Dan is het goed. Hij heeft echt zo'n bassistenhoofd.quote:
Dat ookquote:
Nou, hij/zij moet 8 uur per dag plaatjes draaien, dus dat lijkt me dan wel handig, ja.quote:
Zou Roos dat aankunnen?quote:Op maandag 22 december 2014 22:19 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik heb al medelijden met de dj die daarbij wordt gezet
Dan word het een battlequote:Op maandag 22 december 2014 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al aan Cee beloofd... als ze nog wil
quote:Op maandag 22 december 2014 22:22 schreef 123poetertjes het volgende:
[..]
Die gaat er gewoon op zitten
En die vader ligt as we speak op een schmutzige Van der Valk-hotelkamer zijn secretaresse uit elkaar te trekkenquote:Op maandag 22 december 2014 22:22 schreef D. het volgende:
Muh vaduh...*kauwkauw*..heb op zuh werruk un feilin gehouwe
Dan wil ik Cee welquote:Op maandag 22 december 2014 22:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb mezelf al aan Cee beloofd... als ze nog wil
Vertaal: mijn pa heeft auto's gejat en is die nu naar Polen aan het transporteren, maar de opbrengst van de tomtoms is voor julliequote:Op maandag 22 december 2014 22:22 schreef D. het volgende:
Muh vaduh...*kauwkauw*..heb op zuh werruk un feilin gehouwe
Dat was ook mijn eerste gedachte hahahahquote:Op maandag 22 december 2014 22:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En die vader ligt as we speak op een schmutzige Van der Valk-hotelkamer zijn secretaresse uit elkaar te trekken
serieus?quote:Op maandag 22 december 2014 22:23 schreef 123poetertjes het volgende:
[..]
Motten met Powned, want die laten het niet toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |