Anthom, anthom, en van al het geld kopen we meerdere Rolls Royce Phantom!quote:
Omdat Claudia.quote:Op maandag 22 december 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
Niet dat ik er op zit te wachten...maar waarom hoor ik dat nummer van Claudia de Breij nooit, terwijl het zoveel wordt aangevraagd?
Omdat er velen zijn die daar niet op zitten te wachten.quote:Op maandag 22 december 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
Niet dat ik er op zit te wachten...maar waarom hoor ik dat nummer van Claudia de Breij nooit, terwijl het zoveel wordt aangevraagd?
kennelijk zijn er meer die er niet op zitten te wachtenquote:Op maandag 22 december 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
Oja, ik heb even een TR'tje gemaakt voor TT wijziging hoor.quote:
(show) Joe Handjes.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 20:26 schreef WoodenAxe het volgende:
Ik dacht dat er handjobs stond![]()
volgende keer beter
Niemand weet hoe hij eruit ziet.quote:
Maar Pino, ik draag een kindje in mijn buik. Help me nou!quote:Op maandag 22 december 2014 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Dit verhaaltje kennen we nu wel weer.
Twinlife toch?quote:Op maandag 22 december 2014 20:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Niemand weet hoe hij eruit ziet.
Kwam uit Opsporing verzocht. Of DNA onbekend.quote:Op maandag 22 december 2014 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Dit verhaaltje kennen we nu wel weer.
Leuke off-roaderquote:Op maandag 22 december 2014 20:25 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Anthom, anthom, en van al het geld kopen we meerdere Rolls Royce Phantom!
[ afbeelding ]
Ik word sowieso liever niet dood gevonden.quote:Op maandag 22 december 2014 20:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil er nog niet dood in gevonden worden.
Zal toch ooit gebeurenquote:Op maandag 22 december 2014 20:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik word sowieso liever niet dood gevonden.
Ik zie sowieso niet in waarom je dood gevonden zou willen wordenquote:Op maandag 22 december 2014 20:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik wil er nog niet dood in gevonden worden.
Wel handig, anders gaat het zo stinken na een tijd....quote:Op maandag 22 december 2014 20:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zie sowieso niet in waarom je dood gevonden zou willen worden
Tenzij je goed verstoppertje kan spelen.quote:
Ligt aan waar je ligtquote:Op maandag 22 december 2014 20:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wel handig, anders gaat het zo stinken na een tijd....
quote:Op maandag 22 december 2014 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tenzij je goed verstoppertje kan spelen.
Nouja, in dit geval in die auto dus.quote:Op maandag 22 december 2014 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ligt aan waar je ligt
Misschien vinden ze je wel nooit
Zondequote:Op maandag 22 december 2014 20:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Nouja, in dit geval in die auto dus.
Done.quote:Op maandag 22 december 2014 20:26 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Oja, ik heb even een TR'tje gemaakt voor TT wijziging hoor.
Beetje omgekeerde Dinandquote:Op maandag 22 december 2014 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Typisch. Als ie praat, versta je die gast wel. Zing voortaan eens normaal dan.
Die is altijd niet te verstaanquote:
Dat is juist hun stijl.quote:Op maandag 22 december 2014 20:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Typisch. Als ie praat, versta je die gast wel. Zing voortaan eens normaal dan.
Ja, preciesquote:Op maandag 22 december 2014 20:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die is altijd niet te verstaan
Was het maar kut..... Dan kon ik er tenminste nog wat mee (althans, dat idee heb ikquote:
quote:Op maandag 22 december 2014 20:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Was het maar kut..... Dan kon ik er tenminste nog wat mee (althans, dat idee heb ik)
Ik vond Corn leukerquote:Op maandag 22 december 2014 20:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Coen legt nu aan die gasten uit in welke 7 weken ze volgend jaar MH zijn.
Ik zit nu al 7 minuten te staren, maar hij is nog geen mile verderquote:Op maandag 22 december 2014 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
Driving home for christmas!
quote:Op maandag 22 december 2014 20:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond Corn leuker
Met je edit...
Sorry!quote:Op maandag 22 december 2014 20:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zit nu al 7 minuten te staren, maar hij is nog geen mile verder
Dankje, is lief van jequote:
2 girls 1 cup?quote:Op maandag 22 december 2014 20:48 schreef GlennQuagmire het volgende:
Weer een prima sapje, doe eens wat goors zeg
Leipe Flavour toch!quote:
Yup. En Frankrijk is al járen een kruitvat met een kort lontje, dus om nou te zeggen dat die anderen als een verrassing komen... Neuh.quote:Op maandag 22 december 2014 21:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die tweede was ongeluk, begreep ik.
SR2009quote:Op maandag 22 december 2014 21:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze hebben geluk met het weer dit jaar. Niet koud, vaak droog.
Klopt, maar toch. Zo dicht achter elkaar allemaal.quote:Op maandag 22 december 2014 21:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Die tweede was ongeluk, begreep ik.
Soms verbaast het me eerlijk gezegd dat zoiets (gelukkig!) zo weinig voorkomt terwijl het zo makkelijk is je auto een menigte in te rijden..quote:Op maandag 22 december 2014 21:07 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Yup. En Frankrijk is al járen een kruitvat met een kort lontje, dus om nou te zeggen dat die anderen als een verrassing komen... Neuh.
Sneeuwduinen van 2 meter hoger voor het huisquote:
Het is dan ook DE kersthit van dit jaarquote:Op maandag 22 december 2014 21:11 schreef wolfrolf het volgende:
Gary Fomdeck zit onder een All You Need Is Love
Kerstspecial promo
Witte kerst.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 21:11 schreef wolfrolf het volgende:
Gary Fomdeck zit onder een All You Need Is Love
Kerstspecial promo
Dan hoop ik wel dat ze vannacht nog even een hogedrukreiniger over dat plein rossen, want ik heb geen zin in plakkerige zolen morgen.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 21:13 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan hoop ik wel dat ze vannacht nog even een hogedrukreiniger over dat plein rossen, want ik heb geen zin in plakkerige zolen morgen.
War on Drugs - Under the Pressure.quote:Op maandag 22 december 2014 21:13 schreef whosvegas het volgende:
Wel een goed nummer dit, wat is dit?
Kensingtonquote:
quote:
quote:
Wel genoeg blijven drinken hequote:
Geen idee.quote:
The Prodigy livequote:Op maandag 22 december 2014 21:16 schreef Reemi het volgende:
Prodigy live
Maar dit nummer is wel leuk.
Daar is Pino voor.quote:Op maandag 22 december 2014 21:16 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wel genoeg blijven drinken he
Heerlijk tochquote:Op maandag 22 december 2014 21:15 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit net als dat andere nummer van ze dat ze gisteren draaiden. Het gaat nergens heen.
War on drugs maar eens gaan opzoeken op Spotifyquote:Op maandag 22 december 2014 21:15 schreef Breekfast het volgende:
War on Drugs![]()
Hopelijk komen ze ook op Pinkpop.
Op één na slechtste optreden ooit op Lowlands. Alleen Blood Hound Gang was slechterquote:
Dan kan je dus lekker blijven zitten.quote:Op maandag 22 december 2014 21:15 schreef Cee het volgende:
Ik vind dit net als dat andere nummer van ze dat ze gisteren draaiden. Het gaat nergens heen.
iew bahquote:
Ik vind het ook geen goede live-actquote:Op maandag 22 december 2014 21:16 schreef Reemi het volgende:
Prodigy live
Maar dit nummer is wel leuk.
Welk jaar? Ik heb ze op Pukkelpop 2013 gezien, was geweldig.quote:Op maandag 22 december 2014 21:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Op één na slechtste optreden ooit op Lowlands. Alleen Blood Hound Gang was slechter
Ik stap toch ook niet in een Intercity dat in de remise staat.quote:
twitter:gerardekdom twitterde op maandag 22-12-2014 om 21:18:22Gary Fomdeck update: i'll be there this x-mas zit gewoon onder de rtl all you need kerstpromo!! Aaagh!! #3f... - http://t.co/iuHSABc9G1 reageer retweet
Zo ongeveer allesquote:Op maandag 22 december 2014 21:19 schreef whosvegas het volgende:
Alleen er zijn betere nummers van ze
2001 denk ikquote:Op maandag 22 december 2014 21:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Welk jaar? Ik heb ze op Pukkelpop 2013 gezien, was geweldig.
thanks for the info NLRolfquote:Op maandag 22 december 2014 21:19 schreef hole1988 het volgende:
twitter:gerardekdom twitterde op maandag 22-12-2014 om 21:18:22Gary Fomdeck update: i'll be there this x-mas zit gewoon onder de rtl all you need kerstpromo!! Aaagh!! #3f... - http://t.co/iuHSABc9G1 reageer retweet
Out of Space?quote:Op maandag 22 december 2014 21:21 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Dat eerste nummer dat een hit werd, is tof (kan zo niet op de naam komen)
Sowieso was het festivalpubliek op Pukkelpop 2013 vet aardig, de hele sfeer was heel anders dan op Pinkpop.quote:Op maandag 22 december 2014 21:20 schreef DeLuna het volgende:
Ik vond The Prodigy op Pinkpop op 2010 ook niks.
Met haar bakelieten wandtelefoon.quote:Op maandag 22 december 2014 21:21 schreef GlennQuagmire het volgende:
Luna gaat nu meteen naar het glazen huis
quote:
Fryslanquote:
Leeuwarden culturele hoofdstad van Europa 2018, dan leef je niet in het verleden hoor.quote:
Stagair.quote:Op maandag 22 december 2014 21:26 schreef Zaktabak het volgende:
Oh 3fmfan.nl[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wordt al jaren niet meer bijgewerktquote:Op maandag 22 december 2014 21:26 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
Die site wordt dan ook niet meer bijgewerktquote:Op maandag 22 december 2014 21:26 schreef Zaktabak het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik zal ff wat te drinken halen.quote:
Ja erg jammer iddquote:
Dies stoned johquote:Op maandag 22 december 2014 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die gast met die jampotglazen... Is dat een typetje van Wendy van Dijk? Of komt het door de belichting?
Ik dacht net ook al dat die gast eruit ziet alsof ie dadelijk moet getuigen in een proces en niet herkend mag wordenquote:Op maandag 22 december 2014 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die gast met die jampotglazen... Is dat een typetje van Wendy van Dijk? Of komt het door de belichting?
Jan.quote:Op maandag 22 december 2014 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Oh das niet zon punt.. die kosten nog geen tientje..quote:Op maandag 22 december 2014 21:29 schreef Qunix het volgende:
Gitaar slopen voor zo'n nutteloze item.
Jij ook al.quote:
hij zegt niks en doet ook weinig en blij kijken kan ie ook niet..quote:Op maandag 22 december 2014 21:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Diequote:
Kan me veel niet meer herinnerenquote:Op maandag 22 december 2014 21:26 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag ze in '97 op Werchter
Ik stond vooraan met m'n vlaggetje
WTFquote:Connexxion verhoogt het tarief van 1,80 euro naar 4,30 euro per enkele reis, een verhoging van bijna 140 procent.
Goede line-upquote:Op maandag 22 december 2014 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Kan me veel niet meer herinneren
[ afbeelding ]
Inderdaad, even wat zuipen halen.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 21:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Inderdaad, even wat zuipen halen.
Ik herinner me vooral Bowie en The Prodigy, omdat ik bij die 2 vooraan stond, maar kennelijk heb ik Daft Punk ook gezienquote:
Gluhwein?quote:Op maandag 22 december 2014 21:42 schreef Strani het volgende:
Zo, ik ben er weer met cappuccino, appellikeur en speculaasjes, om warm te worden. Heb ik nog wat gemist?
Een verwarming?quote:Op maandag 22 december 2014 21:42 schreef Strani het volgende:
Zo, ik ben er weer met cappuccino, appellikeur en speculaasjes, om warm te worden. Heb ik nog wat gemist?
Wat een line-upquote:Op maandag 22 december 2014 21:36 schreef D. het volgende:
[..]
Kan me veel niet meer herinneren
[ afbeelding ]
Ik heb net een fles gehaaldquote:Op maandag 22 december 2014 21:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, ja.. nou, dan maar weer terug naar de supermarkt
Moah..blijkbaar was het voor veel mensen erg betekenisvol. Da's toch juist mooi?quote:Op maandag 22 december 2014 21:43 schreef Pandaplint het volgende:
Wat was dat met Irene Moors vanmiddag trouwens tenenkrommend
quote:Op maandag 22 december 2014 21:43 schreef Pandaplint het volgende:
quote:
Serieus?quote:Op maandag 22 december 2014 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah..blijkbaar was het voor veel mensen erg betekenisvol. Da's toch juist mooi?
Ja mijn moeder deelde het filmpje ook al op facebook met mensen die iemand zijn verloren, ik heb het flmpje btw nog niet gezien van irene. Maar ik neem aan dat ze zingt over overleden mensenquote:Op maandag 22 december 2014 21:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Moah..blijkbaar was het voor veel mensen erg betekenisvol. Da's toch juist mooi?
Klopt, gaat over de eerste keer kerst vieren zonder iemand die dus dat jaar overleden is.quote:Op maandag 22 december 2014 21:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja mijn moeder deelde het filmpje ook al op facebook met mensen die iemand zijn verloren, ik heb het flmpje btw nog niet gezien van irene. Maar ik neem aan dat ze zingt over overleden mensen
Ze zong over haar vader die begin dit jaar is overleden en nu er voor het eerst met kerst er niet meer bij isquote:Op maandag 22 december 2014 21:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja mijn moeder deelde het filmpje ook al op facebook met mensen die iemand zijn verloren, ik heb het flmpje btw nog niet gezien van irene. Maar ik neem aan dat ze zingt over overleden mensen
Ik vond het wel mooi hoor. Die jongen zit er al 4 dagen en op een gegeven moment word je zo labiel als de neten.quote:Op maandag 22 december 2014 21:43 schreef Pandaplint het volgende:
Makkelijk scoren vond ik hetquote:Op maandag 22 december 2014 21:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, gaat over de eerste keer kerst vieren zonder iemand die dus dat jaar overleden is.
Ik ben al zo na een half uur wachten op de bus.quote:Op maandag 22 december 2014 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi hoor. Die jongen zit er al 4 dagen en op een gegeven moment word je zo labiel als de neten.
quote:Op maandag 22 december 2014 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben al zo na een half uur wachten op de bus.
Dat snap ik wel. Maar dat nummer. Verschrikkelijk. Niveautje all about that bass en take your time girl.quote:Op maandag 22 december 2014 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vond het wel mooi hoor. Die jongen zit er al 4 dagen en op een gegeven moment word je zo labiel als de neten.
Newsflash, haast alle muziek gaat over iemands ervaringen, over pijn en persoonlijke dingen.quote:
Wat maakt het uit? Als het wat betekent voor mensen (en waarschijnlijk voor haar zelf ook), is het dan relevant of het 'makkelijk scoren' is?quote:
Ik ga er een liedje over schrijvenquote:Op maandag 22 december 2014 21:50 schreef Cee het volgende:
Verdomme net een hele zwik aan programma's gedeïnstalleerd door ze allemaal aan te vinken behalve het programma dat ik wilde deïnstalleren.
Cool story broquote:Op maandag 22 december 2014 21:50 schreef Cee het volgende:
Verdomme net een hele zwik aan programma's gedeïnstalleerd door ze allemaal aan te vinken behalve het programma dat ik wilde deïnstalleren.
vrouwen en computersquote:Op maandag 22 december 2014 21:50 schreef Cee het volgende:
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 22 december 2014 21:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ga er een liedje over schrijven
ik plaag maar hequote:Op maandag 22 december 2014 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Mannen en onderschatten.Iedereen behalve zichzelf.
Ze MOETEN een wave doen, en je MOET aftellenquote:Op maandag 22 december 2014 21:52 schreef Fokker89 het volgende:
Wat probeert dat wijf aan die brievenbus nou te regisseren
Geef je nou aan dat mannen net zo slecht onderschatten als dat vrouwen met computers omgaan? Want dan klopt dat.quote:Op maandag 22 december 2014 21:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Mannen en onderschatten.Iedereen behalve zichzelf.
We zijn niet allemaal zo knap als jou.quote:Op maandag 22 december 2014 21:53 schreef Amnistia het volgende:
Ze zouden een sensor moeten hebben voor de lelijke mensen in het publiek... dat ze niet gefilmd worden... de tering zeg... heb een hoop lelijke mensen voorbij zien komen de hele dag
quote:Op maandag 22 december 2014 21:53 schreef Amnistia het volgende:
Ze zouden een sensor moeten hebben voor de lelijke mensen in het publiek... dat ze niet gefilmd worden... de tering zeg... heb een hoop lelijke mensen voorbij zien komen de hele dag
quote:Op maandag 22 december 2014 21:53 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal zo knap als jou.
Ik ben een fan zonder geldquote:Op maandag 22 december 2014 21:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik ga er een liedje over schrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |