Wij zijn helemaal niet slecht in onderschattenquote:Op maandag 22 december 2014 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Geef je nou aan dat mannen net zo slecht onderschatten als dat vrouwen met computers omgaan? Want dan klopt dat.
Nee dat geef ik niet aan. Ze zijn dus net zo slecht in begrijpend lezen als in onderschatten.quote:Op maandag 22 december 2014 21:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Geef je nou aan dat mannen net zo slecht onderschatten als dat vrouwen met computers omgaan? Want dan klopt dat.
Nee hoor:quote:Op maandag 22 december 2014 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee dat geef ik niet aan. Ze zijn dus net zo slecht in begrijpend lezen als in onderschatten.
Ik woon naast Tessel.quote:
Recalcitrante equote:
quote:
En Mevrouw dochter van Meneer voormalig voormalig micromanagerquote:
Haha ik dacht hetzelfde jaquote:Op maandag 22 december 2014 22:00 schreef Pandaplint het volgende:
De aanvrager had geen vrienden. Dus die regelde 3FM?
Niet de vorige, die daarvoorquote:Op maandag 22 december 2014 22:00 schreef D. het volgende:
[..]
Dochter van de vorige 3FM baas, en daardoor een baantje als producer gekregen
Zo simpel zal het nou ook wel weer niet zien.quote:Op maandag 22 december 2014 22:02 schreef Zaktabak het volgende:
'op de foto's is een rookpluim te zien!'
'ROOKPLUIM? JA, ULTIEM BEWIJS! ROOKPLUIMEN WIJZEN ABSOLUUT OP EEN BUK RAKET, WE WISTEN HET!!"
RTL pls
Dotan.quote:Op maandag 22 december 2014 22:03 schreef Cee het volgende:
Wat is dat verdomme de laatste week met auto's die op mensen in rijden?
ja wazig he!!quote:Op maandag 22 december 2014 22:03 schreef Cee het volgende:
Alle Tomtoms zijn gehackt door Noord Korea!quote:Op maandag 22 december 2014 22:03 schreef Cee het volgende:
Mannen en autorijden...quote:Op maandag 22 december 2014 22:03 schreef Cee het volgende:
Voor uw en onze veiligheid.quote:Op maandag 22 december 2014 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb uit veiligheidsoverwegingen dan ook geen rijbewijs.
Hoe is Domien? Ik heb eigenlijk nog maar vrij weinig meegekregen van SR, in tegenstelling tot andere jaren.quote:
Beter dan verwacht. Leuke sfeer brengt hij wel, en eigenlijk best een toffe gozer.quote:Op maandag 22 december 2014 22:06 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Hoe is Domien? Ik heb eigenlijk nog maar vrij weinig meegekregen van SR, in tegenstelling tot andere jaren.
Ik vind 'm de beste debutant die ik heb gezien (ik volg het sinds 2010).quote:Op maandag 22 december 2014 22:06 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Hoe is Domien? Ik heb eigenlijk nog maar vrij weinig meegekregen van SR, in tegenstelling tot andere jaren.
Het klinkt anders, echt!quote:
domien doet het leuk, is enthousiast en gezellig..quote:Op maandag 22 december 2014 22:06 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Had zoiets wel verwachtquote:Op maandag 22 december 2014 22:07 schreef miieejj het volgende:
[..]
domien doet het leuk, is enthousiast en gezellig..
Hij doet het heel goed, heeft er zin is, zit niet in een sleur, geen rare maniertjes, verfrissend. Ben blij verrast.quote:Op maandag 22 december 2014 22:06 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ja, dat ook wel.quote:Op maandag 22 december 2014 22:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar dat zeggen we ook elk jaar van Giel, en in de ochtend is het toch weer een droplul.
Giel heb ik nog nooit erg boeiend gevonden, ook niet tijdens SR. Maar goed, ik luister eigenlijk vrijwel geen 3FM meer.quote:Op maandag 22 december 2014 22:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Beter dan verwacht. Leuke sfeer brengt hij wel, en eigenlijk best een toffe gozer.
Maar dat zeggen we ook elk jaar van Giel, en in de ochtend is het toch weer een droplul.
Ik aan spieker jozef.quote:Op maandag 22 december 2014 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik moet bij zoiets altijd denken aan Mr Bean en Hallelujah.
Dat is dichtbij dan...quote:
Dit.quote:Op maandag 22 december 2014 22:13 schreef PG18 het volgende:
Die gasten van Kensington zijn ook maar saai![]()
Doe dan maar weer Nick en Simon
Laat maar, ik snap er niets meer van.quote:Op maandag 22 december 2014 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Of wel, en je dacht van niet, of van wel?
Geraldine vorig jaarquote:Op maandag 22 december 2014 22:13 schreef PG18 het volgende:
Die gasten van Kensington zijn ook maar saai![]()
Doe dan maar weer Nick en Simon
Hear hearquote:Op maandag 22 december 2014 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond
Domien is voor mij het bewijs dat de formule niet dood is, als je maar genoeg ververst... dan maar een jaar geen Giel en Gerard, maar de frisse onbevangenheid en oprechtheid zoals vandaag met Irene is wat SR maakt
Ik beodelde: Het was de remix, en je was in de war met het origineel?quote:Op maandag 22 december 2014 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Laat maar, ik snap er niets meer van.
Juist nu Coen niks zeiquote:
Ohhhh, ja.quote:Op maandag 22 december 2014 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik beodelde: Het was de remix, en je was in de war met het origineel?
Gerard dit jaar is ook wel fijn. Maar vooral Coen irriteert me.quote:Op maandag 22 december 2014 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond
Domien is voor mij het bewijs dat de formule niet dood is, als je maar genoeg ververst... dan maar een jaar geen Giel en Gerard, maar de frisse onbevangenheid en oprechtheid zoals vandaag met Irene is wat SR maakt
Ik kan Gerard prima hebben, maar na 8 jaar kun je van hem niet meer verwachten dat hij dit nog speciaal vindt... dat is toch een beetje hetzelfde als elke dag naar de McDonaldsquote:Op maandag 22 december 2014 22:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Gerard dit jaar is ook wel fijn. Maar vooral Coen irriteert me.
Waarom?quote:Op maandag 22 december 2014 22:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 22 december 2014 22:17 schreef richolio het volgende:
Ik zou Rámon en Sander wel eens samen in het huis willen zien.
Als er iemand niet vernieuwd is bij 3FM is het Gerardquote:Op maandag 22 december 2014 22:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat huis dan nog staat na 3 dagen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:17 schreef richolio het volgende:
Ja inderdaadquote:Op maandag 22 december 2014 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat huis dan nog staat na 3 dagen.
Ik heb al medelijden met de dj die daarbij wordt gezetquote:Op maandag 22 december 2014 22:17 schreef richolio het volgende:
Zou ie zelf weten wat ie doet?quote:Op maandag 22 december 2014 22:18 schreef Sersjee het volgende:
Van die Kensington-rakkers he, die met die bril móet wel de bassist zijn, toch? Kan niet anders.
Klopt ja.quote:Op maandag 22 december 2014 22:18 schreef Sersjee het volgende:
Van die Kensington-rakkers he, die met die bril móet wel de bassist zijn, toch? Kan niet anders.
Ik was het smakelijke hapje van de twee zangers aan het zoeken maar die kon ik ook niet meteen vinden... of het artiestenbestaan heeft dat aangetastquote:Op maandag 22 december 2014 22:18 schreef Sersjee het volgende:
Nou...van wie willen we af?quote:Op maandag 22 december 2014 22:19 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik heb al medelijden met de dj die daarbij wordt gezet
Moet je aan 3FM vragen.quote:
Ik heb mezelf al aan Cee beloofd... als ze nog wilquote:Op maandag 22 december 2014 22:20 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Jou opmerkingen.... Wij moeten trouwen!
Dan is het goed. Hij heeft echt zo'n bassistenhoofd.quote:
Dat ookquote:
Nou, hij/zij moet 8 uur per dag plaatjes draaien, dus dat lijkt me dan wel handig, ja.quote:
Zou Roos dat aankunnen?quote:Op maandag 22 december 2014 22:19 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik heb al medelijden met de dj die daarbij wordt gezet
Dan word het een battlequote:Op maandag 22 december 2014 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al aan Cee beloofd... als ze nog wil
quote:Op maandag 22 december 2014 22:22 schreef 123poetertjes het volgende:
[..]
Die gaat er gewoon op zitten
En die vader ligt as we speak op een schmutzige Van der Valk-hotelkamer zijn secretaresse uit elkaar te trekkenquote:Op maandag 22 december 2014 22:22 schreef D. het volgende:
Muh vaduh...*kauwkauw*..heb op zuh werruk un feilin gehouwe
Dan wil ik Cee welquote:Op maandag 22 december 2014 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al aan Cee beloofd... als ze nog wil
Vertaal: mijn pa heeft auto's gejat en is die nu naar Polen aan het transporteren, maar de opbrengst van de tomtoms is voor julliequote:Op maandag 22 december 2014 22:22 schreef D. het volgende:
Muh vaduh...*kauwkauw*..heb op zuh werruk un feilin gehouwe
Dat was ook mijn eerste gedachte hahahahquote:Op maandag 22 december 2014 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En die vader ligt as we speak op een schmutzige Van der Valk-hotelkamer zijn secretaresse uit elkaar te trekken
serieus?quote:Op maandag 22 december 2014 22:23 schreef 123poetertjes het volgende:
[..]
Motten met Powned, want die laten het niet toe
Die mag niet van Powned... terwijl Dominique wel lekker boven de Balkenende-norm binnenloopt... principes enzulksquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 22:23 schreef 123poetertjes het volgende:
[..]
Kan die niet gewoon terug naar een echte omroepquote:Op maandag 22 december 2014 22:23 schreef 123poetertjes het volgende:
[..]
Dat is die hele lekkere lijst toch?quote:
Dan moet hij verplicht naar radio 2 denk ik.quote:Op maandag 22 december 2014 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Kan die niet gewoon terug naar een echte omroep
Yup.quote:Op maandag 22 december 2014 22:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat is die hele lekkere lijst toch?
Ik zou er geen bezwaar tegen hebben.quote:Op maandag 22 december 2014 22:25 schreef ddx het volgende:
[..]
Dan moet hij verplicht naar radio 2 denk ik.
quote:
Welke kont?quote:Op maandag 22 december 2014 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Is dit Ariana 'lekkere kont' Grande weer?
Is alweer naar huis toequote:Op maandag 22 december 2014 22:27 schreef Amnistia het volgende:
Heeft iemand Mexicano al gespot vandaag of gister?
nee ..quote:Op maandag 22 december 2014 22:27 schreef Amnistia het volgende:
Heeft iemand Mexicano al gespot vandaag of gister?
Je valt op kinder lichaampjes?quote:Op maandag 22 december 2014 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
Is dit Ariana 'lekkere kont' Grande weer?
quote:Op maandag 22 december 2014 22:27 schreef PinkLow het volgende:
Oei mijn tv scherm springt zo nog kapot, sommige mensen verpesten echt het beeld
Ze is 3 weken ouder dan mij?quote:
Antireflectiefolie een idee?quote:Op maandag 22 december 2014 22:27 schreef PinkLow het volgende:
Oei mijn tv scherm springt zo nog kapot, sommige mensen verpesten echt het beeld
quote:Op maandag 22 december 2014 22:30 schreef Amnistia het volgende:
Die zanger van kensington met die muts is wel een erg lekker hapje
Weet ik het, van de fappening ofzo.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Wie heeft Van Velzen door de brievenbus geschoven?
Kunnen de gays ook meebieden, da's toch goedquote:Op maandag 22 december 2014 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
So You Think You Can Dance
Dreamgirls
Fiona komt koken
Gaaaaaaaaaaaaaaayyyy!!!
Laten we het daar maar op houden dan.quote:Op maandag 22 december 2014 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Kunnen de gays ook meebieden, da's toch goed
Alle spiegels zijn al uit huis verwijderd hoorquote:
Ja op dumpertquote:Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Staat er al een filmpje online van Dé waarbij Van Inkel op bezoek komt?
Ik hou mijn geld liever in mijn zak bij die 3 optiesquote:Op maandag 22 december 2014 22:34 schreef D. het volgende:
[..]
Kunnen de gays ook meebieden, da's toch goed
nep-gayyertquote:Op maandag 22 december 2014 22:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hou mijn geld liever in mijn zak bij die 3 opties
quote:Op maandag 22 december 2014 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Staat er al een filmpje online van Dé waarbij Van Inkel op bezoek komt?
Arme Jeroenquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 22:37 schreef Amnistia het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)moet_zijn_idool.html
quote:
Nee, dan mag je een topic openen in ditzelfde subforum.quote:Op maandag 22 december 2014 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Kan ik hier m'n klacht indienen over Serious Request?
Alleen in drievoud en ondertekent met bloedquote:Op maandag 22 december 2014 22:41 schreef kapiteintje het volgende:
Kan ik hier m'n klacht indienen over Serious Request?
Ze zijn alle 3 echt wel knapper nuquote:Op maandag 22 december 2014 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Gerard lijkt wel een Marokkaan daarquote:Op maandag 22 december 2014 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is ook wel briljantquote:Op maandag 22 december 2014 22:42 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Gerard lijkt wel een Marokkaan daar
quote:Op maandag 22 december 2014 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Jezusquote:Op maandag 22 december 2014 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze is ook wel briljant
[ afbeelding ]
mhmmm goed opgedroogd.. Vooral domien!quote:Op maandag 22 december 2014 22:39 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
OMGquote:Op maandag 22 december 2014 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze is ook wel briljant
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2014 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Deze is ook wel briljant
[ afbeelding ]
Haha nice.quote:
Mijn gaydar blijft wel afgaan jaquote:Op maandag 22 december 2014 22:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze houdt van 'm totdat ie uit de kast komt.
Die wordt nu backstage helemaal aan stukken getrokken idd.quote:Op maandag 22 december 2014 22:50 schreef TheVulture het volgende:
Morgen beelden van de afterparty, de vriendin van Domien die door het halve Patronaat wordt uitgewoond
Best sneu danquote:Op maandag 22 december 2014 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
Hier krijg ik nou een harde plasser van.
Daar zijn vast medicijnen voorquote:Op maandag 22 december 2014 22:52 schreef Dagoduck het volgende:
Hier krijg ik nou een harde plasser van.
Figuurlijk dan hè.quote:
Te oud.quote:Op maandag 22 december 2014 22:52 schreef Amnistia het volgende:
Volgens mij wil Giel er wel even overheen gaan
Die moet eerst zijn pinkie in dat roze pak zien te vinden, dat duurt urenquote:Op maandag 22 december 2014 22:52 schreef Amnistia het volgende:
Volgens mij wil Giel er wel even overheen gaan
quote:
Ja, want Domien zei dat ie "z'n wijf ging bellen".quote:Op maandag 22 december 2014 22:52 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Maar zei Coen nou 'wijf' over de vriendin van Domien?
Wat is de nachtopdracht dan?quote:Op maandag 22 december 2014 22:54 schreef ddx het volgende:
Coen heeft nog niet door dat de nachtopdracht al anders is
Oja, thanxquote:
Ik vind haar wel een beetje pretentieus gestoordquote:Op maandag 22 december 2014 22:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
wende Snijders .. Zangeres en heel goed
Over dat laatste oordelen we zelf welquote:Op maandag 22 december 2014 22:56 schreef miieejj het volgende:
[..]
wende Snijders .. Zangeres en heel goed
Halloquote:
quote:
Het was ook niet grappigquote:Op maandag 22 december 2014 22:59 schreef Zaktabak het volgende:
Publiek geeft niet eens een lachsalvo
Nee. Jammer want het is best een symphatieke leuke kerel.quote:
Daar lijkt het wel op, haha.quote:
Beetje als Ekdom dus?quote:Op maandag 22 december 2014 23:00 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee. Jammer want het is best een symphatieke leuke kerel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |