Gerard dit jaar is ook wel fijn. Maar vooral Coen irriteert me.quote:Op maandag 22 december 2014 22:15 schreef TheVulture het volgende:
Goeienavond
Domien is voor mij het bewijs dat de formule niet dood is, als je maar genoeg ververst... dan maar een jaar geen Giel en Gerard, maar de frisse onbevangenheid en oprechtheid zoals vandaag met Irene is wat SR maakt
Ik kan Gerard prima hebben, maar na 8 jaar kun je van hem niet meer verwachten dat hij dit nog speciaal vindt... dat is toch een beetje hetzelfde als elke dag naar de McDonaldsquote:Op maandag 22 december 2014 22:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Gerard dit jaar is ook wel fijn. Maar vooral Coen irriteert me.
Waarom?quote:Op maandag 22 december 2014 22:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 22 december 2014 22:17 schreef richolio het volgende:
Ik zou Rámon en Sander wel eens samen in het huis willen zien.
Als er iemand niet vernieuwd is bij 3FM is het Gerardquote:Op maandag 22 december 2014 22:16 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat huis dan nog staat na 3 dagen.quote:Op maandag 22 december 2014 22:17 schreef richolio het volgende:
Ja inderdaadquote:Op maandag 22 december 2014 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat huis dan nog staat na 3 dagen.
Ik heb al medelijden met de dj die daarbij wordt gezetquote:Op maandag 22 december 2014 22:17 schreef richolio het volgende:
Zou ie zelf weten wat ie doet?quote:Op maandag 22 december 2014 22:18 schreef Sersjee het volgende:
Van die Kensington-rakkers he, die met die bril móet wel de bassist zijn, toch? Kan niet anders.
Klopt ja.quote:Op maandag 22 december 2014 22:18 schreef Sersjee het volgende:
Van die Kensington-rakkers he, die met die bril móet wel de bassist zijn, toch? Kan niet anders.
Ik was het smakelijke hapje van de twee zangers aan het zoeken maar die kon ik ook niet meteen vinden... of het artiestenbestaan heeft dat aangetastquote:Op maandag 22 december 2014 22:18 schreef Sersjee het volgende:
Nou...van wie willen we af?quote:Op maandag 22 december 2014 22:19 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik heb al medelijden met de dj die daarbij wordt gezet
Moet je aan 3FM vragen.quote:
Ik heb mezelf al aan Cee beloofd... als ze nog wilquote:Op maandag 22 december 2014 22:20 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Jou opmerkingen.... Wij moeten trouwen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |