Emotioneel helemaal er doorheen nu. GE-BRO-KEN!quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij was nr 2 voor meest gevatte user, maar ik moest godverdomme toch eens die knoop doorhakken.
gewoon een trollaccount van hemquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook en denk ik nog steeds wel een beetje. Hij post echt precies het tegenovergestelde van Piye.
Nee, denk het niet hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
gewoon een trollaccount van hem![]()
Ja precies. Maar misschien is het ook wel echt een random achterlijke klapjosti die de naam van Piye misbruikt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Nee ik geloof het niet, ik kende piye best wel van DM en eyip heb ik ook mee gedmed maar die is echt andersquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:41 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Boefje. Nou ja, toch liever zo dan dat al die downies allemaal weer hier komen, 1 is al genoeg.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Emotioneel helemaal er doorheen nu. GE-BRO-KEN!
Dit.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:42 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Nee ik geloof het niet, ik kende piye best wel van DM en eyip heb ik ook mee gedmed maar die is echt anders
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:43 schreef deadprez het volgende:
Josti's uit UTO hebben KLB weer gevonden.
Ik ook niet, maar vraag me af waarom hij die naam gekozen heeft.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, denk het niet hoor.
Ik sta naast je.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
En aangezien ik niet jouw Tatjana blijk te zijn praat ik niet meer met je... het is oorlog nu
Sorry dat ik op chubby valquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:45 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
En aangezien ik niet jouw Tatjana blijk te zijn praat ik niet meer met je... het is oorlog nu
Wat gemeen van je.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:47 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik hoop dat Braddie het ziet en zich slecht over zichzelf voelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |