Ik heb geen doel in 't leven.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was dat je doel dan?
[..]
Ervoor zorgen dat ik niet anders kan dan heel mijn avondplanning omgooien omdat zij met last-minute aankondigingen komen waar ik niet onderuit kan komen.
jij bent mijn doel ;$quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb geen doel in 't leven.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was dat je doel dan?
[..]
Ervoor zorgen dat ik niet anders kan dan heel mijn avondplanning omgooien omdat zij met last-minute aankondigingen komen waar ik niet onderuit kan komen.
dm een pic van je penisquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik weet me totaal geen raad met deze opmerking..
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:
[..]
quote:
[..]
quote:
[..]
quote:
[..]
Hiermee geeft ze toch duidelijk aan dat ze een DM wilt van je penis oder niet jongenquote:
Ok ok... ik vind je tofquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker vriendelijk ben je vandaag
jeujquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Van deze rare opmerkingen gaan we werk maken.
Ik wil het best door de vingers zien, maar dan moet jij vanavond alles accepteren en wil ik geen onvertogen woord van je horen.quote:
ja mijnheerquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wil het best door de vingers zien, maar dan moet jij vanavond alles accepteren en wil ik geen onvertogen woord van je horen.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wil het best door de vingers zien, maar dan moet jij vanavond alles accepteren en wil ik geen onvertogen woord van je horen.
Ah... we zijn op het punt van de piemelpics gekomenquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
Hiermee geeft ze toch duidelijk aan dat ze een DM wilt van je penis oder niet jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |