SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
Staan op zichzelf gewoonquote:
Ja je moet ook meer kijken dan 1 episode, Hans.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
sons of anarchy 1 keer gezien
1e epi was pauperrr saai
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:34 schreef JanCees het volgende:
Jullie kijken honderd uur series ik ben elke avond konkomoe misschien ga ik wel dood
pilot was niet zo sterkquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:34 schreef Insomnia_ het volgende:
sons of anarchy 1 keer gezien
1e epi was pauperrr saai
Beter series dan darten kijkenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:34 schreef JanCees het volgende:
Jullie kijken honderd uur series ik ben elke avond konkomoe misschien ga ik wel dood
Zoveel series kijk ik niet hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:34 schreef JanCees het volgende:
Wel leuk opzich jaquote:
reyes (prelim speler) gaf ff wes newton pakkiequote:
oneens bij series moet je oplettenquote:
Je moet altijd een beetje wennen aan de personages, zeker als het er meteen zoveel zijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
pilot was niet zo sterk
maar je moet gewoon verder kijken
Niks mis met een beetje opletten bij series.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oneens bij series moet je opletten
bij darts gewoon dom vermaak
Ja dom vermaak heb ie niks aanquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
oneens bij series moet je opletten
bij darts gewoon dom vermaak
Dat is wat anders.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog van plan om Da Vinci Code en Angels and Demons te kijken.
Die volgen elkaar toch op?
Ohja zag Stijn het posten maar snapte nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
reyes (prelim speler) gaf ff wes newton pakkie
tie break en sudden death leg
Een goed verhaal waar je je helemaal in kan leven met hoofdpersonen is toch veel toffer dan beetje pijltjes gooienquote:
heb altijd moeite met beginnen en doorzetten. Laatste was Mad Men maar afgehaakt na stuk of 8 epsquote:
voor een goed verhaal lees ik wel een boekquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een goed verhaal waar je je helemaal in kan leven met hoofdpersonen is toch veel toffer dan beetje pijltjes gooien![]()
Beetje jammer dar jij je inderdaad niet kan inleven
Spannend kan ik me dan weer niet voorstellen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:46 schreef Insomnia_ het volgende:
darten gewoon:
spannend
lachen om viesdikken
lachen om publiek
leuk om toernooi te volgen
vind het spannender dan voetbalwedstrijd die ik objectief kijk zonder dat ik met 1 van de teams wat hebquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spannend kan ik me dan weer niet voorstellen.
Oh buiten Feyenoord vind ik geen enkele wedstrijd spannend om te kijken, misschien Europees eens een potjequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vind het spannender dan voetbalwedstrijd die ik objectief kijk zonder dat ik met 1 van de teams wat heb
ik heb bij darts altijd wel een voorkeur omdat het gewoon personen zijn en geen teamsquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh buiten Feyenoord vind ik geen enkele wedstrijd spannend om te kijken, misschien Europees eens een potje
Ja daar heb je wel gelijk in jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik heb bij darts altijd wel een voorkeur omdat het gewoon personen zijn en geen teams
Hoezo?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:54 schreef Insomnia_ het volgende:
En Darts is ook enige sport dat ik voor de Nederlanders root
weet niet altijd wel lachenquote:
Altijd bij kroegsportenquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:56 schreef JanCees het volgende:
Taylor 16 X champion of the World
Eigenlijk bizar
welk boek? Davinci code?quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik sta op het punt een boek toch maar te kopen omdat ie niet te downloaden is.
Vreselijke vent jaquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet altijd wel lachen
alleen tegen barney
Barney![]()
Ach, de meeste zijn gewoon sympathieke mensen, vrij simpel verder, maar niets mis mee.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vreselijke vent ja
Maar vind ik bijna allemaal, die Stompe wordt je ook niet vroljk van
Klopt. Maar inderdaad erg simpel. Beetje voetbalsupporters-achtige mensen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik bedoel zo'n van Gerwen zit geen kwaad in verder
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar inderdaad erg simpel. Beetje voetbalsupporters-achtige mensen.
De serie dan. Niet voetbalsupporters over het algemeen
quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Maar inderdaad erg simpel. Beetje voetbalsupporters-achtige mensen.
De serie dan. Niet voetbalsupporters over het algemeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |