• Joosie200twitter:
quote:Op donderdag 19 december 2013 11:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Weet je wat cassatie is?
Nu tijd voor serieuze zaken: de uitspraak in de zaak Paxcon q.q. / Etsu c.s. Dit arrest is een schoolvoorbeeld van de perfecte en uiterst rechtvaardige werking van de Nederlandse rechtspraak. Waar eiser middels listige kunstgrepen de procedure wilde beïnvloeden is de onafhankelijkheid van het gerecht vast komen te staan en heeft het recht gezegevierd.quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2014 14:18 schreef Joosie200 het volgende:
Etsu c.s., eiser in eerste aanleg, vordert een verklaring voor recht dat Paxcon q.q. eiser verschuldigd is om een hertentamen, te weten: Europees Recht, te behalen met een cijfer gelijk of hoger als van Paxcon q.q. Paxcon q.q. verweerde zich wat als volgt begrepen moet worden: de eis moet worden afgewezen en wel omdat Etsu c.s. zich maar minder vijandelijker moet gedragen jegens mij, zijnde mod van het EXA forum op Fok.nl. Bovendien biedt Paxcon q.q. geen bijles aan medestudenten aan, omdat er reeds capita selecta voor handen zijn om zelf eigenhandig te bestuderen. En zo zou Paxcon q.q. al zijn diensten inzetten om bijles te verlenen, dan niet voor een vriendenprijsje jegens Etsu c.s. De Rechtbank te Noord-Nederland heeft de eis afgewezen en geeft Paxcon q.q. gelijk.
Aandacht! Aandacht! Aandacht!quote:
Go your gang.quote:Op zondag 21 december 2014 22:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat ga ik nu ook bij al jouw posts ook roepen
Bij gebrek aan sherlock, wil ik ook met terugwerkende kracht onder al jouw "ik heb XXX gekocht", dat commentaar plaatsen.quote:
Ik heb al een opblaaspopquote:Op zondag 21 december 2014 22:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Inderdaad, maar op dit moment voor mij:
Iraanse dames.
Die burka's doen het echt voor mijquote:Op zondag 21 december 2014 22:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Iraanse dames.
Heb ik persoonlijk slechte ervaringen meequote:Op zondag 21 december 2014 22:49 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Iraanse dames.
quote:Op zondag 21 december 2014 22:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Die burka's doen het echt voor mij
Toevallig afgewezen door een Iraanse chick?quote:Op zondag 21 december 2014 22:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb ik persoonlijk slechte ervaringen mee
Je bent vermoord uit eerwraak?quote:Op zondag 21 december 2014 22:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Heb ik persoonlijk slechte ervaringen mee
Ik ken wel wat hele knappe Iraakse dames. Al ben ik toch meer van de Marokkaanse...quote:Op zondag 21 december 2014 22:55 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Yreal zal wel wat weten van Iraanse dames.
De Marokkaanse dames zijn voor mij altijd een groot raadsel geweest.quote:Op zondag 21 december 2014 22:56 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik ken wel wat hele knappe Iraakse dames. Al ben ik toch meer van de Marokkaanse...
Dat wel ja. Ken er eentje, die is zo vreselijk bloedmooi, en die post ook heel fb vol met foto's van hoe bloedmooi ze wel niet is. Terwijl wij hier zwoegen in de kou, ligt ze op een warme strand, en we zullen het weten. Ik dacht dat ik ergens kwam, maar ze misbruikte me alleen maar voor juridische bijles. Nadat ze haar tentamen had gehaald, nooit meer wat van gehoord.quote:Op zondag 21 december 2014 22:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
De Marokkaanse dames zijn voor mij altijd een groot raadsel geweest.
Als ik die vandaag op de bus doe, zijn ze dan nog op tijd?quote:Op maandag 22 december 2014 11:25 schreef Yreal het volgende:
Windkracht 10 en ik moet kerstkkaartjes gaan rondbrengen
Wtf.quote:
Dat heet flyeren.quote:Op maandag 22 december 2014 11:25 schreef Yreal het volgende:
Windkracht 10 en ik moet kerstkkaartjes gaan rondbrengen
Ga er vooral serieus op inquote:
Allemaal even doen alsof het schokkend en niet grappig is. Ik heb hardop gelachen Bob.quote:Op maandag 22 december 2014 12:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ga er vooral serieus op in
Wat zegt je boek?quote:
Dit dus.quote:Op maandag 22 december 2014 13:01 schreef eriksd het volgende:
Wat is schokkend aan het plaatje? Ik moest erom lachen.
Zeg alleen dat ie veel beter had kunnen zijnquote:Op maandag 22 december 2014 12:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ga er vooral serieus op in
in theorie wel..quote:Op maandag 22 december 2014 12:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als ik die vandaag op de bus doe, zijn ze dan nog op tijd?
Weet jij of ik die ESTA papieren (ik heb alleen een printscreen dat ik toestemming heb) moet uitdraaien?quote:
Ik geloof dat ik ze toen moest laten zien, in ieder geval bij de vliegmaatschappij.quote:Op maandag 22 december 2014 14:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet jij of ik die ESTA papieren (ik heb alleen een printscreen dat ik toestemming heb) moet uitdraaien?
Wat heb je precies laten zien? Als ik mijn ESTA aanvraag op het internet terugbekijk, staat er onderaan:quote:Op maandag 22 december 2014 14:32 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ze toen moest laten zien, in ieder geval bij de vliegmaatschappij.
Je hebt inderdaad een brevet nodig om te kunnen vliegen. Die ESTA is nutteloos.quote:Op maandag 22 december 2014 14:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat heb je precies laten zien? Als ik mijn ESTA aanvraag op het internet terugbekijk, staat er onderaan:
"U kunt deze pagina voor uw eigen administratie afdrukken maar u hoeft geen exemplaar van uw reistoestemming te tonen om te kunnen vliegen."
Enig idee hoe duur de sigaretten in Amerika zijn?quote:Op maandag 22 december 2014 14:49 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad een brevet nodig om te kunnen vliegen. Die ESTA is nutteloos.
Geen flauw idee.quote:Op maandag 22 december 2014 14:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Enig idee hoe duur de sigaretten in Amerika zijn?
https://kickass.so/kmspic(...)-10-13-t8358780.htmlquote:Op maandag 22 december 2014 14:53 schreef Blistering het volgende:
Blijkbaar is m'n Windows licentie verlopen. Opeens allemaal toeters en bellen dat ik mogelijk het slachtoffer van piraterij ben geworden![]()
Wellicht maar eens investeren in een legitieme versie dan. Zie dat 't bij Surfspot.nl 22,75 kost, maar dan heb je een jaarlicentie. Bij Microsoft kost een studentenversie 59,99, maar ik heb nog niet kunnen ontdekken of het daar ook om een jaarlicentie gaat.
Beetje vreemd wel. Ik wil gewoon een sleutel en verder niet meer hoeven omkijken naar de geldigheid
Ja die werkt niet voor mijn Windows 7 (Ultimate) versiequote:Op maandag 22 december 2014 14:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
https://kickass.so/kmspic(...)-10-13-t8358780.html
Heb je niet nodig. Ze weten immers toch al of je al dan niet het land in mag.quote:Op maandag 22 december 2014 14:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Weet jij of ik die ESTA papieren (ik heb alleen een printscreen dat ik toestemming heb) moet uitdraaien?
Pax, work your magic.quote:
Overal sale.quote:
Thanksquote:Op maandag 22 december 2014 15:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Heb je niet nodig. Ze weten immers toch al of je al dan niet het land in mag.
Dit mag inderdaad niet!!quote:
Altijd ellende bij 't Hardequote:Op maandag 22 december 2014 16:51 schreef Tchock het volgende:
Iemand op mijn traject voor de trein gesprongen.
Is niet bij 't Harde nu. Anders had ik er naar Lelystad geen last vanquote:
Hoe was de trip?quote:Op maandag 22 december 2014 16:51 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dit mag inderdaad niet!!
Ik zie dat jij als goede vriend mij goed hebt vervangen tijdens m'n afwezigheid, bedankt daar voor
Meidquote:Op maandag 22 december 2014 17:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heel leuk, behalve dat ik met tien omwegen naar Groningen moet door een aanrijding in Zwolle
Hier lekker visje met mozzarellaquote:Op maandag 22 december 2014 17:17 schreef Mshauri het volgende:
lekker vegetarisch pastaa'tje vanavond
Lijkt me een redelijk essentieel deel van notarieel?quote:Op maandag 22 december 2014 20:07 schreef Ties02 het volgende:
Godallemachtig wat een saai vak dat Verbintenissenrecht
Nou we hebben drie weekjes over koop dus dat valt wel mee. Is ook niet verplicht, maar een semi verplicht keuzevakquote:Op maandag 22 december 2014 20:09 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Lijkt me een redelijk essentieel deel van notarieel?
bekt wel lekker die zin
Waarom verkoop je dat?quote:Op maandag 22 december 2014 20:45 schreef Blistering het volgende:
MacBook verkocht als het goed is. Morgen komt iemand kijken voor 1125,-![]()
Opzich wordt een tripje naar Arsenal nu wel wat verleidelijker.
Omdat ik het zonde vind dat een apparaat wat nog zoveel opbrengt stof staat te happen.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 20:52 schreef Blistering het volgende:
[..]
Omdat ik het zonde vind dat een apparaat wat nog zoveel opbrengt stof staat te happen.
Ik gebruik thuis altijd m'n pc (2 schermen) en onderweg en tijdens colleges m'n iPad of iPhone.
Luxeproblemen
Die kutPC is 3x zoveel waard als m'n Mac manquote:Op maandag 22 december 2014 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou voor de Mac kiezen ipv voor die kutPC.
Man man manquote:Op maandag 22 december 2014 20:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die kutPC is 3x zoveel waard als m'n Mac man![]()
Het zijn alle 2 heerlijke apparaten. Maar aan m'n pc heb ik meer, aangezien je op een mac niet kunt gamen.
Maar nu starten we een mac vs. pc discussie en dat is heul niet de bedoeling. Sowieso zou ik daar geen partij tussen kunnen kiezen.
Flikker op man, die power heb jij heul niet.quote:Op maandag 22 december 2014 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Man man man
Ben teleurgesteld in je
Bij deze ben je opnieuw geroyeerd
We zullen t zien jochiequote:Op maandag 22 december 2014 20:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Flikker op man, die power heb jij heul niet.
Enkel Paxgod kan dat doen en die zal dat niet doen aangezien er Gronings bloed door mijn aderen stroomt
Wie?quote:Op maandag 22 december 2014 20:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Waar is Boterbartje als je hem nodig hebt?
Nu heb ik zin in boterkoekquote:Op maandag 22 december 2014 20:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Waar is Boterbartje als je hem nodig hebt?
Wacht even op mijn jurisprudentie.quote:Op maandag 22 december 2014 21:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je kunt me niet aansprakelijk stellen als je dik wordt.
Het bloed in zijn ader? Jeetje.quote:
quote:
quote:
Floor is een beetje stram. We hebben 21.5 km gelopen samenquote:Op maandag 22 december 2014 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]Ik(k)e
[..]Spotje
Hoe is het met Floor?
Yrealquote:
Floorquote:Op maandag 22 december 2014 21:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Floor is een beetje stram. We hebben 21.5 km gelopen samen
ik vroeg je iets, dus ga niet zo stoer lopen doenquote:
? Ik zie nergens een vraag staanquote:Op maandag 22 december 2014 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vroeg je iets, dus ga niet zo stoer lopen doen![]()
Mooi verhaal man.quote:Op maandag 22 december 2014 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
YrealIk sprak van de week met hem en z'n vriendin las mee.
Wat een baas dat die zo even tegen z'n chick zegt dat die op FOK! zit en FOK!kers op WA heeft.
Erik heeft gewoon een beetje warmte nodig.quote:Op maandag 22 december 2014 21:21 schreef Paxcon het volgende:
Bij erik moet je een beetje door z'n chagrijnige, stoere act heenkijken en dan is dat in de kern ook een goede jongen
quote:Op maandag 22 december 2014 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Erik heeft gewoon een beetje warmte vrouw nodig.
Eindelijk de verwarming weer aan de praat gekregen. Gaar kastje.quote:Op maandag 22 december 2014 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Erik heeft gewoon een beetje warmte nodig.
Kutkachel man. Ik denk al, wat is het koud in die douche.quote:Op maandag 22 december 2014 21:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eindelijk de verwarming weer aan de praat gekregen. Gaar kastje.
quote:Op maandag 22 december 2014 21:29 schreef Mshauri het volgende:
Life does not stop and start at your convenience, you miserable piece of shit.
Denk toch wel de beste zin uit de filmgeschiedenis
Ik ken die film helemaal nietquote:
Films met Cage probeer ik doorgaans zoveel mogelijk te vermijdenquote:Op maandag 22 december 2014 21:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Wat een wereldfilm is dat.
Volledig terecht. Dit is echter een meesterwerk.quote:Op maandag 22 december 2014 21:36 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Films met Cage probeer ik doorgaans zoveel mogelijk te vermijden
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 22 december 2014 21:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nu op 2 over dat CDA congres over de samenwerking met de pvv toen.
Wat een circus was dat.
Als je ik trouwens nog een filmtip kan geven: The LEGO movie (2014)quote:Op maandag 22 december 2014 21:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Volledig terecht. Dit is echter een meesterwerk.
Die gaan we kijken. Thanks!quote:Op maandag 22 december 2014 21:39 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Als je ik trouwens nog een filmtip kan geven: The LEGO movie (2014)
Tophumor, Topanimatie, Topcast
Nou he. Wat een openbaring ook.quote:Op maandag 22 december 2014 21:29 schreef Mshauri het volgende:
Life does not stop and start at your convenience, you miserable piece of shit.
Denk toch wel de beste zin uit de filmgeschiedenis
Mods kunnen niet bannen.quote:Op maandag 22 december 2014 21:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom word ik steeds automatisch uitgelogd? Je hebt me toch niet echt gebanned hè pax?
Ik zou jou nooit bannenquote:Op maandag 22 december 2014 21:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom word ik steeds automatisch uitgelogd? Je hebt me toch niet echt gebanned hè pax?
Nee hier kan ik wat mee, bedanktquote:Dient bij de berekening van het plafond van artikel x te worden uitgegaan van bruto- of nettoprovisie?
HR: Ja
Het OM gaf toch zelf toe dat er 80 man onschuldig zijn vastgehouden?quote:Op maandag 22 december 2014 23:40 schreef Yreal het volgende:
Wat vinden jullie van die lui in het dorpje veen? Belachelijk dat die zoveel geld krijgen en ineens allemaal de onschuld uithangen...
waar staat 'artikel x'?quote:Op maandag 22 december 2014 23:38 schreef Ties02 het volgende:
Deze sheets
[..]
Nee hier kan ik wat mee, bedankt
oh sorry hoorquote:Op maandag 22 december 2014 23:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
In boek 7 maar vond het niet nodig dat uit te typen
Als je niets te maken hebt met dat gedoe - en dat gedoe zelf werd kennelijk al jaren gedoogd - dan vind ik het niet zo heel gek. Ik zou not amused zijn als ik een paar nachten had vastgezeten.quote:Op maandag 22 december 2014 23:40 schreef Yreal het volgende:
Wat vinden jullie van die lui in het dorpje veen? Belachelijk dat die zoveel geld krijgen en ineens allemaal de onschuld uithangen...
Man man manquote:Het elfjarige slachtoffertje raakte gewond aan zijn rechterhand en aan zijn rechterbovenbeen, aldus de politie. De kinderen zouden een zogeheten Cobra hebben aangestoken; knalvuurwerk met de kracht en het geluid van een handgranaat. Toen het vuurwerk niet direct afging zouden ze het dopje eraf gehaald hebben en daar een stuk papier in gepropt hebben. Toen ze dat aanstaken, ontplofte het vuurwerk meteen.
Dit.quote:Op maandag 22 december 2014 23:57 schreef Ties02 het volgende:
Waarom lukt studeren in de kerstvakantie nou nooit
Lekker met het hele dorp rellen tegen de politie, maar niemand had het gedaan en als het aan de ouders lag, zijn hun kinderen absoluut schatjes, allemaal schatjes. Ik geloof er geen zak van.quote:Op maandag 22 december 2014 23:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je niets te maken hebt met dat gedoe - en dat gedoe zelf werd kennelijk al jaren gedoogd - dan vind ik het niet zo heel gek. Ik zou not amused zijn als ik een paar nachten had vastgezeten.
OvJ Yreal.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lekker met het hele dorp rellen tegen de politie, maar niemand had het gedaan en als het aan de ouders lag, zijn hun kinderen absoluut schatjes, allemaal schatjes. Ik geloof er geen zak van.
Willen jullie meer of minder Yreal?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als het Marokkanen waren was het land te klein.
Discriminatie van minder begaafde juristenquote:Op dinsdag 23 december 2014 00:59 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Willen jullie meer of minder Yreal?
Mijn grappen slaan soms de plank mis. Ik ben geen Spotmeister die de grappen uit de mouw schudt, ook al denk ik dat ik het wel kan.quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:00 schreef Yreal het volgende:
[..]
Discriminatie van minder begaafde juristen
Hoe gaat het met de dames ike?quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Mijn grappen slaan soms de plank mis. Ik ben geen Spotmeister die de grappen uit de mouw schudt, ook al denk ik dat ik het wel kan.
Rotterdam is wat dat betreft geen Utrecht of Leiden nee...quote:Op dinsdag 23 december 2014 01:07 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Op dit moment valt er geen zak te beleven op dat vlak.
Opa Spot hoopt ook altijd op een buitje op Nieuwjaarsdag. Dan wordt het overgebleven vuurwerk waardeloos voor de kindertjes.quote:Op maandag 22 december 2014 23:50 schreef Ties02 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)eluk_vuurwerk__.html
[..]
Man man man
Mooi tijdstip weer.quote:Op dinsdag 23 december 2014 05:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Opa Spot hoopt ook altijd op een buitje op Nieuwjaarsdag. Dan wordt het overgebleven vuurwerk waardeloos voor de kindertjes.
Ik heb er alweer een werkdag opzitten johquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Kom zelf nu net uit bed, ook niet best natuurlijk
Omdat normale universiteiten geen tentamens hebben na de kerstvakantie en je lichaam dus ingesteld is op niets doen.quote:Op maandag 22 december 2014 23:57 schreef Ties02 het volgende:
Waarom lukt studeren in de kerstvakantie nou nooit
is natuurlijk nog steeds stelenquote:Op dinsdag 23 december 2014 15:45 schreef Tchock het volgende:
Werknemer ontslagen omdat ze 50 cent die een bezoeker voor de wc had betaald in haar broekzak stopte en dat later in de fooienpot deed. Rechtbank: dringende reden voor ontslag
Dat op zich is al te betwisten, maar daarnaast vind ik 50 cent stelen echt geen dringende reden iemand te ontslaanquote:
INDERDAAD.quote:
Dat is de boterbartjedetector. Nieuw in FOK! 4.2.8.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:45 schreef Boterbartje het volgende:
Ik logde net in via chrome op Fok en ik kreeg bij het posten 'illegale actie gedetecteerd, je IP adres wordt opgeslagen'.
Ik heb alle adblockers en shit uitstaan, ik snap er geen biet van. Wat is dit nou weer voor geklooi?
Want een begenadigd spreker met zelfreflectie, dat is is hij zeker.quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:51 schreef Mshauri het volgende:
Brammetje in 24 uur met Theo Maassen - dat moet leuke tv opleveren
quote:Op dinsdag 23 december 2014 16:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is de boterbartjedetector. Nieuw in FOK! 4.2.8.
Manmanmanmanmanman, niet normaal johquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is de boterbartjedetector. Nieuw in FOK! 4.2.8.
Meid!quote:Op dinsdag 23 december 2014 18:47 schreef Etsu het volgende:
Ik ga op reis en ik neem mee...
Veel te veel![]()
Opnieuw kledingcrisis hier.
Ik had vroeger altijd een zin uit een liedje in mijn status staan en ik werkte met kleurtjes.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:00 schreef Blistering het volgende:
MSNLaten zien in je MSN status wat voor muziek je afspeelde
(*) Summer Jam (*)quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd een zin uit een liedje in mijn status staan en ik werkte met kleurtjes.
MSN
Nee, dat werden dan 2 sterretjes met Summer Jam in het middenquote:
Ja dat weet ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, dat werden dan 2 sterretjes met Summer Jam in het middenDat had ik ook achter m'n naam staan.
Overigens blijft dat een goede plaat
is natuurlijk een kul zaak van voor tot achterquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat op zich is al te betwisten, maar daarnaast vind ik 50 cent stelen echt geen dringende reden iemand te ontslaanIk denk dat iedereen wel een keer 50 cent of iets van die waarde van zijn/haar werkgever heeft verduisterd.
<:-D dacht ikquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
(S) was de maan volgens mij.
:-)> is zo'n vejaardagsemoticon toch?
Dat waren nog eens tijden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:00 schreef Blistering het volgende:
MSNLaten zien in je MSN status wat voor muziek je afspeelde
(6)quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
<:-D dacht ik
En natuurlijk (6)
Dat was eigenlijk de voorloper van MSN. Bekend om het "uh-oh" geluidje.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ICQ, komt mij ergens bekend voor. Is dat soort van Skype?
Alcoholist!quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:18 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Flesje Jager, flesje captain Morgan en flesje Bacardi gehaaldKan ik weer even op teren
Waar woon je precies? Ik wil het ook wel voor je storten, laat de deur anders maar openquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:20 schreef Blistering het volgende:
1125,- contante roepies in de pocket![]()
Morgen maar even storten
Geen uitzondering dit. Zie ook het bekende KLM Pinda-vonnis. Werknemer cq schoonmaker pakt een nootje uit een opengebroken zakje en oosv volgt, kantonrechter beslist dat het rechtmatig was. Ook de HR heeft zich over soortgelijke zaken meermaals uitgelaten dat het ontnemen van een goed - hoe gering ook - kan leiden tot een dringende reden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:45 schreef Tchock het volgende:
Werknemer ontslagen omdat ze 50 cent die een bezoeker voor de wc had betaald in haar broekzak stopte en dat later in de fooienpot deed. Rechtbank: dringende reden voor ontslag
quote:
jameson is in de aanbieding bij gallquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lekker. Ik zit ook te dubben om nog wat flesjes te kopen.
Veel plaatjes zekerquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:49 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Net dit pareltje gekocht voor 2¤
stagequote:Op dinsdag 23 december 2014 23:40 schreef Reddead het volgende:
Moet de komende tentamenperiode de tentamens van socialezekerheids, europees, verbintenissen, arbeids en strafprocesrecht maken.
En daarna een stage van 5 maanden.
Je blijft maar dingen uitstellen, ooit komt het moment van de waarheid Ets. Dat komt voor ons allemaal.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:43 schreef Etsu het volgende:
Strafproces
Ik denk dat ik RPPV laat zitten en doorschuif naar blok 3, en de komende tentamens focus op BR3, straf2(oud) en Romeins recht.
RPPV is vies veel.
Moet jij niet eens naar een zonnig eiland donderen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:43 schreef Etsu het volgende:
Strafproces
Ik denk dat ik RPPV laat zitten en doorschuif naar blok 3, en de komende tentamens focus op BR3, straf2(oud) en Romeins recht.
RPPV is vies veel.
ja kloptquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je blijft maar dingen uitstellen, ooit komt het moment van de waarheid Ets. Dat komt voor ons allemaal.
Als ik eerlijk ben kijk ik uit naar de stageperiode; eindelijk geen school.quote:
nog 58,5 uur.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Moet jij niet eens naar een zonnig eiland donderen?
Stage van 5 maanden is wel lang zegquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:44 schreef Reddead het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben kijk ik uit naar de stageperiode; eindelijk geen school.![]()
Minpunt is dat het 36 uur per week is, voor de komende 5 maanden.
Lekker joh. Echt bezig zijn. Waar ga je naar toe?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:44 schreef Reddead het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben kijk ik uit naar de stageperiode; eindelijk geen school.![]()
Minpunt is dat het 36 uur per week is, voor de komende 5 maanden.
Ik heb een stagegesprek met een Rechtsbijstand organisatie op de 7de in Zoetermeer.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lekker joh. Echt bezig zijn. Waar ga je naar toe?
Haha, daar ben ik ook wel eens geweest. Die met 3 letters dichtbij het station he?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:49 schreef Reddead het volgende:
[..]
Ik heb een stagegesprek met een Rechtsbijstand organisatie op de 7de in Zoetermeer.
2 uur reizen met de trein.
Na het bellen van meer dan 60 advocatenkantoren kon/kan ik geen stageplek bij een advocatenkantoor vinden.
Life's tough for the HBO-Rechtenstudenten among us.
SRK volgens mij.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Haha, daar ben ik ook wel eens geweest. Die met 3 letters dichtbij het station he?
Is het ook gelukt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ah die ja. Ik wilde de naam niet posten. En voor een stage ja.
Je zou het niet zeggen, maar het is een van de grootste advocatenkantoren van het land. Vond het niet hele leuke mensen. Heb er ook geen stage gelopen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:54 schreef Reddead het volgende:
[..]
Is het ook gelukt?
Als het goedkomt ga ik waarschijnlijk daar stage lopen (krappe deadline), maar ik hoop dat ze een redelijke stagevergoeding geven want ik heb geen zin om elke dag minstens 2 uur te reizen.
Dat is niet meer van deze tijd.
De pseudo-WO student uithangen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:50 schreef Ties02 het volgende:
HBO? Wat doe je hier dan als ik vragen mag
Oja trouwens ZoetermeerKom je Y vast wel tegen
Heb je je haar laten knippen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:59 schreef Yreal het volgende:
Ik was op de kerstborrel van de post, herkende mijn baas me niet
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Heb je je haar laten knippen?![]()
Ome Ike kun je altijd herkennen met een gemillimeterde coupe.
2,5 jaar ouder, 10 kilo lichter en weer een vlot kapsel ipv haar tot over de schouders...quote:Op woensdag 24 december 2014 00:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Heb je je haar laten knippen?![]()
Ome Ike kun je altijd herkennen met een gemillimeterde coupe.
onthoud:quote:Op woensdag 24 december 2014 00:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten wat jij lekker vindt? Ik weet niet eens welke whisky je hebt?
quote:
Famouse grousequote:Op woensdag 24 december 2014 00:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten wat jij lekker vindt? Ik weet niet eens welke whisky je hebt?
Dat is toch niet te zuipen. Gooi het door de koffie, in de cola of in shots. On the rocks kan ook nog, maar puur?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Famouse grouse
En ik vraag of jullie het lekker vinden
Ik zeg niet dat ik het puur drink, jemineequote:Op woensdag 24 december 2014 00:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is toch niet te zuipen. Gooi het door de koffie, in de cola of in shots. On the rocks kan ook nog, maar puur?
niet zo mad tiesjequote:Op woensdag 24 december 2014 00:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het puur drink, jeminee
Maar ok, dankje voor de suggesties
uh ja. Het kan, maar dat het een bestaand drankje was wist je al.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het puur drink, jeminee
Maar ok, dankje voor de suggesties
Maar ik wist niet of het lekker was, want ik had het nog nimmer gehadquote:Op woensdag 24 december 2014 00:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
uh ja. Het kan, maar dat het een bestaand drankje was wist je al.
bij jou welquote:Op woensdag 24 december 2014 00:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij weet niet wat mad zijn betekent denk ik
ik ga hier niet op inquote:Op woensdag 24 december 2014 00:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hahaha hou op man, je doet net alsof je me kent
ik heb veel teveel geld uitgegeven in de bodyshop. Er stond uiteindelijk 4 dames voor mij in te pakkenquote:
Baas!quote:Op woensdag 24 december 2014 00:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb veel teveel geld uitgegeven in de bodyshop. Er stond uiteindelijk 4 dames voor mij in te pakken
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb veel teveel geld uitgegeven in de bodyshop. Er stond uiteindelijk 4 dames voor mij in te pakken
Was leuker geweest als jij 4 dames had ingepaktquote:Op woensdag 24 december 2014 00:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Was leuker geweest als jij 4 dames had ingepakt![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Was leuker geweest als jij 4 dames had ingepakt![]()
![]()
nou zeg.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee. Rechten doe je in je koffiepauze.
Ik doe er een studie geschiedenis in de lunchpauze erbij.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee. Rechten doe je in je koffiepauze.
Ik wilde weten of notarieel recht moeilijk was.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:22 schreef Etsu het volgende:
kunnen de GRTD-mensjes hier even oprotten
als je mij wilt spreken, doe je maar in dat topic
het antwoord is jaquote:Op woensdag 24 december 2014 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wilde weten of notarieel recht moeilijk was.
ga wegquote:Op woensdag 24 december 2014 00:24 schreef JanCees het volgende:
Hebben illegalen meer rechten as ik heb ??? Zo lijkt het wel namelijk mark Rutte vuile graaier
wel meer krommen...quote:Op woensdag 24 december 2014 00:24 schreef JanCees het volgende:
Hebben illegalen meer rechten as ik heb ??? Zo lijkt het wel namelijk mark Rutte vuile graaier
Ga PVV stemmen.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:24 schreef JanCees het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben populairder dan jij tiesje
ook in grunn
ja snoer de mond maar van een gezonde hardwerkende HOLLANDER. mensen word wakker dit Nederland is niet ONS Nederland meer !! Wilders durft dat nog te zeggen illegalen hebben het aan dr hand hierquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja snoer de mond maar van een gezonde hardwerkende HOLLANDER. mensen word wakker dit Nederland is niet ONS Nederland meer !! Wilders durft dat nog te zeggen illegalen hebben het aan dr hand hier
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja snoer de mond maar van een gezonde hardwerkende HOLLANDER. mensen word wakker dit Nederland is niet ONS Nederland meer !! Wilders durft dat nog te zeggen illegalen hebben het aan dr hand hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |