quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik post louter kwaliteit. Ik ben een kwaliteitsuser.Ik mis je erotische verhalen wel een beetje, maakte veel indruk op me altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Tenzij het over schaamhaar gaat. Twee handen op een behaarde venusheuvel.quote:
Zou ik niet meer doen heb ik afgesproken met hoth. Hoe moet je schrijven zonder muze?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik mis je erotische verhalen wel een beetje, maakte veel indruk op me altijd.
Geen idee, wat zei je vriendin er van?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou ik niet meer doen heb ik afgesproken met hoth. Hoe moet je schrijven zonder muze?
ff naar de sc heurquote:
Waarvan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:14 schreef voederbietel het volgende:
Geen idee, wat zei je vriendin er van?
Moet je wel ten allen tijden daar blijven Frank. Echt hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het best knus daar in die SC
Komt door de kerst, wacht maar tot de nieuwjaarsdepressie toeslaat .quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het best knus daar in die SC
Hebben jullie niet allemaal een winterdepressie dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Komt door de kerst, wacht maar tot de nieuwjaarsdepressie toeslaat .
Over, niet naar. Het is een kadootje voor de community. Het is mijn geheim.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:16 schreef voederbietel het volgende:
Je erotisch schrijven naar je muze?
Man, bij mij wordt het even vrolijk rond kerst en oud en nieuw en daarna, wanneer de straten geen kerstverlichting meer hebben dan is het huilen geblazen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hebben jullie niet allemaal een winterdepressie dan?
quote:
Ik ben nooit goed geweest in het aannemen van cadeautjes.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Over, niet naar. Het is een kadootje voor de community. Het is mijn geheim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |