Ik had vroeger altijd een zin uit een liedje in mijn status staan en ik werkte met kleurtjes.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:00 schreef Blistering het volgende:
MSNLaten zien in je MSN status wat voor muziek je afspeelde
(*) Summer Jam (*)quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik had vroeger altijd een zin uit een liedje in mijn status staan en ik werkte met kleurtjes.
MSN
Nee, dat werden dan 2 sterretjes met Summer Jam in het middenquote:
Ja dat weet ik.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:07 schreef Blistering het volgende:
[..]
Nee, dat werden dan 2 sterretjes met Summer Jam in het middenDat had ik ook achter m'n naam staan.
Overigens blijft dat een goede plaat
is natuurlijk een kul zaak van voor tot achterquote:Op dinsdag 23 december 2014 16:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat op zich is al te betwisten, maar daarnaast vind ik 50 cent stelen echt geen dringende reden iemand te ontslaanIk denk dat iedereen wel een keer 50 cent of iets van die waarde van zijn/haar werkgever heeft verduisterd.
<:-D dacht ikquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja dat weet ik.
(S) was de maan volgens mij.
:-)> is zo'n vejaardagsemoticon toch?
Dat waren nog eens tijden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:00 schreef Blistering het volgende:
MSNLaten zien in je MSN status wat voor muziek je afspeelde
(6)quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:09 schreef Blistering het volgende:
[..]
<:-D dacht ik
En natuurlijk (6)
Dat was eigenlijk de voorloper van MSN. Bekend om het "uh-oh" geluidje.quote:Op dinsdag 23 december 2014 20:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ICQ, komt mij ergens bekend voor. Is dat soort van Skype?
Alcoholist!quote:Op dinsdag 23 december 2014 21:18 schreef underground1009 het volgende:
[..]
Flesje Jager, flesje captain Morgan en flesje Bacardi gehaaldKan ik weer even op teren
Waar woon je precies? Ik wil het ook wel voor je storten, laat de deur anders maar openquote:Op dinsdag 23 december 2014 21:20 schreef Blistering het volgende:
1125,- contante roepies in de pocket![]()
Morgen maar even storten
Geen uitzondering dit. Zie ook het bekende KLM Pinda-vonnis. Werknemer cq schoonmaker pakt een nootje uit een opengebroken zakje en oosv volgt, kantonrechter beslist dat het rechtmatig was. Ook de HR heeft zich over soortgelijke zaken meermaals uitgelaten dat het ontnemen van een goed - hoe gering ook - kan leiden tot een dringende reden.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:45 schreef Tchock het volgende:
Werknemer ontslagen omdat ze 50 cent die een bezoeker voor de wc had betaald in haar broekzak stopte en dat later in de fooienpot deed. Rechtbank: dringende reden voor ontslag
quote:
jameson is in de aanbieding bij gallquote:Op dinsdag 23 december 2014 20:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lekker. Ik zit ook te dubben om nog wat flesjes te kopen.
Veel plaatjes zekerquote:Op dinsdag 23 december 2014 22:49 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Net dit pareltje gekocht voor 2¤
stagequote:Op dinsdag 23 december 2014 23:40 schreef Reddead het volgende:
Moet de komende tentamenperiode de tentamens van socialezekerheids, europees, verbintenissen, arbeids en strafprocesrecht maken.
En daarna een stage van 5 maanden.
Je blijft maar dingen uitstellen, ooit komt het moment van de waarheid Ets. Dat komt voor ons allemaal.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:43 schreef Etsu het volgende:
Strafproces
Ik denk dat ik RPPV laat zitten en doorschuif naar blok 3, en de komende tentamens focus op BR3, straf2(oud) en Romeins recht.
RPPV is vies veel.
Moet jij niet eens naar een zonnig eiland donderen?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:43 schreef Etsu het volgende:
Strafproces
Ik denk dat ik RPPV laat zitten en doorschuif naar blok 3, en de komende tentamens focus op BR3, straf2(oud) en Romeins recht.
RPPV is vies veel.
ja kloptquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Je blijft maar dingen uitstellen, ooit komt het moment van de waarheid Ets. Dat komt voor ons allemaal.
Als ik eerlijk ben kijk ik uit naar de stageperiode; eindelijk geen school.quote:
nog 58,5 uur.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:44 schreef Yreal het volgende:
[..]
Moet jij niet eens naar een zonnig eiland donderen?
Stage van 5 maanden is wel lang zegquote:Op dinsdag 23 december 2014 23:44 schreef Reddead het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben kijk ik uit naar de stageperiode; eindelijk geen school.![]()
Minpunt is dat het 36 uur per week is, voor de komende 5 maanden.
Lekker joh. Echt bezig zijn. Waar ga je naar toe?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:44 schreef Reddead het volgende:
[..]
Als ik eerlijk ben kijk ik uit naar de stageperiode; eindelijk geen school.![]()
Minpunt is dat het 36 uur per week is, voor de komende 5 maanden.
Ik heb een stagegesprek met een Rechtsbijstand organisatie op de 7de in Zoetermeer.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:46 schreef Yreal het volgende:
[..]
Lekker joh. Echt bezig zijn. Waar ga je naar toe?
Haha, daar ben ik ook wel eens geweest. Die met 3 letters dichtbij het station he?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:49 schreef Reddead het volgende:
[..]
Ik heb een stagegesprek met een Rechtsbijstand organisatie op de 7de in Zoetermeer.
2 uur reizen met de trein.
Na het bellen van meer dan 60 advocatenkantoren kon/kan ik geen stageplek bij een advocatenkantoor vinden.
Life's tough for the HBO-Rechtenstudenten among us.
SRK volgens mij.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Haha, daar ben ik ook wel eens geweest. Die met 3 letters dichtbij het station he?
Is het ook gelukt?quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:52 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ah die ja. Ik wilde de naam niet posten. En voor een stage ja.
Je zou het niet zeggen, maar het is een van de grootste advocatenkantoren van het land. Vond het niet hele leuke mensen. Heb er ook geen stage gelopen.quote:Op dinsdag 23 december 2014 23:54 schreef Reddead het volgende:
[..]
Is het ook gelukt?
Als het goedkomt ga ik waarschijnlijk daar stage lopen (krappe deadline), maar ik hoop dat ze een redelijke stagevergoeding geven want ik heb geen zin om elke dag minstens 2 uur te reizen.
Dat is niet meer van deze tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |