Ik ga er nooit op. Vandaag kwam het met iemand ter sprake en toen dacht ik welke autisten gaan we vandaag tegen komen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tinder, voor alle kansloosheid.
Dat überhaupt aanmaken...quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:53 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dit, alleen ooit aangemaakt omdat ik paardenmeisjes wou bedijen.
Je hoeft er geen verhaaltje om heen te verzinnen hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:53 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ga er nooit op. Vandaag kwam het met iemand ter sprake en toen dacht ik welke autisten gaan we vandaag tegen komen.
Maar ik heb geen match met hem. Hij had me gewoon geliked.
Ik weet niet wat jij doet maar ik heb alle emoties direct weggestopt, zie over 30 jaar wel weer.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:53 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hoe moeten we nu verder?
haha jij hebt het wss een keer geprobeerd, iedereen geliked en geen match gekregen en daarom haat je Tinderquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat überhaupt aanmaken...
Het is dat ik mijn stem niet meer mag wijzigen, want anders.
Jij bent dik toch?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:53 schreef BozeHaas het volgende:
Ik maakte het aan omdat ik onzeker ben :$
Ik ben sowieso niet iemand die geliefd wil zijn, vond je keuze wel apart eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:54 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dat überhaupt aanmaken...
Het is dat ik mijn stem niet meer mag wijzigen, want anders.
Ik denk dat ik beter een tijdje afstand kan doen van mijn account.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij doet maar ik heb alle emoties direct weggestopt, zie over 30 jaar wel weer.
hehequote:
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:55 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
haha jij hebt het wss een keer geprobeerd, iedereen geliked en geen match gekregen en daarom haat je Tinder
Maak het account Whiteings aanquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter een tijdje afstand kan doen van mijn account.
Je gedraagt je als het meervoudig beperkte achterneefje van Modus.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik denk dat ik beter een tijdje afstand kan doen van mijn account.
Mijn keuzes zijn ondoorgrondelijk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:55 schreef Blackings het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet iemand die geliefd wil zijn, vond je keuze wel apart eigenlijk.
Nee die is inb4guysquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:56 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee die is inb4guysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Richolio en jij zijn wel fatoe samenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |