nog maar 3,5 jaarquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had al havo he
maar gaat allemaal wel lekker
Lekker hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
had al havo he
maar gaat allemaal wel lekker
Was je met je vriend?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:21 schreef supersof het volgende:
[..]
ja heel goed
Ook dat ze echt ouder leek door de jaren heen enzo
Hebben ze goed gedaan
That`s just the way it isquote:
Denk je wel dat je af gaat maken?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
behalve over paar weken
écht geen zin in
jupquote:
Jij kiest wel vaak de films uit zeker?quote:
girl powerquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kiest wel vaak de films uit zeker?
hij vindt het heel leuk om met me naar de film te gaan haha. Gewoon om naast me te zitten en nachos te eten hahah.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kiest wel vaak de films uit zeker?
Haha goed uitgezocht dusquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:28 schreef supersof het volgende:
[..]
hij vindt het heel leuk om met me naar de film te gaan haha. Gewoon om naast me te zitten en nachos te eten hahah.
Maar ik ga ook naar films waar hij heen wil hoorexodus bijvoorbeeld. Echt geen zin in.
Kleine mannetjes worden groot.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Soms vraag ik me af waarom ik the Walking Dead nog volg.
Zei dat net al tegen je. Stop gewoon mee man, wordt je toch niet vrolijk vanquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Soms vraag ik me af waarom ik the Walking Dead nog volg.
En als er een zombie apocalypse uitbreekt daalt het IQ van elk persoon nog eens met 40-45 punten.quote:
Ik blijf toch kijken, want zombies.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zei dat net al tegen je. Stop gewoon mee man, wordt je toch niet vrolijk van
ja eigenlijk gaan we gewoon naar alle films die draaien behalve die minder films hahaquote:
wtf hoe vaak per week zit jij in de bios danquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja eigenlijk gaan we gewoon naar alle films die draaien behalve die minder films haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |