Ik had vroeger altijd een zin uit een liedje in mijn status staan en ik werkte met kleurtjes.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:00 schreef Blistering het volgende:
MSNLaten zien in je MSN status wat voor muziek je afspeelde
(*) Summer Jam (*)quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd een zin uit een liedje in mijn status staan en ik werkte met kleurtjes.
MSN
Nee, dat werden dan 2 sterretjes met Summer Jam in het middenquote:
Ja dat weet ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, dat werden dan 2 sterretjes met Summer Jam in het middenDat had ik ook achter m'n naam staan.
Overigens blijft dat een goede plaat
is natuurlijk een kul zaak van voor tot achterquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat op zich is al te betwisten, maar daarnaast vind ik 50 cent stelen echt geen dringende reden iemand te ontslaanIk denk dat iedereen wel een keer 50 cent of iets van die waarde van zijn/haar werkgever heeft verduisterd.
<:-D dacht ikquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
(S) was de maan volgens mij.
:-)> is zo'n vejaardagsemoticon toch?
Dat waren nog eens tijden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:00 schreef Blistering het volgende:
MSNLaten zien in je MSN status wat voor muziek je afspeelde
(6)quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
<:-D dacht ik
En natuurlijk (6)
Dat was eigenlijk de voorloper van MSN. Bekend om het "uh-oh" geluidje.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ICQ, komt mij ergens bekend voor. Is dat soort van Skype?
Alcoholist!quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:18 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Flesje Jager, flesje captain Morgan en flesje Bacardi gehaaldKan ik weer even op teren
Waar woon je precies? Ik wil het ook wel voor je storten, laat de deur anders maar openquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:20 schreef Blistering het volgende:
1125,- contante roepies in de pocket![]()
Morgen maar even storten
Geen uitzondering dit. Zie ook het bekende KLM Pinda-vonnis. Werknemer cq schoonmaker pakt een nootje uit een opengebroken zakje en oosv volgt, kantonrechter beslist dat het rechtmatig was. Ook de HR heeft zich over soortgelijke zaken meermaals uitgelaten dat het ontnemen van een goed - hoe gering ook - kan leiden tot een dringende reden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:45 schreef Tchock het volgende:
Werknemer ontslagen omdat ze 50 cent die een bezoeker voor de wc had betaald in haar broekzak stopte en dat later in de fooienpot deed. Rechtbank: dringende reden voor ontslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |