abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147864173
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 23:48 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou en? Sletjes zijn veel leuker dan maagden...
Ik wil uiteindelijk wel een serieuze relatie hebben.
pi_147864265
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 23:49 schreef Clockmill01 het volgende:

[..]

Ik wil uiteindelijk wel een serieuze relatie hebben.
Sletjes ook hoor...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  dinsdag 23 december 2014 @ 00:00:00 #33
338319 ZarB
Piņa colada
pi_147864768
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 23:46 schreef Clockmill01 het volgende:

[..]

Soms heb ik wel het gevoel van dat ik het moet uitmaken en gewoon moet genieten van mijn leven nu het nog kan.

Maar het spelen meerdere factoren mee wat het lastig maakt om het uit te maken:

- Alles wat we opgebouwd hebben gooi ik zomaar weg. Niet alleen met elkaar, maar ook met de -families enz.

- Ik zal achteraf waarschijnlijk veel spijt hebben dat ik haar heb laten gaan, want het rondneuken wordt op een moment ook saai.

- Ik zal nooit zo een meisje vinden die nog maagd en geen slet is vinden op deze leeftijd
Niet echt sterke argumenten.

Daarnaast: er is nog een hoop tussen "in een veilige saaie relatie zitten" en "alleen naar rondneuken". Al eens gedacht dat je iemand zou kunnen tegenkomen met wie je wel oprecht oud wilt worden?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_147864794
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 23:12 schreef Clockmill01 het volgende:

[..]

Nou, ik zie de hoeren meer als een service. Ik dacht dat het mijn probleem zou verhelpen.

Zij laat mij echt niet alleen op stap gaan. Ze wordt al boos als ik met andere meisjes praat op FB bijvoorbeeld.

Natuurlijk wil ik deze relatie niet kapot maken, omdat ik al zo'n sterke band heb opgebouwd en ik voel me echt goed met mijn vriendin.

Alleen het is echt kut dat ik wat mis in mijn leven. Mijn vrienden drinken en neuken er op los en ik mis dat heel erg. De seks is goed met mijn vriendin, alleen ben ik erg benieuwd naar andere vrouwen.
Nou als die hoeren je geen voldoening geeft, dan zal een ander wijf je dat ook niet geven. Het zal pas anders zijn als je seks hebt met iemand waar ook liefde speelt. Dat zal in je huidige situatie wel heel lastig worden. Of ben je nu nog van plan om verliefd op een ander te worden, zodat je het kan 'proberen'?
  dinsdag 23 december 2014 @ 00:01:54 #35
338319 ZarB
Piņa colada
pi_147864865
Oh en wat is dat voor Amish instelling :') alsof ieder meisje van 13+ per definitie een slet is.
Lekker wereldvreemd..
pi_147864953
@Zarb
Je hebt gelijk, maar het is echt super moeilijk om uitelkaar te gaan gezien de omstandigheden. Ook door de mensen om me heen (zoals mijn en haar familie) die doen al alsof we getrouwd zijn. Ik heb al een aantal keren gepraat met mijn vriendin en zij wilt echt niet uitelkaar en samen oud worden. Ik ook eigenlijk wel, maar toch mis ik wat...

@Darker ^
  dinsdag 23 december 2014 @ 00:04:26 #37
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147864972
quote:

[..]

Soms heb ik wel het gevoel van dat ik het moet uitmaken en gewoon moet genieten van mijn leven nu het nog kan.

- Alles wat we opgebouwd hebben gooi ik zomaar weg. Niet alleen met elkaar, maar ook met de -families enz.

- Ik zal achteraf waarschijnlijk veel spijt hebben dat ik haar heb laten gaan, want het rondneuken wordt op een moment ook saai.

- Ik zal nooit zo een meisje vinden die nog maagd en geen slet is vinden op deze leeftijd
Ja joh geniet lekker van het leven dump haar neuk tien chicks voel jezelf leeg open een topic over hoe je haar mist grijp naar de fles en zuip jezelf lekker vol. Vollop genieten ik wil lekker erop los neuken elke nationaliteit alles weg gooien om even in een grotje te mogen roeren besef je wel dat dit een grote trol van je ego is?

Leg mij uit wat heb je eraan een andere vrouw te neuken? Sowieso moet dat met condoom sletjes neuken dan voel je niets meer tenzij je aids wilt riskeren. Sowieso seks zonder liefde :')
Liefde voor God
pi_147864988
En het is echt kut om uit het niets uit te maken.
pi_147865020
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Ja joh geniet lekker van het leven dump haar neuk tien chicks voel jezelf leeg open een topic over hoe je haar mist grijp naar de fles en zuip jezelf lekker vol. Vollop genieten ik wil lekker erop los neuken elke nationaliteit alles weg gooien om even in een grotje te mogen roeren besef je wel dat dit een grote trol van je ego is?
Ik begrijp het volkomen. Daar ben ik ook precies bang voor, alleen kan ik mij dat nu niet realiseren.
pi_147865080
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 23:14 schreef Clockmill01 het volgende:

[..]

Ik wil echt gewoon weten hoe het is om seks te hebben met een andere vrouw. Geen hoeren, dat was echt niks.
Maar wil je het dan ook gewoon aan haar vertellen?
  dinsdag 23 december 2014 @ 00:07:35 #41
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147865103
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:05 schreef Clockmill01 het volgende:

[..]

Ik begrijp het volkomen. Daar ben ik ook precies bang voor, alleen kan ik mij dat nu niet realiseren.
Vraag jezelf af wat het je brengt. Je hebt dan een of ander niets betekend sletje geneukt hopelijk met condoom. Kijk een hoer is niets zeg je, maar wil je dan opnieuw verliefd raken en meid oppakken want Hossel in de club op een avond is niet zo heel veel anders dan een hoer beide is gemaakt. Zonder romantiek.

Dus wat denk je dat het je brengt antwoord me dat.
Liefde voor God
pi_147865144
En TS, hoe is de relatie tussen jou en je huidige vriendin op dit moment? Raak je misschien verveeld?
  dinsdag 23 december 2014 @ 00:10:10 #43
338319 ZarB
Piņa colada
pi_147865205
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:04 schreef Clockmill01 het volgende:
@Zarb
Je hebt gelijk, maar het is echt super moeilijk om uitelkaar te gaan gezien de omstandigheden. Ook door de mensen om me heen (zoals mijn en haar familie) die doen al alsof we getrouwd zijn. Ik heb al een aantal keren gepraat met mijn vriendin en zij wilt echt niet uitelkaar en samen oud worden. Ik ook eigenlijk wel, maar toch mis ik wat...

@Darker ^
Jullie zijn niet getrouwd. Jullie zijn hartstikke jong en hebben nog een heel leven voor jullie.
  dinsdag 23 december 2014 @ 00:15:04 #44
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147865403
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:10 schreef ZarB het volgende:

[..]

Jullie zijn niet getrouwd. Jullie zijn hartstikke jong en hebben nog een heel leven voor jullie.
Hij staat wel op het punt zijn leven weg te gooien. Alsof het zo geweldig is een of andere chick te neuken. Gooi je een hele relatie weg enkel om het neuk aspect als je elkaar beu bent en niet meer Damen wilt okay..... Maar als het enkel om neuken gaat? Dan moet hij vooral zijn lul volgen want daar steekt blijkbaar zijn ego.
Liefde voor God
  dinsdag 23 december 2014 @ 00:29:20 #45
338319 ZarB
Piņa colada
pi_147865983
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Hij staat wel op het punt zijn leven weg te gooien. Alsof het zo geweldig is een of andere chick te neuken. Gooi je een hele relatie weg enkel om het neuk aspect als je elkaar beu bent en niet meer Damen wilt okay..... Maar als het enkel om neuken gaat? Dan moet hij vooral zijn lul volgen want daar steekt blijkbaar zijn ego.
Er valt nog wel eea te nuanceren zoals ik in een eerdere reactie schreef. Wanneer ts zijn relatie uitmaakt geeft hij zichzelf ook een kans een oprechte liefde te vinden waarin liefde de basis vormt ipv het feit dat ze al miljoen jaar samenzijn en hun ouders hen nou eenmaal behandelen als getrouwd stel.
  dinsdag 23 december 2014 @ 00:34:25 #46
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147866196
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:29 schreef ZarB het volgende:

[..]

Er valt nog wel eea te nuanceren zoals ik in een eerdere reactie schreef. Wanneer ts zijn relatie uitmaakt geeft hij zichzelf ook een kans een oprechte liefde te vinden waarin liefde de basis vormt ipv het feit dat ze al miljoen jaar samenzijn en hun ouders hen nou eenmaal behandelen als getrouwd stel.
Als je zolang bij elkaar blijft is er neem ik aan oprechte liefde anders blijf je toch niet samen? Verder moet hij het zelf weten mssr een relatie uitmaken omdat je enkel nieuwsgierig bent naar neuken met een ander vind ik ook niet gezond dan vind je de ander en wil je weer een ander neuken want nog nooit een Duitse meid of Zweedse geneukt dan blijf je bezig.
Liefde voor God
pi_147866420
En als je dan je relatie verbroken hebt, en elke week met een nieuw en onbekend meisje neukt, realiseer je je op een gegeven moment toch dat zoiets het toppunt van eenzaamheid is, en verlang je naar iemand waarmee je jezelf echt kan delen.

Maar wellicht heb alleen ik dat .. (al was ik gelukkig niet zo intens stom om er een relatie voor te verbreken, dat zou het nu echt alleen maar pijnlijker maken)
"Pools are perfect for holding water"
pi_147866593
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:39 schreef probeer het volgende:
En als je dan je relatie verbroken hebt, en elke week met een nieuw en onbekend meisje neukt, realiseer je je op een gegeven moment toch dat zoiets het toppunt van eenzaamheid is, en verlang je naar iemand waarmee je jezelf echt kan delen.
Ja, dat is inderdaad zo.

Het is alleen jammer dat ik het niet heb ervaren met een andere meisje. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit 'probleem'.

@ZarB
Je hebt gelijk, maar het uitvoeren ervan is erg lastig. Ik wil het ook eigenlijk niet uitmaken om deze reden. Spanning is ook eigenlijk compleet verdwenen.
  dinsdag 23 december 2014 @ 00:45:12 #49
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147866651
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:43 schreef Clockmill01 het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad zo.

Het is alleen jammer dat ik het niet heb ervaren met een andere meisje. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben met dit 'probleem'.

@ZarB
Je hebt gelijk, maar het uitvoeren ervan is erg lastig. Ik wil het ook eigenlijk niet uitmaken om deze reden. Spanning is ook eigenlijk compleet verdwenen.
Spanning creër je misschien wat toys of zo.
Liefde voor God
pi_147866664
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:43 schreef Clockmill01 het volgende:

[..]

Ja, dat is inderdaad zo.

@ZarB
En zo hebben we allemaal dingen die we jammer vinden dat we ze nooit ervaren hebben of zullen ervaren. Dat is zo'n beetje hoe het leven werkt. De kunst is dan om die 'spijt' geen invloed te laten hebben op je verdere leven.
  dinsdag 23 december 2014 @ 00:45:54 #51
437551 Sneeuw-Leeuw
Liefde voor Jezus
pi_147866685
quote:

Maar wellicht heb alleen ik dat .. (al was ik gelukkig niet zo intens stom om er een relatie voor te verbreken, dat zou het nu echt alleen maar pijnlijker maken)
Jij begrijpt het. Want dat is echt het toppunt van eenzaamheid.
Liefde voor God
pi_147866739
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:45 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:

[..]

Jij begrijpt het. Want dat is echt het toppunt van eenzaamheid.
Hoe meer ik seks heb met onbekende / nieuwe mensen, des te meer ik verlang naar een vaste relatie.
pi_147866770
quote:
9s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:47 schreef probeer het volgende:

[..]

Hoe meer ik seks heb met onbekende / nieuwe mensen, des te meer ik verlang naar een vaste relatie.
En ik heb het tegenovergestelde. Ik verlang naar vrijheid :P
pi_147866792
quote:

Nog een toevoeging hierop, nadat je de eerste andere meid neukt zal je ook nog eens flink teleurgesteld zijn, want zo bijzonder is het niet, dat je daar dan al die tijd over hebt zitten nadenken, blijkt het achteraf niet echt waard te zijn.
pi_147866822
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:48 schreef DarkerThanBlack het volgende:

[..]

Nog een toevoeging hierop, nadat je de eerste andere meid neukt zal je ook nog eens flink teleurgesteld zijn, want zo bijzonder is het niet, dat je daar dan al die tijd over hebt zitten nadenken, blijkt het achteraf niet echt waard te zijn.
En dit ook ja.
pi_147866895
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:47 schreef Clockmill01 het volgende:

[..]

En ik heb het tegenovergestelde. Ik verlang naar vrijheid :P
Mjah .. gevalletje 'gras is altijd groener ...'

Maar jij hebt tenminste een vertrouwd stukje gras onder je voeten. Ik loop elke week door een nieuwe voortuin rond te dwalen, op zoek naar een fijn en vertrouwd stukje waar ik mijn tentje op kan zetten.
pi_147867003
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:51 schreef probeer het volgende:

[..]

Mjah .. gevalletje 'gras is altijd groener ...'

Maar jij hebt tenminste een vertrouwd stukje gras onder je voeten. Ik loop elke week door een nieuwe voortuin rond te dwalen, op zoek naar een fijn en vertrouwd stukje waar ik mijn tentje op kan zetten.
Mijn relatie wankelt denk ik ook door mijn gedachte.. Als ik mijn 100% inzet voor mijn huidige vriendin zou alles veel beter gaan. Maar mijn gevoel houdt mij tegen. Echt fucking irritant.
pi_147867162
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 00:54 schreef Clockmill01 het volgende:

[..]

Mijn relatie wankelt denk ik ook door mijn gedachte.. Als ik mijn 100% inzet voor mijn huidige vriendin zou alles veel beter gaan. Maar mijn gevoel houdt mij tegen. Echt fucking irritant.
Weekje ruilen dan maar? Ik jouw vriendin, jij mijn scharrels.

Dan weet je na die week ook meteen zeker dat je vriendin niet met dezelfde gedachten als jij in je OP rondloopt. Of iig, daarna niet meer.

Jij blij, zij blij, ik blij. Bam, opgelost! *drops mic*
pi_147868574
quote:

[..]

Wat een waardeloze kutargumenten. Ik lees nergens waarom je bij haar zou blijven, alleen maar wat er omheen gebeurt. En waarom zou je in godensnaam een maagd moeten hebben? We leven niet meer in de jaren 30 van de vorige eeuw. :')
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_147870437
Gast, pluk de vruchten nu ze nog rijp zijn. Elke vrouw voelt anders, geniet ervan nu je jongeheer nog werkt. Zij is ook benieuwd hoe een andere pik haar meer vult dan jouwe, of misschien dat die zwarte pik ook wel lekker smaakt? Ga lekker genieten beide. Thank me later
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')