SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---
En mensen, shoutouts naar Hoink581 voor zijn inzet voor deze verkiezingen!![]()
Ntm is dan ook niet geestelijk beperkt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:04 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja, was dus even kijken in dat topic toen deze gesloten werd. Ntm oid kwam wel aardig over, er zijn dr een paar. Maar de rest... Die nemen het woord "bagger" wel serieus. En beetje respectloos wordt er gepraat.
Hatenop ntm kan nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ntm is dan ook niet geestelijk beperkt.
Juist. Dan ga ik met jullie mee.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:07 schreef hoink581 het volgende:
Tijd om met z'n allen naar de SC te verkassen. Frank zijn idee!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
gebeurtquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:09 schreef DjeDje het volgende:
Trouwens, als er een random klacht topic wordt geopend en dat loopt goede en er komen meer delen, wat gebeurd er dan?
Na drie delen wordt het gesloten. Of heel OUD moet zich kunnen verkneukelen om iets dommigs, dan wordt het een reeks.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:09 schreef DjeDje het volgende:
Trouwens, als er een random klacht topic wordt geopend en dat loopt goede en er komen meer delen, wat gebeurd er dan?
Dan worden er vier kittens gevild. Levend.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:09 schreef DjeDje het volgende:
hoinkquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Na drie delen wordt het gesloten. Of heel OUD moet zich kunnen verkneukelen om iets dommigs, dan wordt het een reeks.
Meestal een slotje na de derde deel tenzij nachtbagger.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:09 schreef DjeDje het volgende:
Ik ook.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef housesoftheholy het volgende:
ik ben het eens met voederbietel.
Ik post louter kwaliteit. Ik ben een kwaliteitsuser.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef Der_Mann het volgende:
idd, hij bedankt zichzelf ook nog voor zijn inzet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie niet?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:12 schreef housesoftheholy het volgende:
ik ben het eens met voederbietel.
Lokquotequote:Op zaterdag 20 december 2014 16:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Juist. Dan ga ik met jullie mee.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik post louter kwaliteit. Ik ben een kwaliteitsuser.Ik mis je erotische verhalen wel een beetje, maakte veel indruk op me altijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Tenzij het over schaamhaar gaat. Twee handen op een behaarde venusheuvel.quote:
Zou ik niet meer doen heb ik afgesproken met hoth. Hoe moet je schrijven zonder muze?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik mis je erotische verhalen wel een beetje, maakte veel indruk op me altijd.
Geen idee, wat zei je vriendin er van?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zou ik niet meer doen heb ik afgesproken met hoth. Hoe moet je schrijven zonder muze?
ff naar de sc heurquote:
Waarvan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:14 schreef voederbietel het volgende:
Geen idee, wat zei je vriendin er van?
Moet je wel ten allen tijden daar blijven Frank. Echt hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het best knus daar in die SC
Komt door de kerst, wacht maar tot de nieuwjaarsdepressie toeslaat .quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Ik vind het best knus daar in die SC
Hebben jullie niet allemaal een winterdepressie dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:16 schreef eend112 het volgende:
[..]
Komt door de kerst, wacht maar tot de nieuwjaarsdepressie toeslaat .
Over, niet naar. Het is een kadootje voor de community. Het is mijn geheim.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:16 schreef voederbietel het volgende:
Je erotisch schrijven naar je muze?
Man, bij mij wordt het even vrolijk rond kerst en oud en nieuw en daarna, wanneer de straten geen kerstverlichting meer hebben dan is het huilen geblazen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hebben jullie niet allemaal een winterdepressie dan?
quote:
Ik ben nooit goed geweest in het aannemen van cadeautjes.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Over, niet naar. Het is een kadootje voor de community. Het is mijn geheim.
Ik vind 'm leuk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij is geslaagd toch? Tis wel duidelijk Leslie Nielsen
Heb altijd een depressie.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nja ik sta wel gemiddeld positief in het leven maar kan natuurlijk niet spreken namens heel KLB.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb het zo rond juli-augustus wel naar mijn zin. De rest van het jaar breng ik altijd met betraande ogen door achter mijn laptop.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Man, bij mij wordt het even vrolijk rond kerst en oud en nieuw en daarna, wanneer de straten geen kerstverlichting meer hebben dan is het huilen geblazen.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:
winterquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Te lange zonsondergangen word ik soms ook melancholisch van.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb het zo rond juli-augustus wel naar mijn zin. De rest van het jaar breng ik altijd met betraande ogen door achter mijn laptop.
Ik heb laatst in de RP SC gepost en dat was een gezellige aangelegenheid.quote:
ik heb je tip geprobeerd in de SC, hopen dat het werktquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:19 schreef voederbietel het volgende:
Gewoon heel hard schreeuwen dat het allemaal wel mee valt en dat het best leuk is, dat werkt bij de KLB SC ook zo.
Mijn leven is een lange ondergang.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Te lange zonsondergangen word ik soms ook melancholisch van.
Die tactiek werkt ook als je kleine blondine met dikke borsten naar je viking in Denemarken gaat verhuizen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb je tip geprobeerd in de SC, hopen dat het werkt
Die is wel heel diep.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn leven is een lange ondergang.
wordt het nu al een beetje beuquote:
Het voelt zo vijandig, dat dit kan op internet. Hier wordt nog op elkaar gereageerd daar wordt je genegeerdquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wordt het nu al een beetje beu
edit: ik vind het supergezellig bedoelde ik natuurlijk te zeggen
wordt jequote:Op zaterdag 20 december 2014 16:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Het voelt zo vijandig, dat dit kan op internet. Hier wordt nog op elkaar gereageerd daar wordt je genegeerd
HOTHquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn leven is een lange ondergang.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dit zit echt tegen het zielige aan, ga wel voetbal kijken.
dit dus... hele nare sfeerquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Het voelt zo vijandig, dat dit kan op internet. Hier wordt nog op elkaar gereageerd daar wordt je genegeerd
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:28 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Toot, stop. Het enige waar ik fouten in maak is dt. Accepteer het. Het gebeurt niet altijd.
Beetje wennen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:30 schreef Der_Mann het volgende:
ik snap niet zo waarom we nu al de SC uitproberen terwijl deze reeks nog een week open is
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:30 schreef Der_Mann het volgende:
ik snap niet zo waarom we nu al de SC uitproberen terwijl deze reeks nog een week open is
quote:
lol hoink mi gadoquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:43 schreef housesoftheholy het volgende:
Soms heb ik echt een kutleven srs verdomme
herkenbaar.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:43 schreef housesoftheholy het volgende:
strugglesquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:43 schreef housesoftheholy het volgende:
lolqueżquote:Meest geliefde user:
Vogeltjesdans
Ja, vogeltjesdansquote:
Waarom dan lieverdquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:43 schreef housesoftheholy het volgende:
Tsja..quote:
ohquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:03 schreef Blackings het volgende:
[..]
KLB / [KLB SC] Lelijke hoofden
emigratie aan de gang
Hij heeft echt een bepaald soort charme met zijn topics en manier van reagerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |