SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Staan op zichzelf gewoonquote:
Ja je moet ook meer kijken dan 1 episode, Hans.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
sons of anarchy 1 keer gezien
1e epi was pauperrr saai
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:34 schreef JanCees het volgende:
Jullie kijken honderd uur series ik ben elke avond konkomoe misschien ga ik wel dood
pilot was niet zo sterkquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
sons of anarchy 1 keer gezien
1e epi was pauperrr saai
Beter series dan darten kijkenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:34 schreef JanCees het volgende:
Jullie kijken honderd uur series ik ben elke avond konkomoe misschien ga ik wel dood
Zoveel series kijk ik niet hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:34 schreef JanCees het volgende:
Wel leuk opzich jaquote:
reyes (prelim speler) gaf ff wes newton pakkiequote:
oneens bij series moet je oplettenquote:
Je moet altijd een beetje wennen aan de personages, zeker als het er meteen zoveel zijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pilot was niet zo sterk
maar je moet gewoon verder kijken
Niks mis met een beetje opletten bij series.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oneens bij series moet je opletten
bij darts gewoon dom vermaak
Ja dom vermaak heb ie niks aanquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oneens bij series moet je opletten
bij darts gewoon dom vermaak
Dat is wat anders.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog van plan om Da Vinci Code en Angels and Demons te kijken.
Die volgen elkaar toch op?
Ohja zag Stijn het posten maar snapte nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
reyes (prelim speler) gaf ff wes newton pakkie
tie break en sudden death leg
Een goed verhaal waar je je helemaal in kan leven met hoofdpersonen is toch veel toffer dan beetje pijltjes gooienquote:
heb altijd moeite met beginnen en doorzetten. Laatste was Mad Men maar afgehaakt na stuk of 8 epsquote:
voor een goed verhaal lees ik wel een boekquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een goed verhaal waar je je helemaal in kan leven met hoofdpersonen is toch veel toffer dan beetje pijltjes gooien![]()
Beetje jammer dar jij je inderdaad niet kan inleven
Spannend kan ik me dan weer niet voorstellen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
darten gewoon:
spannend
lachen om viesdikken
lachen om publiek
leuk om toernooi te volgen
vind het spannender dan voetbalwedstrijd die ik objectief kijk zonder dat ik met 1 van de teams wat hebquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spannend kan ik me dan weer niet voorstellen.
Oh buiten Feyenoord vind ik geen enkele wedstrijd spannend om te kijken, misschien Europees eens een potjequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind het spannender dan voetbalwedstrijd die ik objectief kijk zonder dat ik met 1 van de teams wat heb
ik heb bij darts altijd wel een voorkeur omdat het gewoon personen zijn en geen teamsquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh buiten Feyenoord vind ik geen enkele wedstrijd spannend om te kijken, misschien Europees eens een potje
Ja daar heb je wel gelijk in jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb bij darts altijd wel een voorkeur omdat het gewoon personen zijn en geen teams
Hoezo?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
En Darts is ook enige sport dat ik voor de Nederlanders root
weet niet altijd wel lachenquote:
Altijd bij kroegsportenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:56 schreef JanCees het volgende:
Taylor 16 X champion of the World
Eigenlijk bizar
welk boek? Davinci code?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik sta op het punt een boek toch maar te kopen omdat ie niet te downloaden is.
Vreselijke vent jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet altijd wel lachen
alleen tegen barney
Barney![]()
Ach, de meeste zijn gewoon sympathieke mensen, vrij simpel verder, maar niets mis mee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreselijke vent ja
Maar vind ik bijna allemaal, die Stompe wordt je ook niet vroljk van
Klopt. Maar inderdaad erg simpel. Beetje voetbalsupporters-achtige mensen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik bedoel zo'n van Gerwen zit geen kwaad in verder
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar inderdaad erg simpel. Beetje voetbalsupporters-achtige mensen.
De serie dan. Niet voetbalsupporters over het algemeen
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar inderdaad erg simpel. Beetje voetbalsupporters-achtige mensen.
De serie dan. Niet voetbalsupporters over het algemeen
Oh die vind je ook hoogst intelligent?quote:
wist niet dat dat de enige opties warenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die vind je ook hoogst intelligent?
Tuurlijk niet, was ook maar een voorbeeld. Kan zoveel programma`s noemen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
wist niet dat dat de enige opties waren
waaroverquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:01 schreef Tjacka het volgende:
Ik kwam hier alleen om Insomnia alvast in het gelijk te stellen.
Doei
ik kan me daar verder niet zo druk over maken, vaak genoeg gewoon chille mensenquote:
Nou 95 procent is wel erg overdrevenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan me daar verder niet zo druk over maken, vaak genoeg gewoon chille mensen
en voor de rest is 95% van de mensheid simpel dus ja
ben bang van niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou 95 procent is wel erg overdreven
Dan leg je de criteria van een simpele ziel wellicht wat lager dan ik doe.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
als je kijkt op hbo/universiteit wat een simpele zielen daar nog in de regel rondlopen pff
Ik wel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt. Al gelooft in het ajax topic niemand mij
De praktijk leert me helaas anders.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Op de universiteit zitten over het algemeen best ontwikkelde mensen denk ik.
Dat heeft legia wel, al missen ze wel supporters. Daar heeft ajax echt lucky mee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wel.
Elk team met een beetje vertrouwen en voetballend vermogen wint.
Wanneer ben je simpel volgens jou dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De praktijk leert me helaas anders.
Hoezo sorry?quote:
als je je dom gedraagt en weinig brede kennis hebtquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer ben je simpel volgens jou dan?
Het was gisteren geen ondergrens maar een bodemloze put.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heeft legia wel, al missen ze wel supporters. Daar heeft ajax echt lucky mee.
Dan ben ik ook simpelquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je je dom gedraagt en weinig brede kennis hebt
Trusten en werkze danquote:
Dat is logisch. Dat heeft letterlijk iedereen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben ik ook simpelMijn kennis is ook niet `heul'' erg breed. Ik weet over meer onderwerpen niets dan iets
Ja misschien wel inderdaad,teveel focus op hun eigen vakgebied hequote:Op vrijdag 19 december 2014 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is logisch. Dat heeft letterlijk iedereen.
Maar genoeg mensen op uni wiens interessegebied enorm klein is
Kunnen alleen goed leren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja misschien wel inderdaad,teveel focus op hun eigen vakgebied he
Alles goed? Ben je alweer aan studie?quote:
Ja aan de studie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles goed? Ben je alweer aan studie?
Wat doe je?quote:
Andermansvrouws kontje verkopen zit meer geld in.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kun je kontje verkopen
leuke film he.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
Was gisteren naar love, Rosie
Goede film
Goede actrice
Leuke actrice ja. Speelt ook in HIMYM. Schattig koppiequote:Op vrijdag 19 december 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
Was gisteren naar love, Rosie
Goede film
Goede actrice
Hbo?quote:
Ohquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tjacka heeft havo gedaan
Mijn dossier liegt niet.
ja heel goedquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leuke film he.
echt een van betere gezien dit jaar
nog maar 3,5 jaarquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had al havo he
maar gaat allemaal wel lekker
Lekker hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had al havo he
maar gaat allemaal wel lekker
Was je met je vriend?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heel goed
Ook dat ze echt ouder leek door de jaren heen enzo
Hebben ze goed gedaan
That`s just the way it isquote:
Denk je wel dat je af gaat maken?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
behalve over paar weken
écht geen zin in
jupquote:
Jij kiest wel vaak de films uit zeker?quote:
girl powerquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kiest wel vaak de films uit zeker?
hij vindt het heel leuk om met me naar de film te gaan haha. Gewoon om naast me te zitten en nachos te eten hahah.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kiest wel vaak de films uit zeker?
Haha goed uitgezocht dusquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
hij vindt het heel leuk om met me naar de film te gaan haha. Gewoon om naast me te zitten en nachos te eten hahah.
Maar ik ga ook naar films waar hij heen wil hoorexodus bijvoorbeeld. Echt geen zin in.
Kleine mannetjes worden groot.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Soms vraag ik me af waarom ik the Walking Dead nog volg.
Zei dat net al tegen je. Stop gewoon mee man, wordt je toch niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Soms vraag ik me af waarom ik the Walking Dead nog volg.
En als er een zombie apocalypse uitbreekt daalt het IQ van elk persoon nog eens met 40-45 punten.quote:
Ik blijf toch kijken, want zombies.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zei dat net al tegen je. Stop gewoon mee man, wordt je toch niet vrolijk van
ja eigenlijk gaan we gewoon naar alle films die draaien behalve die minder films hahaquote:
wtf hoe vaak per week zit jij in de bios danquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja eigenlijk gaan we gewoon naar alle films die draaien behalve die minder films haha
Denk dat jij Ray Donovan ook wel leuk serietje vindtquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik blijf toch kijken, want zombies.
Maar is eigenlijk een ongelooflijke B-serie
elk weekend twee keer ofzoquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wtf hoe vaak per week zit jij in de bios dan
Als ik bios vlak bij me zou hebben zou ik ook 4-5 keer per week in de bios zitten hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wtf hoe vaak per week zit jij in de bios dan
Waar gaat dat over dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat jij Ray Donovan ook wel leuk serietje vindt
Kan bijna niet zoveel komt er niet uitquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik bios vlak bij me zou hebben zou ik ook 4-5 keer per week in de bios zitten hoor
vaakquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:32 schreef supersof het volgende:
[..]
elk weekend twee keer ofzo
Zoveel films draaien er niet hoor
En een keer zijn we vijf dagen achter elkaar gegaan en vanaf toen gewoon bijgehouden als er nieuwe films uitkwamen gelijk erheen
Ik niet hoor. Komen nooit zoveel films uit die ik echt perse in de bios moet zien.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik bios vlak bij me zou hebben zou ik ook 4-5 keer per week in de bios zitten hoor
Over een gast die in Hollywood allerlei louche zaakjes oplost voor the rich and fame.quote:
staat het op netflix?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over een gast die in Hollywood allerlei louche zaakjes oplost voor the rich and fame.
Maar zitten ook andere verhaallijnen bij, wel tof
Komen elke week wel 5-7 films denk ik ongeveer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Of je moet echt de schooierfilms gaan kijken.
Eerste sseizoen wel jaquote:
valt tegenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komen elke week wel 5-7 films denk ik ongeveer.
oohquote:
echt niet man hahahahquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komen elke week wel 5-7 films denk ik ongeveer.
Ik ookquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ooh
maar moet nog zoveel kijken manOok nog een hele stapel goede films die ik moet kijken. En wat series
Mwah duur... vaak kut volk, dure snacks.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou 7 is overdreven maar veel weken echt wel elke week paar films hoorquote:
Valt serieus tegen hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou 7 is overdreven maar veel weken echt wel elke week paar films hoor
In Pathe Arnhem ja. Elke bioscoop heeft andere programmering ook hequote:Op vrijdag 19 december 2014 23:37 schreef supersof het volgende:
Deze week alleen love Rosie en exodus
oh in Arnhem alleen exodusquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Pathe Arnhem ja. Elke bioscoop heeft andere programmering ook he
Ze zouden eigenlijk zo`n Unlimited pas moeten maken zodat je elke bioscoop kan gaanquote:
Zie UI <<quote:
De reden waarom ik het me afvraag.quote:
ja he, ook gewoon andere bioscopen niet alleen pathequote:Op vrijdag 19 december 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk zo`n Unlimited pas moeten maken zodat je elke bioscoop kan gaan
Het is sowieso een leuke film om te kijken. Hij is tof hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:48 schreef Divje het volgende:
[..]
De reden waarom ik het me afvraag.
Zie net dat ze ook in The Maze Runner speeltpaar dagen geleden verwijderd omdat het me toch niet zo'n leuke film leek, maar zij is wel een reden om 'm toch te kijken
daarin heeft ze dus een heel nietszeggende rolquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:48 schreef Divje het volgende:
[..]
De reden waarom ik het me afvraag.
Zie net dat ze ook in The Maze Runner speeltpaar dagen geleden verwijderd omdat het me toch niet zo'n leuke film leek, maar zij is wel een reden om 'm toch te kijken
En filmhuizen. Draaien ze wat alternatieve films, maar nu mis ik die Whiplash, wat me echt zo`n toffe film lijktquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ja he, ook gewoon andere bioscopen niet alleen pathe
Knapper dan Kate.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
daarin heeft ze dus een heel nietszeggende rol
Ach, zolang ze in beeld is is het goed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is sowieso een leuke film om te kijken. Hij is tof hoorKaya is leuk pluspuntje ja
ga wegquote:
Natuurlijk heeft ze meer klasse.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kate heeft meer klasse in elk opzicht
kan je toch gewoon heen gaan nuquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En filmhuizen. Draaien ze wat alternatieve films, maar nu mis ik die Whiplash, wat me echt zo`n toffe film lijkt
Wat vind je wel een mooei vrouw dan?quote:
Ja maar zonde toch, betaal je tientje terwijl je Pathe-pas hebtquote:
dit heb ik echt al zo vaak moeten beantwoordenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind je wel een mooei vrouw dan?
Buiten Kate
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
dit heb ik echt al zo vaak moeten beantwoorden
Echt superknap is ze ook weer niet. Maar door Skins heb ik zo'n beeld van haar dat ze een ontiegelijk geil wijf lijkt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben ook geen fan, hoewel ze niet onknap is
dat meisje vind ik niet mooiquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Is violet een chickie volgens jullie ?
Violet is raar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Zij doet me altijd denken aan zo'n schilderij.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
dat is echt zo hahaquote:
Wtf lelijkquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Eersste seizoen was geweldig inderdaad.quote:
Ik zit bijna aan het einde van seizoen 1,quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eersste seizoen was geweldig inderdaad.
Tweede zwaar kut
Hoekig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
amy macdonald heeft een leuk gezicht
Die meid uit Meet the Millers was ook wel leuk,quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
amy macdonald heeft een leuk gezicht
uhm dat kan dus welquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is ze alweer heel anders.
Ze heeft een apart gezicht wat je niet mooi en niet lelijk kan vinden
Aardig.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:04 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk toch eens wat een lekker bekkie
wil jij ook gelijk seks met knappe vrouwen hebben net als jr :squote:
Dat moedervlekjequote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wil jij ook gelijk seks met knappe vrouwen hebben net als jr :s
is ook overratedquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]nee
Ik geef niet zoveel meer om seks volgens mij
wijven? doe eens niet zo denigrerend manquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:06 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat moedervlekje
En dan heb je wijven die dat laten tatoeëren of zelfs een piercing nemen om dat na te bootsen
niks mis met wijvenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wijven? doe eens niet zo denigrerend man
Vrouwen
Die waar ik het over heb zijn wijven. En ze lopen meestal achter een kinderwagen op 16/17 jarige leeftijd.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wijven? doe eens niet zo denigrerend man
Vrouwen
Meh. Ik heb ook niks met tieten en reet.quote:
nou danquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
jij bent meer van de flikkers ;s
neequote:Op zaterdag 20 december 2014 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
nou dan
dan is toch wel iets mis met 'wijven'
als ik zei dat er met flikkers wat mis is dan krijg ik gelijk de wind van vorenquote:
> GAY SCquote:
Trusten xxquote:
jaquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als ik zei dat er met flikkers wat mis is dan krijg ik gelijk de wind van voren
HBL-subforaquote:
quote:
KPD vind je minder erg dan zo`n forum?quote:
nee hoor ik ben voor gelijke behandelingquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:20 schreef Etsu het volgende:
inso is homofoob
het is over tussen inso en mij
oke manquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee hoor ik ben voor gelijke behandeling
KPD mag iedereen postenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
KPD vind je minder erg dan zo`n forum?
Dat andere forum vast ook welquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik blijf als er ook een hetero forum komt adn
Ik ook wel.quote:
Jawel. Andere mening gelijk wind van voren.quote:
HBL forum zou alleen het verschil benadrukken terwijl je voor gelijkheid moet zijnquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:24 schreef Divje het volgende:
Goed, dan zou je een GAY, BI, TRAVO en weet ik veel wat subforum moeten maken. Gaat nergens over
Is geen meningquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Andere mening gelijk wind van voren.
Ik heb jou nooit wind van voren gegeven
jammer dit.
Daarom snap ik je punt ookquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
HBL forum zou alleen het verschil benadrukken terwijl je voor gelijkheid moet zijn
Wat vind je van OUD dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan wil ik een Polen forum.
En als je daar tegen bent is het discriminatie.
Ik vind OUD geen forum die het verschil tussen groepen groter maaktquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind OUD geen forum die het verschil tussen groepen groter maakt
Snap nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:25 schreef Divje het volgende:
[..]
DIG / Raspberry Pi: Een goedkope miniPC (mediacenter) #9
Inso heeft wel een puntquote:
Ik wacht nog steeds op een reden waarom een HLB forum goed zou zijnquote:
Als er iemand niet homofoob is ben ik het, maar oke.quote:
He tgaat erom dat holebi`s zich vaak minderwaardig voelen en zich gelijk willen voelen aan hetero`s.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee
<40 en 40>
HLB en hetero
Tis t verschil?
als je 1 goed argument voor een HBL forum hebt ben ik omquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:29 schreef Etsu het volgende:
Ik heb t wel weer gehadweet zeker dat inso en ik morgen weer bffl's zijn
Dan word ik blauwquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je 1 goed argument voor een HBL forum hebt ben ik om
Gay ditquote:
ja goedquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:31 schreef Etsu het volgende:
Inso ik meende t niet oke?
We zullen altijd bff's blijven
Ruzie moet kunnenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja goed
dit versterkt onze band alleen maar
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:31 schreef Etsu het volgende:
Inso ik meende t niet oke?
We zullen altijd bff's blijven
Ik ook niet, wel felle discussies soms maar ja, moet kunnenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:32 schreef supersof het volgende:
Ik heb nog nooit ruzie gehad met inso
Komt goed ooitquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik gun je je modschap wel verder
daar niet van
daarom zal ik nooit GRTD mod wordenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt goed ooit
Alleen yvje is nogal van de geschiedenis
En ik nooit van JNGquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom zal ik nooit GRTD mod worden
VBL wel?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom zal ik nooit GRTD mod worden
Bah daar ben ik ook tegen.quote:
Drizzt was het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:34 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Vond je juist zo goed woensdagavond.
Wat verwacht je dan van een halve Duitser.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Drizzt was het hier niet mee eens.
Die gast is ook al 30+ toch?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van een halve Duitser.
Zou niet weten hoe oud hij is. Maar is nog niet zo erg als GGMMquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gast is ook al 30+ toch?
Bedroevend mannetje
Vind jij niet iedereen boven jouw leeftijd bedroevend?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gast is ook al 30+ toch?
Bedroevend mannetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |