Een goed verhaal waar je je helemaal in kan leven met hoofdpersonen is toch veel toffer dan beetje pijltjes gooienquote:
heb altijd moeite met beginnen en doorzetten. Laatste was Mad Men maar afgehaakt na stuk of 8 epsquote:
voor een goed verhaal lees ik wel een boekquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een goed verhaal waar je je helemaal in kan leven met hoofdpersonen is toch veel toffer dan beetje pijltjes gooien![]()
Beetje jammer dar jij je inderdaad niet kan inleven
Spannend kan ik me dan weer niet voorstellen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
darten gewoon:
spannend
lachen om viesdikken
lachen om publiek
leuk om toernooi te volgen
vind het spannender dan voetbalwedstrijd die ik objectief kijk zonder dat ik met 1 van de teams wat hebquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spannend kan ik me dan weer niet voorstellen.
Oh buiten Feyenoord vind ik geen enkele wedstrijd spannend om te kijken, misschien Europees eens een potjequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind het spannender dan voetbalwedstrijd die ik objectief kijk zonder dat ik met 1 van de teams wat heb
ik heb bij darts altijd wel een voorkeur omdat het gewoon personen zijn en geen teamsquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh buiten Feyenoord vind ik geen enkele wedstrijd spannend om te kijken, misschien Europees eens een potje
Ja daar heb je wel gelijk in jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb bij darts altijd wel een voorkeur omdat het gewoon personen zijn en geen teams
Hoezo?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
En Darts is ook enige sport dat ik voor de Nederlanders root
weet niet altijd wel lachenquote:
Altijd bij kroegsportenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:56 schreef JanCees het volgende:
Taylor 16 X champion of the World
Eigenlijk bizar
welk boek? Davinci code?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik sta op het punt een boek toch maar te kopen omdat ie niet te downloaden is.
Vreselijke vent jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet altijd wel lachen
alleen tegen barney
Barney![]()
Ach, de meeste zijn gewoon sympathieke mensen, vrij simpel verder, maar niets mis mee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreselijke vent ja
Maar vind ik bijna allemaal, die Stompe wordt je ook niet vroljk van
Klopt. Maar inderdaad erg simpel. Beetje voetbalsupporters-achtige mensen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik bedoel zo'n van Gerwen zit geen kwaad in verder
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar inderdaad erg simpel. Beetje voetbalsupporters-achtige mensen.
De serie dan. Niet voetbalsupporters over het algemeen
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar inderdaad erg simpel. Beetje voetbalsupporters-achtige mensen.
De serie dan. Niet voetbalsupporters over het algemeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |