Meidquote:Op maandag 22 december 2014 17:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Heel leuk, behalve dat ik met tien omwegen naar Groningen moet door een aanrijding in Zwolle
Hier lekker visje met mozzarellaquote:Op maandag 22 december 2014 17:17 schreef Mshauri het volgende:
lekker vegetarisch pastaa'tje vanavond
Lijkt me een redelijk essentieel deel van notarieel?quote:Op maandag 22 december 2014 20:07 schreef Ties02 het volgende:
Godallemachtig wat een saai vak dat Verbintenissenrecht
Nou we hebben drie weekjes over koop dus dat valt wel mee. Is ook niet verplicht, maar een semi verplicht keuzevakquote:Op maandag 22 december 2014 20:09 schreef Mshauri het volgende:
[..]
Lijkt me een redelijk essentieel deel van notarieel?
bekt wel lekker die zin
Waarom verkoop je dat?quote:Op maandag 22 december 2014 20:45 schreef Blistering het volgende:
MacBook verkocht als het goed is. Morgen komt iemand kijken voor 1125,-![]()
Opzich wordt een tripje naar Arsenal nu wel wat verleidelijker.
Omdat ik het zonde vind dat een apparaat wat nog zoveel opbrengt stof staat te happen.quote:
quote:Op maandag 22 december 2014 20:52 schreef Blistering het volgende:
[..]
Omdat ik het zonde vind dat een apparaat wat nog zoveel opbrengt stof staat te happen.
Ik gebruik thuis altijd m'n pc (2 schermen) en onderweg en tijdens colleges m'n iPad of iPhone.
Luxeproblemen
Die kutPC is 3x zoveel waard als m'n Mac manquote:Op maandag 22 december 2014 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zou voor de Mac kiezen ipv voor die kutPC.
Man man manquote:Op maandag 22 december 2014 20:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
Die kutPC is 3x zoveel waard als m'n Mac man![]()
Het zijn alle 2 heerlijke apparaten. Maar aan m'n pc heb ik meer, aangezien je op een mac niet kunt gamen.
Maar nu starten we een mac vs. pc discussie en dat is heul niet de bedoeling. Sowieso zou ik daar geen partij tussen kunnen kiezen.
Flikker op man, die power heb jij heul niet.quote:Op maandag 22 december 2014 20:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Man man man
Ben teleurgesteld in je
Bij deze ben je opnieuw geroyeerd
We zullen t zien jochiequote:Op maandag 22 december 2014 20:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Flikker op man, die power heb jij heul niet.
Enkel Paxgod kan dat doen en die zal dat niet doen aangezien er Gronings bloed door mijn aderen stroomt
Wie?quote:Op maandag 22 december 2014 20:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Waar is Boterbartje als je hem nodig hebt?
Nu heb ik zin in boterkoekquote:Op maandag 22 december 2014 20:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Waar is Boterbartje als je hem nodig hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |