Wacht even op mijn jurisprudentie.quote:Op maandag 22 december 2014 21:01 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Je kunt me niet aansprakelijk stellen als je dik wordt.
Het bloed in zijn ader? Jeetje.quote:
quote:
quote:
Floor is een beetje stram. We hebben 21.5 km gelopen samenquote:Op maandag 22 december 2014 21:19 schreef Etsu het volgende:
[..]Ik(k)e
[..]Spotje
Hoe is het met Floor?
Yrealquote:
Floorquote:Op maandag 22 december 2014 21:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Floor is een beetje stram. We hebben 21.5 km gelopen samen
ik vroeg je iets, dus ga niet zo stoer lopen doenquote:
? Ik zie nergens een vraag staanquote:Op maandag 22 december 2014 21:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik vroeg je iets, dus ga niet zo stoer lopen doen![]()
Mooi verhaal man.quote:Op maandag 22 december 2014 21:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
YrealIk sprak van de week met hem en z'n vriendin las mee.
Wat een baas dat die zo even tegen z'n chick zegt dat die op FOK! zit en FOK!kers op WA heeft.
Erik heeft gewoon een beetje warmte nodig.quote:Op maandag 22 december 2014 21:21 schreef Paxcon het volgende:
Bij erik moet je een beetje door z'n chagrijnige, stoere act heenkijken en dan is dat in de kern ook een goede jongen
quote:Op maandag 22 december 2014 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Erik heeft gewoon een beetje warmte vrouw nodig.
Eindelijk de verwarming weer aan de praat gekregen. Gaar kastje.quote:Op maandag 22 december 2014 21:22 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Erik heeft gewoon een beetje warmte nodig.
Kutkachel man. Ik denk al, wat is het koud in die douche.quote:Op maandag 22 december 2014 21:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Eindelijk de verwarming weer aan de praat gekregen. Gaar kastje.
quote:Op maandag 22 december 2014 21:29 schreef Mshauri het volgende:
Life does not stop and start at your convenience, you miserable piece of shit.
Denk toch wel de beste zin uit de filmgeschiedenis
Ik ken die film helemaal nietquote:
Films met Cage probeer ik doorgaans zoveel mogelijk te vermijdenquote:Op maandag 22 december 2014 21:35 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dat meen je niet. Wat een wereldfilm is dat.
Volledig terecht. Dit is echter een meesterwerk.quote:Op maandag 22 december 2014 21:36 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Films met Cage probeer ik doorgaans zoveel mogelijk te vermijden
Bedankt voor de tip.quote:Op maandag 22 december 2014 21:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Nu op 2 over dat CDA congres over de samenwerking met de pvv toen.
Wat een circus was dat.
Als je ik trouwens nog een filmtip kan geven: The LEGO movie (2014)quote:Op maandag 22 december 2014 21:37 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Volledig terecht. Dit is echter een meesterwerk.
Die gaan we kijken. Thanks!quote:Op maandag 22 december 2014 21:39 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Als je ik trouwens nog een filmtip kan geven: The LEGO movie (2014)
Tophumor, Topanimatie, Topcast
Nou he. Wat een openbaring ook.quote:Op maandag 22 december 2014 21:29 schreef Mshauri het volgende:
Life does not stop and start at your convenience, you miserable piece of shit.
Denk toch wel de beste zin uit de filmgeschiedenis
Mods kunnen niet bannen.quote:Op maandag 22 december 2014 21:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom word ik steeds automatisch uitgelogd? Je hebt me toch niet echt gebanned hè pax?
Ik zou jou nooit bannenquote:Op maandag 22 december 2014 21:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Waarom word ik steeds automatisch uitgelogd? Je hebt me toch niet echt gebanned hè pax?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |