De pseudo-WO student uithangen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:50 schreef Ties02 het volgende:
HBO? Wat doe je hier dan als ik vragen mag
Oja trouwens ZoetermeerKom je Y vast wel tegen
Heb je je haar laten knippen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:59 schreef Yreal het volgende:
Ik was op de kerstborrel van de post, herkende mijn baas me niet
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Heb je je haar laten knippen?![]()
Ome Ike kun je altijd herkennen met een gemillimeterde coupe.
2,5 jaar ouder, 10 kilo lichter en weer een vlot kapsel ipv haar tot over de schouders...quote:Op woensdag 24 december 2014 00:00 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Heb je je haar laten knippen?![]()
Ome Ike kun je altijd herkennen met een gemillimeterde coupe.
onthoud:quote:Op woensdag 24 december 2014 00:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten wat jij lekker vindt? Ik weet niet eens welke whisky je hebt?
quote:
Famouse grousequote:Op woensdag 24 december 2014 00:02 schreef Yreal het volgende:
[..]
Hoe moet ik nou weten wat jij lekker vindt? Ik weet niet eens welke whisky je hebt?
Dat is toch niet te zuipen. Gooi het door de koffie, in de cola of in shots. On the rocks kan ook nog, maar puur?quote:Op woensdag 24 december 2014 00:04 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Famouse grouse
En ik vraag of jullie het lekker vinden
Ik zeg niet dat ik het puur drink, jemineequote:Op woensdag 24 december 2014 00:05 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat is toch niet te zuipen. Gooi het door de koffie, in de cola of in shots. On the rocks kan ook nog, maar puur?
niet zo mad tiesjequote:Op woensdag 24 december 2014 00:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het puur drink, jeminee
Maar ok, dankje voor de suggesties
uh ja. Het kan, maar dat het een bestaand drankje was wist je al.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik het puur drink, jeminee
Maar ok, dankje voor de suggesties
Maar ik wist niet of het lekker was, want ik had het nog nimmer gehadquote:Op woensdag 24 december 2014 00:08 schreef Yreal het volgende:
[..]
uh ja. Het kan, maar dat het een bestaand drankje was wist je al.
bij jou welquote:Op woensdag 24 december 2014 00:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Jij weet niet wat mad zijn betekent denk ik
ik ga hier niet op inquote:Op woensdag 24 december 2014 00:12 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hahaha hou op man, je doet net alsof je me kent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |