Oh die vind je ook hoogst intelligent?quote:
wist niet dat dat de enige opties warenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die vind je ook hoogst intelligent?
Tuurlijk niet, was ook maar een voorbeeld. Kan zoveel programma`s noemen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
wist niet dat dat de enige opties waren
waaroverquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:01 schreef Tjacka het volgende:
Ik kwam hier alleen om Insomnia alvast in het gelijk te stellen.
Doei
ik kan me daar verder niet zo druk over maken, vaak genoeg gewoon chille mensenquote:
Nou 95 procent is wel erg overdrevenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik kan me daar verder niet zo druk over maken, vaak genoeg gewoon chille mensen
en voor de rest is 95% van de mensheid simpel dus ja
ben bang van niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou 95 procent is wel erg overdreven
Dan leg je de criteria van een simpele ziel wellicht wat lager dan ik doe.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:05 schreef Insomnia_ het volgende:
als je kijkt op hbo/universiteit wat een simpele zielen daar nog in de regel rondlopen pff
Ik wel.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bedankt. Al gelooft in het ajax topic niemand mij
De praktijk leert me helaas anders.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:05 schreef Fok-it het volgende:
Op de universiteit zitten over het algemeen best ontwikkelde mensen denk ik.
Dat heeft legia wel, al missen ze wel supporters. Daar heeft ajax echt lucky mee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wel.
Elk team met een beetje vertrouwen en voetballend vermogen wint.
Wanneer ben je simpel volgens jou dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De praktijk leert me helaas anders.
Hoezo sorry?quote:
als je je dom gedraagt en weinig brede kennis hebtquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wanneer ben je simpel volgens jou dan?
Het was gisteren geen ondergrens maar een bodemloze put.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heeft legia wel, al missen ze wel supporters. Daar heeft ajax echt lucky mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |