Denk dat jij Ray Donovan ook wel leuk serietje vindtquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik blijf toch kijken, want zombies.
Maar is eigenlijk een ongelooflijke B-serie
elk weekend twee keer ofzoquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wtf hoe vaak per week zit jij in de bios dan
Als ik bios vlak bij me zou hebben zou ik ook 4-5 keer per week in de bios zitten hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
wtf hoe vaak per week zit jij in de bios dan
Waar gaat dat over dan?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat jij Ray Donovan ook wel leuk serietje vindt
Kan bijna niet zoveel komt er niet uitquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik bios vlak bij me zou hebben zou ik ook 4-5 keer per week in de bios zitten hoor
vaakquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:32 schreef supersof het volgende:
[..]
elk weekend twee keer ofzo
Zoveel films draaien er niet hoor
En een keer zijn we vijf dagen achter elkaar gegaan en vanaf toen gewoon bijgehouden als er nieuwe films uitkwamen gelijk erheen
Ik niet hoor. Komen nooit zoveel films uit die ik echt perse in de bios moet zien.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik bios vlak bij me zou hebben zou ik ook 4-5 keer per week in de bios zitten hoor
Over een gast die in Hollywood allerlei louche zaakjes oplost voor the rich and fame.quote:
staat het op netflix?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Over een gast die in Hollywood allerlei louche zaakjes oplost voor the rich and fame.
Maar zitten ook andere verhaallijnen bij, wel tof
Komen elke week wel 5-7 films denk ik ongeveer.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Of je moet echt de schooierfilms gaan kijken.
Eerste sseizoen wel jaquote:
valt tegenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komen elke week wel 5-7 films denk ik ongeveer.
oohquote:
echt niet man hahahahquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Komen elke week wel 5-7 films denk ik ongeveer.
Ik ookquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
ooh
maar moet nog zoveel kijken manOok nog een hele stapel goede films die ik moet kijken. En wat series
Mwah duur... vaak kut volk, dure snacks.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |