Dat eerste kun je over praten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:44 schreef Clockmill01 het volgende:
Mijn vriendin heeft natuurlijk wel een aantal minpunten.
Ze wilt graag dat al mijn aandacht aan haar besteedt. Aan de ene kant begrijp ik t ook wel, omdat ik echt super weinig vrije dagen heb en meestal 14 uur op een dag werk doot stage + werk. Ik zie haar dus al niet veel.
Dat ze mij wantrouwt is mijn eigen schuld, want als ik wat op heb zoek ik graag aandacht bij andere meisjes bijvoorbeeld via de app. Hier is zij een paar x achtergekomen en vetrouwt zij mij totaal niet met alcohol.
Ook ben ik best wel onzeker, omdat ik al heel lang geen aandacht van meisjes heb gekregen. Ik weet totaal niet of ik aantrekkelijk ben voor andere dames, behalve voor me vriendin.
Dat was in 2012. Dus al heel lang niet met andere meisjes geflirt/gepraat oid.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Dat eerste kun je over praten.
Dat tweede tja ze heeft wel goed recht als jij met alcohol elders gaat flirten, maar ook hier moet je over praten.
Dat derde, tja als je dronken bent gaan flirten heb je toch wel wat feedback gehad?
Condoom mijn vriend, of je rauw gaat of met condoom. Maar een club sletje neuk je ook niet zonder neem ik aan?quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:52 schreef Clockmill01 het volgende:
En bij de hoeren neuken voelt alsof je met je lul de oceaan ingaat. Het is totaal fake. Ben niet gekomen daar, voelde helemaal niks.
Tja, geen idee. Maar goed je zult het moeten weten.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:53 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Dat was in 2012. Dus al heel lang niet met andere meisjes geflirt/gepraat oid.
een random meisje, waar je geen band mee hebt, na het stappen gaat zeker anders voelen dan een hoer die je betaalt? Hmhm.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:52 schreef Clockmill01 het volgende:
En bij de hoeren neuken voelt alsof je met je lul de oceaan ingaat. Het is totaal fake. Ben niet gekomen daar, voelde helemaal niks.
Ja, zowieso met condoom. Maar ik bedoel van dat je gewoon niks voelt als je een hoer neukt. Het is te open binnenin, of heb ik gewoon de verkeerde.quote:Op dinsdag 23 december 2014 10:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Condoom mijn vriend, of je rauw gaat of met condoom. Maar een club sletje neuk je ook niet zonder neem ik aan?
[..]
Tja, geen idee. Maar goed je zult het moeten weten.
Iig wat strakker.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
een random meisje, waar je geen band mee hebt, na het stappen gaat zeker anders voelen dan een hoer die je betaalt? Hmhm.
quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:03 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ja, zowieso met condoom. Maar ik bedoel van dat je gewoon niks voelt als je een hoer neukt. Het is te open binnenin, of heb ik gewoon de verkeerde.
TS heeft een kleine penerquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:03 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ja, zowieso met condoom. Maar ik bedoel van dat je gewoon niks voelt als je een hoer neukt. Het is te open binnenin, of heb ik gewoon de verkeerde.
Nee dat komt door de condoom.. Denk ik heb je je vriendin zonder condoom gepakt of altijd met, probeer maar eens zonder. Verder zijn vrouwen ook wel anders gebouwd dus intern is dat allemaal anders. En uiteraard is er minder lol doordat er geen liefde in het spel zit.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:03 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Of de prostituee lacht, als je hem uit je broek haalt of 'oeh' zegt, maakt een groot verschil ja.quote:
Het gaat niet daarom, maar om de hele beleving eromheen. Andergeur, meid,gevoel..quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:03 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Waarom koop je eigenlijk geen fleshlight? Dan kan je een poesje met andere structuur proberen
Ja maar goed dan kan je blijven wat alsen, want dan heb je een andere meid geneukt en dan wil je ook wel eens een Afrikaanse meid pakken of een Aziatische wat dat is anders, ander gevoel. Wat je najaagd is een spook. Maar goed neuk gewoon nog eens een hoer dan, dat is discreet en niemand hoeft het te weten. Dan pak je een kleine meid en hoop je dat die wel wat strakker is.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:05 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Het gaat niet daarom, maar om de hele beleving eromheen. Andergeur, meid,gevoel..
Vroeger met condoom, maar al een paar jaar zonder. Ze slikt uiteraard de pil. Toen ik seks had met een condoom, voelde ik wel dat ik wat neukte.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee dat komt door de condoom.. Denk ik heb je je vriendin zonder condoom gepakt of altijd met, probeer maar eens zonder. Verder zijn vrouwen ook wel anders gebouwd dus intern is dat allemaal anders. En uiteraard is er minder lol doordat er geen liefde in het spel zit.
[..]
Of de prostituee lacht, als je hem uit je broek haalt of 'oeh' zegt, maakt een groot verschil ja.![]()
Probeer nu nog eens met condoom en het zal wel weer heel anders voelen dan zonder.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:07 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Vroeger met condoom, maar al een paar jaar zonder. Ze slikt uiteraard de pil. Toen ik seks had met een condoom, voelde ik wel dat ik wat neukte.
Ik snap je welquote:Op maandag 22 december 2014 22:33 schreef Clockmill01 het volgende:
Hallo Fokkers,
Ik ben een jongeman van 22 jaar oud. Ik heb nu bijna 7 jaar een relatie met mijn vriendin. Zij is 20 jaar oud.
Ons relatie begon al toen ik 15 jaar was en zij 13. Ik ben super tevreden met haar, ik wil dat zij de moeder van mijn kinderen wordt en ik wil haar absoluut niet kwijt. Zij doet alles voor me, ze gaat niet uit, drinkt en rook niet. Gewoon het perfecte vrouwtje. Heel mijn familie en haar familie kent elkaar al heel goed.
Zij is het eerste en enige meisje waarmee ik heb gezoend en seks mee heb gehad. Ik heb echt een zware drang om seks te hebben met een andere meisje puur om te ervaren hoe het is. Ik heb dit allemaal gemist, omdat ik al heel mijn jeugd met hetzelfde meisje ben. Wel ben ik een paar keer uitgegaan met vrienden waarvan zij niks wist, maar er is niks gebeurt met andere meisjes.
Ik kan het gevoel niet loslaten om het een keer met een andere meisje te proberen, maar ik wil mijn vriendin ook niet kwetsen en kwijtraken. Ik zit in een erge moeilijke situatie, het liefst had ik nooit zo vroeg een vriendin moeten nemen, maar dat is allemaal achteraf gezien makkelijk gezegd. En ik kan niet zomaar met andere meisjes contact leggen via internet, omdat zij dit makkelijk kan zien.
Hmm, wat moet ik doen?
Ik denk dat er wel meer speelt en dat komt vooral door mij. Over de reacties heb jij gelijk. Ik ben denk ik helemaal niet gelukkig. Ik leef denk ik voor andere mensen ipv voor mezelf. Mij werd geleerd om t huisje-boompje-beestje na te leven.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:07 schreef KaheemSaid het volgende:
Volgens mij is er in jullie relatie meer mis dan het feit dat jij een ander wil neuken. Je loopt in een keurslijf wat je eigenlijk steeds minder past. Je loopt nu al tegen een hoop negatieve punten op, dit terwijl je het ook hebt over samen oud worden.
Als ik jou was had ik eerst eens met jou vriendin gaan praten over jou verlangen naar wat ruimte. Probeer je leven wat minder beklemmend in te richten. Nu houd je dit nog vol uit angst voor haar reactie en uit angst voor de reacties van jullie families. Maar dit gaat je toch niet voor altijd lukken?
Je hebt het al over uitmaken, ga eerst eens proberen er samen iets beters van te maken.
Daarnaast als je echt zo benieuwd bent dan kun je toch gewoon in de ronde neuken? Vreemd gegaan ben je toch al.
Oh als dat het geval is, dan stap je de relatie uit en ga je voor jezelf leven. Dat is simpel, dan is er geen enkel probleem. Dacht echter dat je gelukkig was met haar, voordat je het weg gooit zet alles wel op een rijtje en besef wat je weg gooitquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:11 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer speelt en dat komt vooral door mij. Over de reacties heb jij gelijk. Ik ben denk ik helemaal niet gelukkig. Ik leef denk ik voor andere mensen ipv voor mezelf. Mij werd geleerd om t huisje-boompje-beestje na te leven.
Je wil zelf rondneuken maar wel met een maagd eindigen? Dus jij mag een slet zijn maar je partner niet?quote:Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
- Ik zal nooit zo een meisje vinden die nog maagd en geen slet is vinden op deze leeftijd
Wees dan een man en houd jezelf en je vriendin niet voor de gek. Kap ermee.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:11 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Ik denk dat er wel meer speelt en dat komt vooral door mij. Over de reacties heb jij gelijk. Ik ben denk ik helemaal niet gelukkig. Ik leef denk ik voor andere mensen ipv voor mezelf. Mij werd geleerd om t huisje-boompje-beestje na te leven.
Dat is inderdaad helemaal debiel.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Je wil zelf rondneuken maar wel met een maagd eindigen? Dus jij mag een slet zijn maar je partner niet?
Dat was nog voordat ik had gelezen dat TS al naar de hoeren is geweest. Maar blijkbaar telt dat niet als vreemdgaan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat is inderdaad helemaal debiel.
Oh dat heb ik niet eens gelezen. Dan heb ik voor niets serieus op de Op gereageerdquote:Op dinsdag 23 december 2014 11:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was nog voordat ik had gelezen dat TS al naar de hoeren is geweest. Maar blijkbaar telt dat niet als vreemdgaan.
Als dit geen troll is ...
Wat je ook doet, praat erover met haar. Misschien wil ze wel een trio, misschien kom je erachter dat het je niet alleen om het missen van ervaringen met anderen gaat. Immers, als de seks gewoon goed is zal seks met een ander echt geen grote aanvulling zijn, behalve dat je nieuwsgierigheid gestild is. Het kan heel goed zijn dat zij dezelfde gevoelens heeft als jij en ook wel eens het bed met een ander wil delen. Het leven is lang en er is geen reden om huisje-boompje-beestje te overhaasten als je er niet helemaal achter staat.quote:"That guy is so screwed. He thinks that you’re a certain type of a girl, and he thinks that he will meet that same type of girl later in his life when he’s ready. But … when he’s ready, that girl’s not going to be there. He has no idea how rare you are."
Alleen echte mannen kunnen de wereld dragen zoals Atlas deed, maar je hebt gelijk waarheid gaat voor alles. Als de relatie hem niet lekker zit moet hij er een punt achter zetten, niet dat hij straks ergens hiv oploopt en het lekker gaat verspreiden bij zijn vriendin die hem vertrouwd.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:29 schreef -Strawberry- het volgende:
Doet me denken aan:
[..]
Wat je ook doet, praat erover met haar. Misschien wil ze wel een trio, misschien kom je erachter dat het je niet alleen om het missen van ervaringen met anderen gaat. Immers, als de seks gewoon goed is zal seks met een ander echt geen grote aanvulling zijn, behalve dat je nieuwsgierigheid gestild is. Het kan heel goed zijn dat zij dezelfde gevoelens heeft als jij en ook wel eens het bed met een ander wil delen. Het leven is lang en er is geen reden om huisje-boompje-beestje te overhaasten als je er niet helemaal achter staat.
Aan de andere kant loop je door vreemd te gaan of door op te biechten het risico dat het perfecte meisje er straks niet meer is. Als zij daadwerkelijk het perfecte meisje voor je is, natuurlijk. Je hebt geen vergelijkingsmateriaal. Maar alsjeblieft, word niet zo'n leugenachtige vreemdganger. Ik mag toch hopen dat iemand waarmee je al zo lang samen bent beter verdient dan dat. Je moet op zijn minst eerlijk kunnen zijn, anders zit er sowieso iets niet goed in je relatie.
Ik heb sterk het idee dat je ervoor gaat kiezen om de lusten en niet de lasten te dragen. Stiekem vreemdgaan, zodat jij het uit je systeem hebt en haar lekker voor jezelf kunt houden. Dat is niet eerlijk.
Waarom een troll, denk dat dit vaak zat voorkomt.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat was nog voordat ik had gelezen dat TS al naar de hoeren is geweest. Maar blijkbaar telt dat niet als vreemdgaan.
Als dit geen troll is ...
Ze zijn samen opgegroeid, hebben de belangrijkste fase van hun even met elkaar doorgebracht. Natuurlijk gaat eerlijkheid dan boven alles. Jezus, het is echt best logisch dat TS deze gevoelens heeft, maar als je dit echt niet kunt bespreken met de 'vrouw van je dromen' die je al zo lang kent, dan zit er wel iets gruwelijk fout.quote:Op dinsdag 23 december 2014 11:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Alleen echte mannen kunnen de wereld dragen zoals Atlas deed, maar je hebt gelijk waarheid gaat voor alles. Als de relatie hem niet lekker zit moet hij er een punt achter zetten, niet dat hij straks ergens hiv oploopt en het lekker gaat verspreiden bij zijn vriendin die hem vertrouwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |