:squote:Op zaterdag 20 december 2014 17:05 schreef Blackings het volgende:
Hier posten is als hersenkanker hebben en een operatie weigeren terwijl je nog 8 dagen te leven hebt.
dat is toch meer een stem voor meest gevatte user?quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:05 schreef Willoow het volgende:
[..]
Hij heeft echt een bepaald soort charme met zijn topics en manier van reagerenDaarom meest geliefde user
Daar heeft ze hem ook voor genomineerdquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat is toch meer een stem voor meest gevatte user?
neequote:Op zaterdag 20 december 2014 17:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh tering ze wordt dus echt nat van 'mquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar heeft ze hem ook voor genomineerd
Ach, is toch leuk voor hem. Hoeft ie in 2015 misschien eens een keer niet naar de hoeren te gaan samen met Argo.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh tering ze wordt dus echt nat van 'm
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:06 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:06 schreef deadprez het volgende:
[..]
Daar heeft ze hem ook voor genomineerd
Neequote:
Dat gaat weer wat verquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:07 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh tering ze wordt dus echt nat van 'm
nice, pics in dm aubquote:
iedereen wordt nat van jouquote:
jij bestookt iedere vrouwelijke user in dmquote:
Haha, grapjasquote:
Fixedquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:11 schreef Blackings het volgende:
[..]
jij bestookt iedere vrouwelijke en mannelijke user in dm
Ja, toch?quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is een willow geen treurwilg?
quote:
Kloptquote:
quote:
Qua beeldvorming kies ik toch voor die Spaanse van Kees.quote:
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 20 december 2014 17:16 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Qua beeldvorming kies ik toch voor die Spaanse van Kees.
Dat is een weeping willow.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:11 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Is een willow geen treurwilg?
de pics wel zonder grapjas aan aubquote:
Komt goed, toto.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelijk heb je
Ach je moet wat, lig nu te rillen op bed en kan amper bewegen maar we blijven lachen he
speciaal voor jou een topmop:quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:17 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gelijk heb je
Ach je moet wat, lig nu te rillen op bed en kan amper bewegen maar we blijven lachen he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2014 17:21:15 ]
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
speciaal voor jou een topmop:
Hoe weet een chinees hoe laat het is?Die postte je gister ook al, al was het toen amper te lezen door je dronken typtyfus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Krijg aids kutuserquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die postte je gister ook al, al was het toen amper te lezen door je dronken typtyfus.
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
speciaal voor jou een topmop:
Hoe weet een chinees hoe laat het is?_O+SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het spijt me...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Het spijt me...Lekker vriendelijk ben je vandaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Haha :pquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:17 schreef Blackings het volgende:
[..]
de pics wel zonder grapjas aan aub
Weepweepweepquote:
Kan er niet tegen als mensen onverwacht dingen doen die mijn leven beinvloeden :$ inb4 autistquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:23 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Het spijt me...U madSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autist.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kan er niet tegen als mensen onverwacht dingen doen die mijn leven beinvloeden :$ inb4 autist
Toch reageer je erop.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:27 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
had al inb4 dus je opmerking heeft geen effect
Nou dat is ook nogal wat hoorquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:25 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Kan er niet tegen als mensen onverwacht dingen doen die mijn leven beinvloeden :$ inb4 autist
Van deze rare opmerkingen gaan we werk maken.quote:
aangepaktquote:
Was dat je doel dan?quote:
Ervoor zorgen dat ik niet anders kan dan heel mijn avondplanning omgooien omdat zij met last-minute aankondigingen komen waar ik niet onderuit kan komen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:29 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nou dat is ook nogal wat hoor
Maar wat voor dingen dan?
Ik heb geen doel in 't leven.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was dat je doel dan?
[..]
Ervoor zorgen dat ik niet anders kan dan heel mijn avondplanning omgooien omdat zij met last-minute aankondigingen komen waar ik niet onderuit kan komen.
jij bent mijn doel ;$quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik heb geen doel in 't leven.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:30 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was dat je doel dan?
[..]
Ervoor zorgen dat ik niet anders kan dan heel mijn avondplanning omgooien omdat zij met last-minute aankondigingen komen waar ik niet onderuit kan komen.
dm een pic van je penisquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik weet me totaal geen raad met deze opmerking..
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:34 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:
[..]
quote:
[..]
quote:
[..]
quote:
[..]
Hiermee geeft ze toch duidelijk aan dat ze een DM wilt van je penis oder niet jongenquote:
Ok ok... ik vind je tofquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Lekker vriendelijk ben je vandaag
jeujquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Van deze rare opmerkingen gaan we werk maken.
Ik wil het best door de vingers zien, maar dan moet jij vanavond alles accepteren en wil ik geen onvertogen woord van je horen.quote:
ja mijnheerquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wil het best door de vingers zien, maar dan moet jij vanavond alles accepteren en wil ik geen onvertogen woord van je horen.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik wil het best door de vingers zien, maar dan moet jij vanavond alles accepteren en wil ik geen onvertogen woord van je horen.
Ah... we zijn op het punt van de piemelpics gekomenquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
Hiermee geeft ze toch duidelijk aan dat ze een DM wilt van je penis oder niet jongen
Ik weet niet of die goed gelukt is..quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:56 schreef Blackings het volgende:
[..]
Hiermee geeft ze toch duidelijk aan dat ze een DM wilt van je penis oder niet jongen
Doe ook naar mij danquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:04 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik weet niet of die goed gelukt is..Ik DM hem eerst even naar jou, ok
Ik heb geen dickpicsquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:19 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Vol verwachting klopte mijn hart...
Maar geen piemel pic
Nada
Godverdommequote:Op zaterdag 20 december 2014 18:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
ik heb er ooit 1 voor hoth gemaakt, wacht
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[ afbeelding ]
Prachtig kunstwerk.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:21 schreef Slaap_Zak het volgende:
[ afbeelding ]
omgquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:18 schreef Toto69 het volgende:
[..]
hier kerstUI voor je
[ afbeelding ]
Ik heb het echte werk mogen zien.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:22 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja dacht jij dat jij die alleen mocht zien soms?
Ja was wel gaaf he toen ik die microscoop mee mocht nemen van mijn werkquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik heb het echte werk mogen zien.
quote:
Dronken? Full blown weed psychose bedoel je.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die postte je gister ook al, al was het toen amper te lezen door je dronken typtyfus.
Ah, heeft zaktabak eindelijk een lotgenoot gevonden.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dronken? Full blown weed psychose bedoel je.
Ik blow nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dronken? Full blown weed psychose bedoel je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |