Valt serieus tegen hoor.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou 7 is overdreven maar veel weken echt wel elke week paar films hoor
In Pathe Arnhem ja. Elke bioscoop heeft andere programmering ook hequote:Op vrijdag 19 december 2014 23:37 schreef supersof het volgende:
Deze week alleen love Rosie en exodus
oh in Arnhem alleen exodusquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Pathe Arnhem ja. Elke bioscoop heeft andere programmering ook he
Ze zouden eigenlijk zo`n Unlimited pas moeten maken zodat je elke bioscoop kan gaanquote:
Zie UI <<quote:
De reden waarom ik het me afvraag.quote:
ja he, ook gewoon andere bioscopen niet alleen pathequote:Op vrijdag 19 december 2014 23:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze zouden eigenlijk zo`n Unlimited pas moeten maken zodat je elke bioscoop kan gaan
Het is sowieso een leuke film om te kijken. Hij is tof hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:48 schreef Divje het volgende:
[..]
De reden waarom ik het me afvraag.
Zie net dat ze ook in The Maze Runner speeltpaar dagen geleden verwijderd omdat het me toch niet zo'n leuke film leek, maar zij is wel een reden om 'm toch te kijken
daarin heeft ze dus een heel nietszeggende rolquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:48 schreef Divje het volgende:
[..]
De reden waarom ik het me afvraag.
Zie net dat ze ook in The Maze Runner speeltpaar dagen geleden verwijderd omdat het me toch niet zo'n leuke film leek, maar zij is wel een reden om 'm toch te kijken
En filmhuizen. Draaien ze wat alternatieve films, maar nu mis ik die Whiplash, wat me echt zo`n toffe film lijktquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
ja he, ook gewoon andere bioscopen niet alleen pathe
Knapper dan Kate.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:48 schreef supersof het volgende:
[..]
daarin heeft ze dus een heel nietszeggende rol
Ach, zolang ze in beeld is is het goed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is sowieso een leuke film om te kijken. Hij is tof hoorKaya is leuk pluspuntje ja
ga wegquote:
Natuurlijk heeft ze meer klasse.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
kate heeft meer klasse in elk opzicht
kan je toch gewoon heen gaan nuquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En filmhuizen. Draaien ze wat alternatieve films, maar nu mis ik die Whiplash, wat me echt zo`n toffe film lijkt
Wat vind je wel een mooei vrouw dan?quote:
Ja maar zonde toch, betaal je tientje terwijl je Pathe-pas hebtquote:
dit heb ik echt al zo vaak moeten beantwoordenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat vind je wel een mooei vrouw dan?
Buiten Kate
quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:53 schreef supersof het volgende:
[..]
dit heb ik echt al zo vaak moeten beantwoorden
Echt superknap is ze ook weer niet. Maar door Skins heb ik zo'n beeld van haar dat ze een ontiegelijk geil wijf lijkt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ben ook geen fan, hoewel ze niet onknap is
dat meisje vind ik niet mooiquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Is violet een chickie volgens jullie ?
Violet is raar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Zij doet me altijd denken aan zo'n schilderij.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
dat is echt zo hahaquote:
Wtf lelijkquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Eersste seizoen was geweldig inderdaad.quote:
Ik zit bijna aan het einde van seizoen 1,quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eersste seizoen was geweldig inderdaad.
Tweede zwaar kut
Hoekig.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
amy macdonald heeft een leuk gezicht
Die meid uit Meet the Millers was ook wel leuk,quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
amy macdonald heeft een leuk gezicht
uhm dat kan dus welquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Hier is ze alweer heel anders.
Ze heeft een apart gezicht wat je niet mooi en niet lelijk kan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |