Ik vind 'm leuk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:15 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hij is geslaagd toch? Tis wel duidelijk Leslie Nielsen
Heb altijd een depressie.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Hebben jullie niet allemaal een winterdepressie dan?
Nja ik sta wel gemiddeld positief in het leven maar kan natuurlijk niet spreken namens heel KLB.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb het zo rond juli-augustus wel naar mijn zin. De rest van het jaar breng ik altijd met betraande ogen door achter mijn laptop.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Man, bij mij wordt het even vrolijk rond kerst en oud en nieuw en daarna, wanneer de straten geen kerstverlichting meer hebben dan is het huilen geblazen.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
quote:
winterquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:17 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Te lange zonsondergangen word ik soms ook melancholisch van.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:19 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik heb het zo rond juli-augustus wel naar mijn zin. De rest van het jaar breng ik altijd met betraande ogen door achter mijn laptop.
Ik heb laatst in de RP SC gepost en dat was een gezellige aangelegenheid.quote:
ik heb je tip geprobeerd in de SC, hopen dat het werktquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:19 schreef voederbietel het volgende:
Gewoon heel hard schreeuwen dat het allemaal wel mee valt en dat het best leuk is, dat werkt bij de KLB SC ook zo.
Mijn leven is een lange ondergang.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:19 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Te lange zonsondergangen word ik soms ook melancholisch van.
Die tactiek werkt ook als je kleine blondine met dikke borsten naar je viking in Denemarken gaat verhuizen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik heb je tip geprobeerd in de SC, hopen dat het werkt
Die is wel heel diep.quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn leven is een lange ondergang.
wordt het nu al een beetje beuquote:
Het voelt zo vijandig, dat dit kan op internet. Hier wordt nog op elkaar gereageerd daar wordt je genegeerdquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:23 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wordt het nu al een beetje beu
edit: ik vind het supergezellig bedoelde ik natuurlijk te zeggen
wordt jequote:Op zaterdag 20 december 2014 16:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Het voelt zo vijandig, dat dit kan op internet. Hier wordt nog op elkaar gereageerd daar wordt je genegeerd
HOTHquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:20 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Mijn leven is een lange ondergang.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Dit zit echt tegen het zielige aan, ga wel voetbal kijken.
dit dus... hele nare sfeerquote:Op zaterdag 20 december 2014 16:25 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Het voelt zo vijandig, dat dit kan op internet. Hier wordt nog op elkaar gereageerd daar wordt je genegeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |