Voor uw en onze veiligheid.quote:Op maandag 22 december 2014 22:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb uit veiligheidsoverwegingen dan ook geen rijbewijs.
Hoe is Domien? Ik heb eigenlijk nog maar vrij weinig meegekregen van SR, in tegenstelling tot andere jaren.quote:
Beter dan verwacht. Leuke sfeer brengt hij wel, en eigenlijk best een toffe gozer.quote:Op maandag 22 december 2014 22:06 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Hoe is Domien? Ik heb eigenlijk nog maar vrij weinig meegekregen van SR, in tegenstelling tot andere jaren.
Ik vind 'm de beste debutant die ik heb gezien (ik volg het sinds 2010).quote:Op maandag 22 december 2014 22:06 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Hoe is Domien? Ik heb eigenlijk nog maar vrij weinig meegekregen van SR, in tegenstelling tot andere jaren.
Het klinkt anders, echt!quote:
domien doet het leuk, is enthousiast en gezellig..quote:Op maandag 22 december 2014 22:06 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Had zoiets wel verwachtquote:Op maandag 22 december 2014 22:07 schreef miieejj het volgende:
[..]
domien doet het leuk, is enthousiast en gezellig..
Hij doet het heel goed, heeft er zin is, zit niet in een sleur, geen rare maniertjes, verfrissend. Ben blij verrast.quote:Op maandag 22 december 2014 22:06 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Ja, dat ook wel.quote:Op maandag 22 december 2014 22:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Maar dat zeggen we ook elk jaar van Giel, en in de ochtend is het toch weer een droplul.
Giel heb ik nog nooit erg boeiend gevonden, ook niet tijdens SR. Maar goed, ik luister eigenlijk vrijwel geen 3FM meer.quote:Op maandag 22 december 2014 22:06 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Beter dan verwacht. Leuke sfeer brengt hij wel, en eigenlijk best een toffe gozer.
Maar dat zeggen we ook elk jaar van Giel, en in de ochtend is het toch weer een droplul.
Ik aan spieker jozef.quote:Op maandag 22 december 2014 22:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik moet bij zoiets altijd denken aan Mr Bean en Hallelujah.
Dat is dichtbij dan...quote:
Dit.quote:Op maandag 22 december 2014 22:13 schreef PG18 het volgende:
Die gasten van Kensington zijn ook maar saai![]()
Doe dan maar weer Nick en Simon
Laat maar, ik snap er niets meer van.quote:Op maandag 22 december 2014 22:13 schreef D. het volgende:
[..]
Of wel, en je dacht van niet, of van wel?
Geraldine vorig jaarquote:Op maandag 22 december 2014 22:13 schreef PG18 het volgende:
Die gasten van Kensington zijn ook maar saai![]()
Doe dan maar weer Nick en Simon
Hear hearquote:Op maandag 22 december 2014 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond
Domien is voor mij het bewijs dat de formule niet dood is, als je maar genoeg ververst... dan maar een jaar geen Giel en Gerard, maar de frisse onbevangenheid en oprechtheid zoals vandaag met Irene is wat SR maakt
Ik beodelde: Het was de remix, en je was in de war met het origineel?quote:Op maandag 22 december 2014 22:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Laat maar, ik snap er niets meer van.
Juist nu Coen niks zeiquote:
Ohhhh, ja.quote:Op maandag 22 december 2014 22:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ik beodelde: Het was de remix, en je was in de war met het origineel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |