HBL forum zou alleen het verschil benadrukken terwijl je voor gelijkheid moet zijnquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:24 schreef Divje het volgende:
Goed, dan zou je een GAY, BI, TRAVO en weet ik veel wat subforum moeten maken. Gaat nergens over
Is geen meningquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jawel. Andere mening gelijk wind van voren.
Ik heb jou nooit wind van voren gegeven
jammer dit.
Daarom snap ik je punt ookquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
HBL forum zou alleen het verschil benadrukken terwijl je voor gelijkheid moet zijn
Wat vind je van OUD dan?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
Dan wil ik een Polen forum.
En als je daar tegen bent is het discriminatie.
Ik vind OUD geen forum die het verschil tussen groepen groter maaktquote:
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind OUD geen forum die het verschil tussen groepen groter maakt
Snap nietquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:25 schreef Divje het volgende:
[..]
DIG / Raspberry Pi: Een goedkope miniPC (mediacenter) #9
Inso heeft wel een puntquote:
Ik wacht nog steeds op een reden waarom een HLB forum goed zou zijnquote:
Als er iemand niet homofoob is ben ik het, maar oke.quote:
He tgaat erom dat holebi`s zich vaak minderwaardig voelen en zich gelijk willen voelen aan hetero`s.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee
<40 en 40>
HLB en hetero
Tis t verschil?
als je 1 goed argument voor een HBL forum hebt ben ik omquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:29 schreef Etsu het volgende:
Ik heb t wel weer gehadweet zeker dat inso en ik morgen weer bffl's zijn
Dan word ik blauwquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je 1 goed argument voor een HBL forum hebt ben ik om
Gay ditquote:
ja goedquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:31 schreef Etsu het volgende:
Inso ik meende t niet oke?
We zullen altijd bff's blijven
Ruzie moet kunnenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja goed
dit versterkt onze band alleen maar
quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:31 schreef Etsu het volgende:
Inso ik meende t niet oke?
We zullen altijd bff's blijven
Ik ook niet, wel felle discussies soms maar ja, moet kunnenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:32 schreef supersof het volgende:
Ik heb nog nooit ruzie gehad met inso
Komt goed ooitquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik gun je je modschap wel verder
daar niet van
daarom zal ik nooit GRTD mod wordenquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Komt goed ooit
Alleen yvje is nogal van de geschiedenis
En ik nooit van JNGquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom zal ik nooit GRTD mod worden
VBL wel?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom zal ik nooit GRTD mod worden
Bah daar ben ik ook tegen.quote:
Drizzt was het hier niet mee eens.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:34 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Vond je juist zo goed woensdagavond.
Wat verwacht je dan van een halve Duitser.quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Drizzt was het hier niet mee eens.
Die gast is ook al 30+ toch?quote:Op zaterdag 20 december 2014 00:35 schreef Divje het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan van een halve Duitser.
Zou niet weten hoe oud hij is. Maar is nog niet zo erg als GGMMquote:Op zaterdag 20 december 2014 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die gast is ook al 30+ toch?
Bedroevend mannetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |