netchip het volgende:
[..]
'Te willen' is een onregelmatig werkwoord. Het is wel degelijk 'hij wil.'
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:57 schreef nailpolishjunkie het volgende:
[..]
[..]
Wilt Chamberlain?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:57 schreef nailpolishjunkie het volgende:
[..]
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384/hij_wilt_wil/quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:24 schreef nailpolishjunkie het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in. Maar het is toch ook zo dat hij ergens naartoe gaa(t)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384/hij_wilt_wil/
De werkwoorden willen, kunnen, zullen en mogen zijn uitzonderingen.Ach, ookal verbeter je mensen terecht willen de meesten het nog steeds niet horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van die irritante mensen die dom zijn en dom willen blijven 'omdat je ze toch begrijpt?!?!'quote:Op woensdag 24 december 2014 00:11 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ach, ookal verbeter je mensen terecht willen de meesten het nog steeds niet horen
Maar maken jullie nu niet van een mug een olifant? Laat zulke dingen toch varen. Je moet niet altijd verwachten dat men je in de nek springt en knuffeld als je ze op een fout wijst. Geheid dat ik ook foutjes maak maar je moet er niet in blijven hangen. Mensen die andere verbeteren en het zelf dan fout doen daar kun je een hele stad mee vullen.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Van die irritante mensen die dom zijn en dom willen blijven 'omdat je ze toch begrijpt?!?!'
Ook die, maar gaat voor de meeste mensen wel op toch?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Van die irritante mensen die dom zijn en dom willen blijven 'omdat je ze toch begrijpt?!?!'
Noem me eens iemand op die nog nooit boos is geworden en nog nooit een fout heeft gemaakt. Uiteindelijk maakt een ieder fouten maar ik maak liever fouten waar het kan dan waar het niet kan. Grammaticale fouten eisen geen levens in het verkeer niet opletten misschien wel.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:17 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ook die, maar gaat voor de meeste mensen wel op toch?veel mensen geven heel moeilijk hun ongelijk toe, zelfs al heb je feitelijk gelijk. Idno.
Doe je dat bij elke fouten?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:23 schreef JedimindhaX het volgende:
Als ik een fout maak en iemand wijst me erop geef ik dat ruiterlijk toe, veel mensen zijn niet zo en gaan dan heel kinderachtig doen. Dat bedoelde ik.
Kan zo gauw geen uitzonderingen bedenken.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Doe je dat bij elke fouten?
Mocht je dan eens op de bon geslingerd worden zul je een gelukkig man zijn want geen reden om boos te worden maar hoffelijk de beurs trekken uiteraard.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:25 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Kan zo gauw geen uitzonderingen bedenken.
Ik heb geen auto en ik plas niet wild. En tuurlijk zou t dan mijn eigen fout zijn. Staat los vh feit dat ik graag zou zien dat de politie zich met andere dingen bezighield. Maar je bent heel leuk hoor. Jup.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mocht je dan eens op de bon geslingerd worden zul je een gelukkig man zijn want geen reden om boos te worden maar hoffelijk de beurs trekken uiteraard.
Fout is een fout ongeacht waar.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:43 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik heb geen auto en ik plas niet wild. En tuurlijk zou t dan mijn eigen fout zijn. Staat los vh feit dat ik graag zou zien dat de politie zich met andere dingen bezighield. Maar je bent heel leuk hoor. Jup.
Maar natuurlijk. En een autist is een autist.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fout is een fout ongeacht waar.
Ben je je nu aan het verdedigen door mij autistisch te noemen?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:47 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. En een autist is een autist.
[..]
[..]
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Maar dat kan niet, want dan wordt zijn vriendin een sletje en dat wil hij niet. Hij wil zelf natuurlijk wel met een maagd eindigen....quote:Op woensdag 24 december 2014 12:49 schreef Godshand het volgende:
Open relatie voorstellen en partner ruil ed gaan doen
quote:Op maandag 22 december 2014 22:33 schreef Clockmill01 het volgende:
Wel ben ik een paar keer uitgegaan met vrienden waarvan zij niks wist, maar er is niks gebeurt met andere meisjes.
Ja, want ontmaagd zijn betekent per definitie dat je een slet bent.quote:Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef Clockmill01 het volgende:
Klopt wel ben een man niet maagd maar heb maar twee vrouwen in mijn bed gehad en dat bed is twee jaar geleden vervangen door een nieuw.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:49 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, want ontmaagd zijn betekent per definitie dat je een slet bent.
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:21 schreef Mathemaat het volgende:
Dus op je 15e ben je een relatie aangegaan met een meisje van 13?quote:Op maandag 22 december 2014 22:33 schreef Clockmill01 het volgende:
Hallo Fokkers,
Ik ben een jongeman van 22 jaar oud. Ik heb nu bijna 7 jaar een relatie met mijn vriendin. Zij is 20 jaar oud.
Ons relatie begon al toen ik 15 jaar was en zij 13. Ik ben super tevreden met haar, ik wil dat zij de moeder van mijn kinderen wordt en ik wil haar absoluut niet kwijt. Zij doet alles voor me, ze gaat niet uit, drinkt en rook niet. Gewoon het perfecte vrouwtje. Heel mijn familie en haar familie kent elkaar al heel goed.
Zij is het eerste en enige meisje waarmee ik heb gezoend en seks mee heb gehad. Ik heb echt een zware drang om seks te hebben met een andere meisje puur om te ervaren hoe het is. Ik heb dit allemaal gemist, omdat ik al heel mijn jeugd met hetzelfde meisje ben. Wel ben ik een paar keer uitgegaan met vrienden waarvan zij niks wist, maar er is niks gebeurt met andere meisjes.
Ik kan het gevoel niet loslaten om het een keer met een andere meisje te proberen, maar ik wil mijn vriendin ook niet kwetsen en kwijtraken. Ik zit in een erge moeilijke situatie, het liefst had ik nooit zo vroeg een vriendin moeten nemen, maar dat is allemaal achteraf gezien makkelijk gezegd. En ik kan niet zomaar met andere meisjes contact leggen via internet, omdat zij dit makkelijk kan zien.
Hmm, wat moet ik doen?
Kan toch?quote:Op woensdag 24 december 2014 21:45 schreef hoechst het volgende:
[..]
Dus op je 15e ben je een relatie aangegaan met een meisje van 13?
Ik dwing mezelf om niet te flirten met anderen omdat ik weet dat ik spijt krijg als ik haar verliesquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:13 schreef Sekhmet het volgende:
En je vriendin mag in d'r handjes knijpen hoor! Dat je jezelf moet dwingen om bij haar te blijven...zal ze blij mee zijn.Nou maar hopen dat ze qua uiterlijk niet veranderd en ouder wordt.
dit!!quote:Op maandag 22 december 2014 23:00 schreef Shockwave12 het volgende:
Gast, stel je niet aan.
-Je hebt een vriendin waar je gelukkig mee bent
-Tis een prima meid zo te lezen
-Prima schoonfamilie is ook mooi meegenomen
Tel je zegeningen. Verpest nou niet je mooie leventje door te denken dat het gras bij de buren groener is.
Wel een beetje een vriend zonder ruggengraat hea.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:08 schreef Drinky het volgende:
[..]_____!
Klinkt wel als een goede relatie. Ik heb een vriend die in een soortgelijke situatie zit. 7 Jaar dezelfde vriendin, zij laat hem nooit met ons uitgaan (dus het moet stiekem), ze is bang dat hij naar andere vrouwen verlangt dus mest zij hem vet. Ze zouden gaan samenwonen in een huurhuis, dat werd dus een koophuis (zag je ook niet aankomen hé). Ondertussen is zij een week gestopt met de pil zonder het hem te vertellen.
Gaat jouw relatie ook deze kant op TS?
Een relatie moet je niet in stand houden alleen vanwege het feit dat je al zo lang samen bent. Een relatie moet er IMHO er voor zorgen dat je huidige geluk aangevuld wordt en je niet beperkt wordt in je doen en laten als individu. Het moet een aanvulling zijn op je leven, geen beperking.
Maarja, ik ken jouw volledige situatie natuurlijk niet, maar het klinkt vooral alsof je een uitweg aan het zoeken bent uit deze relatie.
Als je wilt dat dit blijft, moet jij je over die gedachten heen zetten. Bedenk wel goed voor jezelf of dit echte liefde is, of dat het gewoon 'vertrouwd' voelt.quote:Op maandag 22 december 2014 22:33 schreef Clockmill01 het volgende:
Ja nogalquote:Op woensdag 31 december 2014 08:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Wel een beetje een vriend zonder ruggengraat hea.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |