SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!![]()
Ntm is dan ook niet geestelijk beperkt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja, was dus even kijken in dat topic toen deze gesloten werd. Ntm oid kwam wel aardig over, er zijn dr een paar. Maar de rest... Die nemen het woord "bagger" wel serieus. En beetje respectloos wordt er gepraat.
Hatenop ntm kan nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ntm is dan ook niet geestelijk beperkt.
Juist. Dan ga ik met jullie mee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:07 schreef hoink581 het volgende:
Tijd om met z'n allen naar de SC te verkassen. Frank zijn idee!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
gebeurtquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:09 schreef DjeDje het volgende:
Trouwens, als er een random klacht topic wordt geopend en dat loopt goede en er komen meer delen, wat gebeurd er dan?
Na drie delen wordt het gesloten. Of heel OUD moet zich kunnen verkneukelen om iets dommigs, dan wordt het een reeks.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:09 schreef DjeDje het volgende:
Trouwens, als er een random klacht topic wordt geopend en dat loopt goede en er komen meer delen, wat gebeurd er dan?
Dan worden er vier kittens gevild. Levend.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:09 schreef DjeDje het volgende:
hoinkquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Na drie delen wordt het gesloten. Of heel OUD moet zich kunnen verkneukelen om iets dommigs, dan wordt het een reeks.
Meestal een slotje na de derde deel tenzij nachtbagger.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:09 schreef DjeDje het volgende:
Ik ook.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef housesoftheholy het volgende:
ik ben het eens met voederbietel.
Ik post louter kwaliteit. Ik ben een kwaliteitsuser.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
idd, hij bedankt zichzelf ook nog voor zijn inzet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie niet?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef housesoftheholy het volgende:
ik ben het eens met voederbietel.
Lokquotequote:Op zaterdag 20 december 2014 16:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Juist. Dan ga ik met jullie mee.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik post louter kwaliteit. Ik ben een kwaliteitsuser.Ik mis je erotische verhalen wel een beetje, maakte veel indruk op me altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Tenzij het over schaamhaar gaat. Twee handen op een behaarde venusheuvel.quote:
Zou ik niet meer doen heb ik afgesproken met hoth. Hoe moet je schrijven zonder muze?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik mis je erotische verhalen wel een beetje, maakte veel indruk op me altijd.
Geen idee, wat zei je vriendin er van?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou ik niet meer doen heb ik afgesproken met hoth. Hoe moet je schrijven zonder muze?
ff naar de sc heurquote:
Waarvan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:14 schreef voederbietel het volgende:
Geen idee, wat zei je vriendin er van?
Moet je wel ten allen tijden daar blijven Frank. Echt hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het best knus daar in die SC
Komt door de kerst, wacht maar tot de nieuwjaarsdepressie toeslaat .quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het best knus daar in die SC
Hebben jullie niet allemaal een winterdepressie dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Komt door de kerst, wacht maar tot de nieuwjaarsdepressie toeslaat .
Over, niet naar. Het is een kadootje voor de community. Het is mijn geheim.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:16 schreef voederbietel het volgende:
Je erotisch schrijven naar je muze?
Man, bij mij wordt het even vrolijk rond kerst en oud en nieuw en daarna, wanneer de straten geen kerstverlichting meer hebben dan is het huilen geblazen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hebben jullie niet allemaal een winterdepressie dan?
quote:
Ik ben nooit goed geweest in het aannemen van cadeautjes.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Over, niet naar. Het is een kadootje voor de community. Het is mijn geheim.
Ik vind 'm leuk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij is geslaagd toch? Tis wel duidelijk Leslie Nielsen
Heb altijd een depressie.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nja ik sta wel gemiddeld positief in het leven maar kan natuurlijk niet spreken namens heel KLB.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb het zo rond juli-augustus wel naar mijn zin. De rest van het jaar breng ik altijd met betraande ogen door achter mijn laptop.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Man, bij mij wordt het even vrolijk rond kerst en oud en nieuw en daarna, wanneer de straten geen kerstverlichting meer hebben dan is het huilen geblazen.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:
winterquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Te lange zonsondergangen word ik soms ook melancholisch van.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb het zo rond juli-augustus wel naar mijn zin. De rest van het jaar breng ik altijd met betraande ogen door achter mijn laptop.
Ik heb laatst in de RP SC gepost en dat was een gezellige aangelegenheid.quote:
ik heb je tip geprobeerd in de SC, hopen dat het werktquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:19 schreef voederbietel het volgende:
Gewoon heel hard schreeuwen dat het allemaal wel mee valt en dat het best leuk is, dat werkt bij de KLB SC ook zo.
Mijn leven is een lange ondergang.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Te lange zonsondergangen word ik soms ook melancholisch van.
Die tactiek werkt ook als je kleine blondine met dikke borsten naar je viking in Denemarken gaat verhuizen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb je tip geprobeerd in de SC, hopen dat het werkt
Die is wel heel diep.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn leven is een lange ondergang.
wordt het nu al een beetje beuquote:
Het voelt zo vijandig, dat dit kan op internet. Hier wordt nog op elkaar gereageerd daar wordt je genegeerdquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wordt het nu al een beetje beu
edit: ik vind het supergezellig bedoelde ik natuurlijk te zeggen
wordt jequote:Op zaterdag 20 december 2014 16:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Het voelt zo vijandig, dat dit kan op internet. Hier wordt nog op elkaar gereageerd daar wordt je genegeerd
HOTHquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn leven is een lange ondergang.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dit zit echt tegen het zielige aan, ga wel voetbal kijken.
dit dus... hele nare sfeerquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Het voelt zo vijandig, dat dit kan op internet. Hier wordt nog op elkaar gereageerd daar wordt je genegeerd
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Toot, stop. Het enige waar ik fouten in maak is dt. Accepteer het. Het gebeurt niet altijd.
Beetje wennen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:30 schreef Der_Mann het volgende:
ik snap niet zo waarom we nu al de SC uitproberen terwijl deze reeks nog een week open is
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:30 schreef Der_Mann het volgende:
ik snap niet zo waarom we nu al de SC uitproberen terwijl deze reeks nog een week open is
quote:
lol hoink mi gadoquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:43 schreef housesoftheholy het volgende:
Soms heb ik echt een kutleven srs verdomme
herkenbaar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:43 schreef housesoftheholy het volgende:
strugglesquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:43 schreef housesoftheholy het volgende:
lolqueæquote:Meest geliefde user:
Vogeltjesdans
Ja, vogeltjesdansquote:
Waarom dan lieverdquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:43 schreef housesoftheholy het volgende:
Tsja..quote:
ohquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:03 schreef Blackings het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] Lelijke hoofden
emigratie aan de gang
Hij heeft echt een bepaald soort charme met zijn topics en manier van reagerenquote:
:squote:Op zaterdag 20 december 2014 17:05 schreef Blackings het volgende:
Hier posten is als hersenkanker hebben en een operatie weigeren terwijl je nog 8 dagen te leven hebt.
dat is toch meer een stem voor meest gevatte user?quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij heeft echt een bepaald soort charme met zijn topics en manier van reagerenDaarom meest geliefde user
Daar heeft ze hem ook voor genomineerdquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is toch meer een stem voor meest gevatte user?
neequote:Op zaterdag 20 december 2014 17:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh tering ze wordt dus echt nat van 'mquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar heeft ze hem ook voor genomineerd
Ach, is toch leuk voor hem. Hoeft ie in 2015 misschien eens een keer niet naar de hoeren te gaan samen met Argo.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh tering ze wordt dus echt nat van 'm
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar heeft ze hem ook voor genomineerd
Neequote:
Dat gaat weer wat verquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh tering ze wordt dus echt nat van 'm
nice, pics in dm aubquote:
iedereen wordt nat van jouquote:
jij bestookt iedere vrouwelijke user in dmquote:
Haha, grapjasquote:
Fixedquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:11 schreef Blackings het volgende:
[..]
jij bestookt iedere vrouwelijke en mannelijke user in dm
Ja, toch?quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is een willow geen treurwilg?
quote:
Kloptquote:
quote:
Qua beeldvorming kies ik toch voor die Spaanse van Kees.quote:
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 20 december 2014 17:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Qua beeldvorming kies ik toch voor die Spaanse van Kees.
Dat is een weeping willow.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is een willow geen treurwilg?
de pics wel zonder grapjas aan aubquote:
Komt goed, toto.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelijk heb je
Ach je moet wat, lig nu te rillen op bed en kan amper bewegen maar we blijven lachen he
speciaal voor jou een topmop:quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelijk heb je
Ach je moet wat, lig nu te rillen op bed en kan amper bewegen maar we blijven lachen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2014 17:21:15 ]
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
speciaal voor jou een topmop:
Hoe weet een chinees hoe laat het is?Die postte je gister ook al, al was het toen amper te lezen door je dronken typtyfus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Krijg aids kutuserquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die postte je gister ook al, al was het toen amper te lezen door je dronken typtyfus.
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
speciaal voor jou een topmop:
Hoe weet een chinees hoe laat het is?_O+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het spijt me...quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Het spijt me...Lekker vriendelijk ben je vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Haha :pquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:17 schreef Blackings het volgende:
[..]
de pics wel zonder grapjas aan aub
Weepweepweepquote:
Kan er niet tegen als mensen onverwacht dingen doen die mijn leven beinvloeden :$ inb4 autistquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Het spijt me...U madSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autist.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kan er niet tegen als mensen onverwacht dingen doen die mijn leven beinvloeden :$ inb4 autist
Toch reageer je erop.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
had al inb4 dus je opmerking heeft geen effect
Nou dat is ook nogal wat hoorquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kan er niet tegen als mensen onverwacht dingen doen die mijn leven beinvloeden :$ inb4 autist
Van deze rare opmerkingen gaan we werk maken.quote:
aangepaktquote:
Was dat je doel dan?quote:
Ervoor zorgen dat ik niet anders kan dan heel mijn avondplanning omgooien omdat zij met last-minute aankondigingen komen waar ik niet onderuit kan komen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nou dat is ook nogal wat hoor
Maar wat voor dingen dan?
Ik heb geen doel in 't leven.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was dat je doel dan?
[..]
Ervoor zorgen dat ik niet anders kan dan heel mijn avondplanning omgooien omdat zij met last-minute aankondigingen komen waar ik niet onderuit kan komen.
jij bent mijn doel ;$quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb geen doel in 't leven.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was dat je doel dan?
[..]
Ervoor zorgen dat ik niet anders kan dan heel mijn avondplanning omgooien omdat zij met last-minute aankondigingen komen waar ik niet onderuit kan komen.
dm een pic van je penisquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik weet me totaal geen raad met deze opmerking..
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:
[..]
quote:
[..]
quote:
[..]
quote:
[..]
Hiermee geeft ze toch duidelijk aan dat ze een DM wilt van je penis oder niet jongenquote:
Ok ok... ik vind je tofquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker vriendelijk ben je vandaag
jeujquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Van deze rare opmerkingen gaan we werk maken.
Ik wil het best door de vingers zien, maar dan moet jij vanavond alles accepteren en wil ik geen onvertogen woord van je horen.quote:
ja mijnheerquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wil het best door de vingers zien, maar dan moet jij vanavond alles accepteren en wil ik geen onvertogen woord van je horen.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wil het best door de vingers zien, maar dan moet jij vanavond alles accepteren en wil ik geen onvertogen woord van je horen.
Ah... we zijn op het punt van de piemelpics gekomenquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
Hiermee geeft ze toch duidelijk aan dat ze een DM wilt van je penis oder niet jongen
Ik weet niet of die goed gelukt is..quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
Hiermee geeft ze toch duidelijk aan dat ze een DM wilt van je penis oder niet jongen
Doe ook naar mij danquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik weet niet of die goed gelukt is..Ik DM hem eerst even naar jou, ok
Ik heb geen dickpicsquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Vol verwachting klopte mijn hart...
Maar geen piemel pic
Nada
Godverdommequote:Op zaterdag 20 december 2014 18:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
ik heb er ooit 1 voor hoth gemaakt, wacht
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig kunstwerk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[ afbeelding ]
omgquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hier kerstUI voor je
[ afbeelding ]
Ik heb het echte werk mogen zien.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:22 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja dacht jij dat jij die alleen mocht zien soms?
Ja was wel gaaf he toen ik die microscoop mee mocht nemen van mijn werkquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb het echte werk mogen zien.
quote:
Dronken? Full blown weed psychose bedoel je.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die postte je gister ook al, al was het toen amper te lezen door je dronken typtyfus.
Ah, heeft zaktabak eindelijk een lotgenoot gevonden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dronken? Full blown weed psychose bedoel je.
Ik blow nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dronken? Full blown weed psychose bedoel je.
wehehehequote:Op zaterdag 20 december 2014 18:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Komt Frank nog wel aan zijn trekken dan bij je?
quote:
nodig je jezelf nu uit?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:34 schreef housesoftheholy het volgende:
S_Z heeft nog wel handen vrij
Fuck de regelsquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:35 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Dat gaat echt tegen orgie-etiquette in.
Ik weet allesquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:36 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ik goed ben in de handstand?
Goed lijstje. Piye moet inderdaad terugkomen.quote:
lobiquote:
Ik dacht eerst dat hij Eyip wasquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:37 schreef deadprez het volgende:
[..]
Goed lijstje. Piye moet inderdaad terugkomen.
Jij was nr 2 voor meest gevatte user, maar ik moest godverdomme toch eens die knoop doorhakken.quote:
Dacht ik eerst ook en denk ik nog steeds wel een beetje. Hij post echt precies het tegenovergestelde van Piye.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:38 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
lobi
[..]
Ik dacht eerst dat hij Eyip was
slaapzakquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:39 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik kan die namen amper lezen, zie alleen slaap_zak.
Emotioneel helemaal er doorheen nu. GE-BRO-KEN!quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij was nr 2 voor meest gevatte user, maar ik moest godverdomme toch eens die knoop doorhakken.
gewoon een trollaccount van hemquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook en denk ik nog steeds wel een beetje. Hij post echt precies het tegenovergestelde van Piye.
Nee, denk het niet hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
gewoon een trollaccount van hem![]()
Ja precies. Maar misschien is het ook wel echt een random achterlijke klapjosti die de naam van Piye misbruikt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee ik geloof het niet, ik kende piye best wel van DM en eyip heb ik ook mee gedmed maar die is echt andersquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Boefje. Nou ja, toch liever zo dan dat al die downies allemaal weer hier komen, 1 is al genoeg.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Emotioneel helemaal er doorheen nu. GE-BRO-KEN!
Dit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:42 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee ik geloof het niet, ik kende piye best wel van DM en eyip heb ik ook mee gedmed maar die is echt anders
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:43 schreef deadprez het volgende:
Josti's uit UTO hebben KLB weer gevonden.
Ik ook niet, maar vraag me af waarom hij die naam gekozen heeft.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, denk het niet hoor.
Ik sta naast je.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
En aangezien ik niet jouw Tatjana blijk te zijn praat ik niet meer met je... het is oorlog nu
Sorry dat ik op chubby valquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
En aangezien ik niet jouw Tatjana blijk te zijn praat ik niet meer met je... het is oorlog nu
Wat gemeen van je.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik hoop dat Braddie het ziet en zich slecht over zichzelf voelt
Braddie fatoes vind ik ook niet meer grappigquote:
Je zou nu graag je lijstje aanpassen heh?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij in de sc nu[ afbeelding ]
die man maakt geen fatoesquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:49 schreef Blackings het volgende:
[..]
Braddie fatoes vind ik ook niet meer grappig
Ik heb het in jouw lijstje anders ook meerdere malen moeten afleggen tegen Modusquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je zou nu graag je lijstje aanpassen heh?
Wie dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:51 schreef DjeDje het volgende:
Ik heb een tinder match en toen dmde iemand mij op fok met ik heb geliked. What what. Nee, wat moet ik doen. Is het een troll? Help
Je weet best hoe mijn werkelijke lijstje er uit ziet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb het in jouw lijstje anders ook meerdere malen moeten afleggen tegen Modus
Mortaxx is toch gewoon lekker oder nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:51 schreef DjeDje het volgende:
Ik heb een tinder match en toen dmde iemand mij op fok met ik heb je geliked. What what. Nee, wat moet ik doen. Is het een troll? Help
Ik weet niets meer zeker sinds ik je lijstje aanschouwdequote:Op zaterdag 20 december 2014 18:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je weet best hoe mijn werkelijke lijstje er uit ziet.
Tinder, voor alle kansloosheid.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:51 schreef DjeDje het volgende:
Ik heb een tinder match en toen dmde iemand mij op fok met ik heb je geliked. What what. Nee, wat moet ik doen. Is het een troll? Help
Welkom in mijn wereld.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet niets meer zeker sinds ik je lijstje aanschouwde
Dit, alleen ooit aangemaakt omdat ik paardenmeisjes wou bedijen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tinder, voor alle kansloosheid.
Dat was ik, wilde even met je dollen. Sorry als je overstuur bent geraakt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:51 schreef DjeDje het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:51 schreef DjeDje het volgende:
Ik ga er nooit op. Vandaag kwam het met iemand ter sprake en toen dacht ik welke autisten gaan we vandaag tegen komen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tinder, voor alle kansloosheid.
Dat überhaupt aanmaken...quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:53 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dit, alleen ooit aangemaakt omdat ik paardenmeisjes wou bedijen.
Je hoeft er geen verhaaltje om heen te verzinnen hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:53 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ga er nooit op. Vandaag kwam het met iemand ter sprake en toen dacht ik welke autisten gaan we vandaag tegen komen.
Maar ik heb geen match met hem. Hij had me gewoon geliked.
Ik weet niet wat jij doet maar ik heb alle emoties direct weggestopt, zie over 30 jaar wel weer.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoe moeten we nu verder?
haha jij hebt het wss een keer geprobeerd, iedereen geliked en geen match gekregen en daarom haat je Tinderquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat überhaupt aanmaken...
Het is dat ik mijn stem niet meer mag wijzigen, want anders.
Jij bent dik toch?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:53 schreef BozeHaas het volgende:
Ik maakte het aan omdat ik onzeker ben :$
Ik ben sowieso niet iemand die geliefd wil zijn, vond je keuze wel apart eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat überhaupt aanmaken...
Het is dat ik mijn stem niet meer mag wijzigen, want anders.
Ik denk dat ik beter een tijdje afstand kan doen van mijn account.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij doet maar ik heb alle emoties direct weggestopt, zie over 30 jaar wel weer.
hehequote:
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
haha jij hebt het wss een keer geprobeerd, iedereen geliked en geen match gekregen en daarom haat je Tinder
Maak het account Whiteings aanquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter een tijdje afstand kan doen van mijn account.
Je gedraagt je als het meervoudig beperkte achterneefje van Modus.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter een tijdje afstand kan doen van mijn account.
Mijn keuzes zijn ondoorgrondelijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:55 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet iemand die geliefd wil zijn, vond je keuze wel apart eigenlijk.
Nee die is inb4guysquote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:56 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee die is inb4guysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Richolio en jij zijn wel fatoe samenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |