Nee hier kan ik wat mee, bedanktquote:Dient bij de berekening van het plafond van artikel x te worden uitgegaan van bruto- of nettoprovisie?
HR: Ja
Het OM gaf toch zelf toe dat er 80 man onschuldig zijn vastgehouden?quote:Op maandag 22 december 2014 23:40 schreef Yreal het volgende:
Wat vinden jullie van die lui in het dorpje veen? Belachelijk dat die zoveel geld krijgen en ineens allemaal de onschuld uithangen...
waar staat 'artikel x'?quote:Op maandag 22 december 2014 23:38 schreef Ties02 het volgende:
Deze sheets
[..]
Nee hier kan ik wat mee, bedankt
oh sorry hoorquote:Op maandag 22 december 2014 23:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
In boek 7 maar vond het niet nodig dat uit te typen
Als je niets te maken hebt met dat gedoe - en dat gedoe zelf werd kennelijk al jaren gedoogd - dan vind ik het niet zo heel gek. Ik zou not amused zijn als ik een paar nachten had vastgezeten.quote:Op maandag 22 december 2014 23:40 schreef Yreal het volgende:
Wat vinden jullie van die lui in het dorpje veen? Belachelijk dat die zoveel geld krijgen en ineens allemaal de onschuld uithangen...
Man man manquote:Het elfjarige slachtoffertje raakte gewond aan zijn rechterhand en aan zijn rechterbovenbeen, aldus de politie. De kinderen zouden een zogeheten Cobra hebben aangestoken; knalvuurwerk met de kracht en het geluid van een handgranaat. Toen het vuurwerk niet direct afging zouden ze het dopje eraf gehaald hebben en daar een stuk papier in gepropt hebben. Toen ze dat aanstaken, ontplofte het vuurwerk meteen.
Dit.quote:Op maandag 22 december 2014 23:57 schreef Ties02 het volgende:
Waarom lukt studeren in de kerstvakantie nou nooit
Lekker met het hele dorp rellen tegen de politie, maar niemand had het gedaan en als het aan de ouders lag, zijn hun kinderen absoluut schatjes, allemaal schatjes. Ik geloof er geen zak van.quote:Op maandag 22 december 2014 23:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Als je niets te maken hebt met dat gedoe - en dat gedoe zelf werd kennelijk al jaren gedoogd - dan vind ik het niet zo heel gek. Ik zou not amused zijn als ik een paar nachten had vastgezeten.
OvJ Yreal.quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lekker met het hele dorp rellen tegen de politie, maar niemand had het gedaan en als het aan de ouders lag, zijn hun kinderen absoluut schatjes, allemaal schatjes. Ik geloof er geen zak van.
Willen jullie meer of minder Yreal?quote:Op dinsdag 23 december 2014 00:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Als het Marokkanen waren was het land te klein.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |