Baas!quote:Op woensdag 24 december 2014 00:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb veel teveel geld uitgegeven in de bodyshop. Er stond uiteindelijk 4 dames voor mij in te pakken
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb veel teveel geld uitgegeven in de bodyshop. Er stond uiteindelijk 4 dames voor mij in te pakken
Was leuker geweest als jij 4 dames had ingepaktquote:Op woensdag 24 december 2014 00:15 schreef Yreal het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Was leuker geweest als jij 4 dames had ingepakt![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:17 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Was leuker geweest als jij 4 dames had ingepakt![]()
![]()
nou zeg.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee. Rechten doe je in je koffiepauze.
Ik doe er een studie geschiedenis in de lunchpauze erbij.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:20 schreef Yreal het volgende:
[..]
nee. Rechten doe je in je koffiepauze.
Ik wilde weten of notarieel recht moeilijk was.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:22 schreef Etsu het volgende:
kunnen de GRTD-mensjes hier even oprotten
als je mij wilt spreken, doe je maar in dat topic
het antwoord is jaquote:Op woensdag 24 december 2014 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wilde weten of notarieel recht moeilijk was.
ga wegquote:Op woensdag 24 december 2014 00:24 schreef JanCees het volgende:
Hebben illegalen meer rechten as ik heb ??? Zo lijkt het wel namelijk mark Rutte vuile graaier
wel meer krommen...quote:Op woensdag 24 december 2014 00:24 schreef JanCees het volgende:
Hebben illegalen meer rechten as ik heb ??? Zo lijkt het wel namelijk mark Rutte vuile graaier
Ga PVV stemmen.quote:Op woensdag 24 december 2014 00:24 schreef JanCees het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik ben populairder dan jij tiesje
ook in grunn
ja snoer de mond maar van een gezonde hardwerkende HOLLANDER. mensen word wakker dit Nederland is niet ONS Nederland meer !! Wilders durft dat nog te zeggen illegalen hebben het aan dr hand hierquote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 00:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja snoer de mond maar van een gezonde hardwerkende HOLLANDER. mensen word wakker dit Nederland is niet ONS Nederland meer !! Wilders durft dat nog te zeggen illegalen hebben het aan dr hand hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |