Dan ben ik ook simpelquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
als je je dom gedraagt en weinig brede kennis hebt
Trusten en werkze danquote:
Dat is logisch. Dat heeft letterlijk iedereen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan ben ik ook simpelMijn kennis is ook niet `heul'' erg breed. Ik weet over meer onderwerpen niets dan iets
Ja misschien wel inderdaad,teveel focus op hun eigen vakgebied hequote:Op vrijdag 19 december 2014 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat is logisch. Dat heeft letterlijk iedereen.
Maar genoeg mensen op uni wiens interessegebied enorm klein is
Kunnen alleen goed leren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja misschien wel inderdaad,teveel focus op hun eigen vakgebied he
Alles goed? Ben je alweer aan studie?quote:
Ja aan de studie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alles goed? Ben je alweer aan studie?
Wat doe je?quote:
Andermansvrouws kontje verkopen zit meer geld in.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Misschien kun je kontje verkopen
leuke film he.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
Was gisteren naar love, Rosie
Goede film
Goede actrice
Leuke actrice ja. Speelt ook in HIMYM. Schattig koppiequote:Op vrijdag 19 december 2014 23:17 schreef supersof het volgende:
Was gisteren naar love, Rosie
Goede film
Goede actrice
Hbo?quote:
Ohquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
tjacka heeft havo gedaan
Mijn dossier liegt niet.
ja heel goedquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
leuke film he.
echt een van betere gezien dit jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |