quote:Op maandag 22 december 2014 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Erik heeft gewoon een beetje warmte vrouw nodig.
Eindelijk de verwarming weer aan de praat gekregen. Gaar kastje.quote:Op maandag 22 december 2014 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Erik heeft gewoon een beetje warmte nodig.
Kutkachel man. Ik denk al, wat is het koud in die douche.quote:Op maandag 22 december 2014 21:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eindelijk de verwarming weer aan de praat gekregen. Gaar kastje.
quote:Op maandag 22 december 2014 21:29 schreef Mshauri het volgende:
Life does not stop and start at your convenience, you miserable piece of shit.
Denk toch wel de beste zin uit de filmgeschiedenis
Ik ken die film helemaal nietquote:
Films met Cage probeer ik doorgaans zoveel mogelijk te vermijdenquote:Op maandag 22 december 2014 21:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Wat een wereldfilm is dat.
Volledig terecht. Dit is echter een meesterwerk.quote:Op maandag 22 december 2014 21:36 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Films met Cage probeer ik doorgaans zoveel mogelijk te vermijden
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 22 december 2014 21:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nu op 2 over dat CDA congres over de samenwerking met de pvv toen.
Wat een circus was dat.
Als je ik trouwens nog een filmtip kan geven: The LEGO movie (2014)quote:Op maandag 22 december 2014 21:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Volledig terecht. Dit is echter een meesterwerk.
Die gaan we kijken. Thanks!quote:Op maandag 22 december 2014 21:39 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Als je ik trouwens nog een filmtip kan geven: The LEGO movie (2014)
Tophumor, Topanimatie, Topcast
Nou he. Wat een openbaring ook.quote:Op maandag 22 december 2014 21:29 schreef Mshauri het volgende:
Life does not stop and start at your convenience, you miserable piece of shit.
Denk toch wel de beste zin uit de filmgeschiedenis
Mods kunnen niet bannen.quote:Op maandag 22 december 2014 21:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom word ik steeds automatisch uitgelogd? Je hebt me toch niet echt gebanned hè pax?
Ik zou jou nooit bannenquote:Op maandag 22 december 2014 21:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom word ik steeds automatisch uitgelogd? Je hebt me toch niet echt gebanned hè pax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |