Klopt wel ben een man niet maagd maar heb maar twee vrouwen in mijn bed gehad en dat bed is twee jaar geleden vervangen door een nieuw.quote:Op woensdag 24 december 2014 19:49 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ja, want ontmaagd zijn betekent per definitie dat je een slet bent.
Wijze woorden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:21 schreef Mathemaat het volgende:
Geef een man brood te eten en hij wil vlees. Geef een man kleding en hij wil schoenen. Geef een man een zilverstaaf en hij wil een goudstaaf. Geef een man een vrouw en hij wil een harem.
Dus op je 15e ben je een relatie aangegaan met een meisje van 13?quote:Op maandag 22 december 2014 22:33 schreef Clockmill01 het volgende:
Hallo Fokkers,
Ik ben een jongeman van 22 jaar oud. Ik heb nu bijna 7 jaar een relatie met mijn vriendin. Zij is 20 jaar oud.
Ons relatie begon al toen ik 15 jaar was en zij 13. Ik ben super tevreden met haar, ik wil dat zij de moeder van mijn kinderen wordt en ik wil haar absoluut niet kwijt. Zij doet alles voor me, ze gaat niet uit, drinkt en rook niet. Gewoon het perfecte vrouwtje. Heel mijn familie en haar familie kent elkaar al heel goed.
Zij is het eerste en enige meisje waarmee ik heb gezoend en seks mee heb gehad. Ik heb echt een zware drang om seks te hebben met een andere meisje puur om te ervaren hoe het is. Ik heb dit allemaal gemist, omdat ik al heel mijn jeugd met hetzelfde meisje ben. Wel ben ik een paar keer uitgegaan met vrienden waarvan zij niks wist, maar er is niks gebeurt met andere meisjes.
Ik kan het gevoel niet loslaten om het een keer met een andere meisje te proberen, maar ik wil mijn vriendin ook niet kwetsen en kwijtraken. Ik zit in een erge moeilijke situatie, het liefst had ik nooit zo vroeg een vriendin moeten nemen, maar dat is allemaal achteraf gezien makkelijk gezegd. En ik kan niet zomaar met andere meisjes contact leggen via internet, omdat zij dit makkelijk kan zien.
Hmm, wat moet ik doen?
Kan toch?quote:Op woensdag 24 december 2014 21:45 schreef hoechst het volgende:
[..]
Dus op je 15e ben je een relatie aangegaan met een meisje van 13?
Ik dwing mezelf om niet te flirten met anderen omdat ik weet dat ik spijt krijg als ik haar verliesquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:13 schreef Sekhmet het volgende:
En je vriendin mag in d'r handjes knijpen hoor! Dat je jezelf moet dwingen om bij haar te blijven...zal ze blij mee zijn.Nou maar hopen dat ze qua uiterlijk niet veranderd en ouder wordt.
dit!!quote:Op maandag 22 december 2014 23:00 schreef Shockwave12 het volgende:
Gast, stel je niet aan.
-Je hebt een vriendin waar je gelukkig mee bent
-Tis een prima meid zo te lezen
-Prima schoonfamilie is ook mooi meegenomen
Tel je zegeningen. Verpest nou niet je mooie leventje door te denken dat het gras bij de buren groener is.
Wel een beetje een vriend zonder ruggengraat hea.quote:Op woensdag 24 december 2014 16:08 schreef Drinky het volgende:
[..]_____!
Klinkt wel als een goede relatie. Ik heb een vriend die in een soortgelijke situatie zit. 7 Jaar dezelfde vriendin, zij laat hem nooit met ons uitgaan (dus het moet stiekem), ze is bang dat hij naar andere vrouwen verlangt dus mest zij hem vet. Ze zouden gaan samenwonen in een huurhuis, dat werd dus een koophuis (zag je ook niet aankomen hé). Ondertussen is zij een week gestopt met de pil zonder het hem te vertellen.
Gaat jouw relatie ook deze kant op TS?
Een relatie moet je niet in stand houden alleen vanwege het feit dat je al zo lang samen bent. Een relatie moet er IMHO er voor zorgen dat je huidige geluk aangevuld wordt en je niet beperkt wordt in je doen en laten als individu. Het moet een aanvulling zijn op je leven, geen beperking.
Maarja, ik ken jouw volledige situatie natuurlijk niet, maar het klinkt vooral alsof je een uitweg aan het zoeken bent uit deze relatie.
Als je wilt dat dit blijft, moet jij je over die gedachten heen zetten. Bedenk wel goed voor jezelf of dit echte liefde is, of dat het gewoon 'vertrouwd' voelt.quote:Op maandag 22 december 2014 22:33 schreef Clockmill01 het volgende:
Ons relatie begon al toen ik 15 jaar was en zij 13. Ik ben super tevreden met haar, ik wil dat zij de moeder van mijn kinderen wordt en ik wil haar absoluut niet kwijt. Zij doet alles voor me, ze gaat niet uit, drinkt en rook niet. Gewoon het perfecte vrouwtje. Heel mijn familie en haar familie kent elkaar al heel goed.
Ja nogalquote:Op woensdag 31 december 2014 08:05 schreef fathank het volgende:
[..]
Wel een beetje een vriend zonder ruggengraat hea.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |