Wilt Chamberlain?quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:57 schreef nailpolishjunkie het volgende:
[..]
Dit zou een helden reactie zijn geweest als de persoon in kwestie het op grammaticaal vlak correct had geschreven.
Of is het voor sommige mensen niet duidelijk dat er achter 'hij' en 'zij' een 't' komt? Dus: hij WILT
quote:Op dinsdag 23 december 2014 22:57 schreef nailpolishjunkie het volgende:
[..]
Dit zou een helden reactie zijn geweest als de persoon in kwestie het op grammaticaal vlak correct had geschreven.
Of is het voor sommige mensen niet duidelijk dat er achter 'hij' en 'zij' een 't' komt? Dus: hij WILT
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384/hij_wilt_wil/quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:24 schreef nailpolishjunkie het volgende:
[..]
Daar geef ik je gelijk in. Maar het is toch ook zo dat hij ergens naartoe gaa(t)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/384/hij_wilt_wil/
De werkwoorden willen, kunnen, zullen en mogen zijn uitzonderingen.Ach, ookal verbeter je mensen terecht willen de meesten het nog steeds niet horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Van die irritante mensen die dom zijn en dom willen blijven 'omdat je ze toch begrijpt?!?!'quote:Op woensdag 24 december 2014 00:11 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ach, ookal verbeter je mensen terecht willen de meesten het nog steeds niet horen
Maar maken jullie nu niet van een mug een olifant? Laat zulke dingen toch varen. Je moet niet altijd verwachten dat men je in de nek springt en knuffeld als je ze op een fout wijst. Geheid dat ik ook foutjes maak maar je moet er niet in blijven hangen. Mensen die andere verbeteren en het zelf dan fout doen daar kun je een hele stad mee vullen.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Van die irritante mensen die dom zijn en dom willen blijven 'omdat je ze toch begrijpt?!?!'
Ook die, maar gaat voor de meeste mensen wel op toch?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Van die irritante mensen die dom zijn en dom willen blijven 'omdat je ze toch begrijpt?!?!'
Noem me eens iemand op die nog nooit boos is geworden en nog nooit een fout heeft gemaakt. Uiteindelijk maakt een ieder fouten maar ik maak liever fouten waar het kan dan waar het niet kan. Grammaticale fouten eisen geen levens in het verkeer niet opletten misschien wel.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:17 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ook die, maar gaat voor de meeste mensen wel op toch?veel mensen geven heel moeilijk hun ongelijk toe, zelfs al heb je feitelijk gelijk. Idno.
Doe je dat bij elke fouten?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:23 schreef JedimindhaX het volgende:
Als ik een fout maak en iemand wijst me erop geef ik dat ruiterlijk toe, veel mensen zijn niet zo en gaan dan heel kinderachtig doen. Dat bedoelde ik.
Kan zo gauw geen uitzonderingen bedenken.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:24 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Doe je dat bij elke fouten?
Mocht je dan eens op de bon geslingerd worden zul je een gelukkig man zijn want geen reden om boos te worden maar hoffelijk de beurs trekken uiteraard.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:25 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Kan zo gauw geen uitzonderingen bedenken.
Ik heb geen auto en ik plas niet wild. En tuurlijk zou t dan mijn eigen fout zijn. Staat los vh feit dat ik graag zou zien dat de politie zich met andere dingen bezighield. Maar je bent heel leuk hoor. Jup.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mocht je dan eens op de bon geslingerd worden zul je een gelukkig man zijn want geen reden om boos te worden maar hoffelijk de beurs trekken uiteraard.
Fout is een fout ongeacht waar.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:43 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik heb geen auto en ik plas niet wild. En tuurlijk zou t dan mijn eigen fout zijn. Staat los vh feit dat ik graag zou zien dat de politie zich met andere dingen bezighield. Maar je bent heel leuk hoor. Jup.
Maar natuurlijk. En een autist is een autist.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fout is een fout ongeacht waar.
Ben je je nu aan het verdedigen door mij autistisch te noemen?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:47 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. En een autist is een autist.
[..]
[..]
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Clockmill01 het volgende:
[..]
Hoeren ben ik al geweest. Vond ik echt niks aan.
Maar dat kan niet, want dan wordt zijn vriendin een sletje en dat wil hij niet. Hij wil zelf natuurlijk wel met een maagd eindigen....quote:Op woensdag 24 december 2014 12:49 schreef Godshand het volgende:
Open relatie voorstellen en partner ruil ed gaan doen
quote:Op maandag 22 december 2014 22:33 schreef Clockmill01 het volgende:
Wel ben ik een paar keer uitgegaan met vrienden waarvan zij niks wist, maar er is niks gebeurt met andere meisjes.
Ja, want ontmaagd zijn betekent per definitie dat je een slet bent.quote:Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef Clockmill01 het volgende:
- Ik zal nooit zo een meisje vinden die nog maagd en geen slet is vinden op deze leeftijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |