Braddie fatoes vind ik ook niet meer grappigquote:
Je zou nu graag je lijstje aanpassen heh?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:48 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Jij in de sc nu[ afbeelding ]
die man maakt geen fatoesquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:49 schreef Blackings het volgende:
[..]
Braddie fatoes vind ik ook niet meer grappig
Ik heb het in jouw lijstje anders ook meerdere malen moeten afleggen tegen Modusquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:49 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je zou nu graag je lijstje aanpassen heh?
Wie dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:51 schreef DjeDje het volgende:
Ik heb een tinder match en toen dmde iemand mij op fok met ik heb geliked. What what. Nee, wat moet ik doen. Is het een troll? Help
Je weet best hoe mijn werkelijke lijstje er uit ziet.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:51 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb het in jouw lijstje anders ook meerdere malen moeten afleggen tegen Modus
Mortaxx is toch gewoon lekker oder nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:51 schreef DjeDje het volgende:
Ik heb een tinder match en toen dmde iemand mij op fok met ik heb je geliked. What what. Nee, wat moet ik doen. Is het een troll? Help
Ik weet niets meer zeker sinds ik je lijstje aanschouwdequote:Op zaterdag 20 december 2014 18:51 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je weet best hoe mijn werkelijke lijstje er uit ziet.
Tinder, voor alle kansloosheid.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:51 schreef DjeDje het volgende:
Ik heb een tinder match en toen dmde iemand mij op fok met ik heb je geliked. What what. Nee, wat moet ik doen. Is het een troll? Help
Welkom in mijn wereld.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:52 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik weet niets meer zeker sinds ik je lijstje aanschouwde
Dit, alleen ooit aangemaakt omdat ik paardenmeisjes wou bedijen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:52 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Tinder, voor alle kansloosheid.
Dat was ik, wilde even met je dollen. Sorry als je overstuur bent geraakt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:51 schreef DjeDje het volgende:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:51 schreef DjeDje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |