Qua beeldvorming kies ik toch voor die Spaanse van Kees.quote:
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 20 december 2014 17:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Qua beeldvorming kies ik toch voor die Spaanse van Kees.
Dat is een weeping willow.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is een willow geen treurwilg?
de pics wel zonder grapjas aan aubquote:
Komt goed, toto.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelijk heb je
Ach je moet wat, lig nu te rillen op bed en kan amper bewegen maar we blijven lachen he
speciaal voor jou een topmop:quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelijk heb je
Ach je moet wat, lig nu te rillen op bed en kan amper bewegen maar we blijven lachen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2014 17:21:15 ]
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
speciaal voor jou een topmop:
Hoe weet een chinees hoe laat het is?Die postte je gister ook al, al was het toen amper te lezen door je dronken typtyfus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Krijg aids kutuserquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die postte je gister ook al, al was het toen amper te lezen door je dronken typtyfus.
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
speciaal voor jou een topmop:
Hoe weet een chinees hoe laat het is?_O+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het spijt me...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Het spijt me...Lekker vriendelijk ben je vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Haha :pquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:17 schreef Blackings het volgende:
[..]
de pics wel zonder grapjas aan aub
Weepweepweepquote:
Kan er niet tegen als mensen onverwacht dingen doen die mijn leven beinvloeden :$ inb4 autistquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Het spijt me...U madSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autist.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kan er niet tegen als mensen onverwacht dingen doen die mijn leven beinvloeden :$ inb4 autist
Toch reageer je erop.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
had al inb4 dus je opmerking heeft geen effect
Nou dat is ook nogal wat hoorquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kan er niet tegen als mensen onverwacht dingen doen die mijn leven beinvloeden :$ inb4 autist
Van deze rare opmerkingen gaan we werk maken.quote:
aangepaktquote:
Was dat je doel dan?quote:
Ervoor zorgen dat ik niet anders kan dan heel mijn avondplanning omgooien omdat zij met last-minute aankondigingen komen waar ik niet onderuit kan komen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nou dat is ook nogal wat hoor
Maar wat voor dingen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |