Schijnt dat een aantal Fokkers er altijd naakt naar luistertquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Schijnt trouwens dat Susanna Hoffs dat nummer naakt heeft ingezongen
Dan is het wel handig als je weet wanneer die langskomtquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Schijnt dat een aantal Fokkers er altijd naakt naar luistert
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:05 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Dan is het wel handig als je weet wanneer die langskomt
Waarschijnlijk "12 uur"quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:05 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Dan is het wel handig als je weet wanneer die langskomt
Was hij niet op Pinkpop aanwezig?quote:Op zondag 21 december 2014 16:53 schreef FritsFlits het volgende:
Iron Sky wel aardig bekend dacht ik
Geen idee. Ik ken het nummer omdat het aantal keer is gebruikt in afleveringen van series die voorbij zijn gekomen bij mij.quote:
Hoor het nu voor het eerstquote:Op zondag 21 december 2014 16:53 schreef FritsFlits het volgende:
Ah zo, ik ken het weer van een top waar dit nummer best hoog stondquote:Op zondag 21 december 2014 17:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken het nummer omdat het aantal keer is gebruikt in afleveringen van series die voorbij zijn gekomen bij mij.
ik hoorde het vanmorgen op serious request voorbij komen. ik was aangenaam verrastquote:Op zondag 21 december 2014 16:53 schreef FritsFlits het volgende:
Dan heeft dat lobbyen van jou toch nog nut gehad. Best een leuk 80's nummer inderdaad, al snap ik niet waarom je er helemaal lyrisch over bent.quote:
Dit.quote:Op zondag 21 december 2014 17:21 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ik hoorde het vanmorgen op serious request voorbij komen. ik was aangenaam verrast
Heb ik zo gelobbyd ja?quote:Op zondag 21 december 2014 18:57 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dan heeft dat lobbyen van jou toch nog nut gehad. Best een leuk 80's nummer inderdaad, al snap ik niet waarom je er helemaal lyrisch over bent.
message to my girl is prachtig!quote:Op zondag 21 december 2014 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb ik zo gelobbyd ja?Niet echt erg in gehad, al vind ik het wel een enorm mooi liedje ja
Het raakt me, live nog meer dan de studioversie
Ook zo'n nummer wat een beetje in de vergetelheid is geraakt bij het jongere publiek. Crowded House kent men nog wel, maar Split Enz...?quote:
spilt enz heeft wel meer mooie liedjes gemaakt.. Sugar and spice is weird, maar wel mooi.quote:Op zondag 21 december 2014 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook zo'n nummer wat een beetje in de vergetelheid is geraakt bij het jongere publiek. Crowded House kent men nog wel, maar Split Enz...?
Ik heb afgelopen maanden het oudere werk van Split Enz vaak aangezet. Best lekker. Hoewel je sommige dingen niet te lang moet aanzetten.quote:Op zondag 21 december 2014 19:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
spilt enz heeft wel meer mooie liedjes gemaakt.. Sugar and spice is weird, maar wel mooi.
Maar crowded house is ook een prima band: into temptation, hole in the river (live), private universe..
wisselvallig?quote:Op zondag 21 december 2014 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen maanden het oudere werk van Split Enz vaak aangezet. Best lekker. Hoewel je sommige dingen niet te lang moet aanzetten.
Crowded House vind ik minder en vooral wisselvallig.
Hebben een paar pareltjes (Hole in the River, Fall at Your Feet, Into Temptation) maar ook nummers waar ik niets mee heb (Weather With You, Four Seasons In One Day, Better Be Home Soon)quote:
Squeezequote:Op zondag 21 december 2014 19:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als Crowded House je naast Split Enz wat te braaf en te meisjesmuziek is, kan ik je Squeeze wel aanraden.
Ook geen Bach of Mozart!quote:Op zondag 21 december 2014 22:53 schreef DeJori het volgende:
Hele top 2000 trouwens geen nummer van Davis of Coltrane
Een welkome binnenkomer. Jaren op gestemd in de vrije keuze, dit jaar niet, maar blij dat 'ie er eindelijk in staat.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:13 schreef NaturalScience het volgende:
Nu al heerlijk die top 2000. Tweede kerstdag net na het eten zo tegen 8 uur het volgende nummer plots op de radio.![]()
We zullen het er maar op houden dat het stemvolk voor die muziek ondertussen te 'oud' isquote:
Die op 99 is best een tweedehands bach te noemen..quote:Op maandag 22 december 2014 08:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Ook geen Bach of Mozart!
wel een 2e hands Beethoven, Shostakovich en Vivaldi![]()
Schijnt met MH17 van doen te hebben. Kun je nagaan hoe rampzalig het had uitgepakt als ze zelf in dat toestel zat...quote:Op maandag 22 december 2014 09:09 schreef Dven het volgende:
Voor het eerst de lijst eventjes snel bekijken. Wat doet claudia de breij in de top 20?!?!?!?!
Deze Coltrane?quote:Op zondag 21 december 2014 22:53 schreef DeJori het volgende:
Hele top 2000 trouwens geen nummer van Davis of Coltrane
quote:432 Chi Coltrane Go Like Elijah
1920 Chi Coltrane You Were My Friend
quote:Op maandag 22 december 2014 09:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Schijnt met MH17 van doen te hebben. Kun je nagaan hoe rampzalig het had uitgepakt als ze zelf in dat toestel zat...
Ik denk Joe. Maar die is inmiddela ook alweer bijna 50 jaar dood.quote:
Nou, het lied is alweer van 2012, maar een overlijden had het natuurlijk nog verder omhoog kunnen stuwen, hé?quote:Op maandag 22 december 2014 09:29 schreef Dven het volgende:
[..]al was het lied dan misschien nooit gemaakt?
of is hrt ouder? Ken het eigenlijk niet.
Iemand trouwens een idee wat het laatste nummer voor 31 december 23:00 is?
Oh god, dan had het gewoon op 1 gestaanquote:Op maandag 22 december 2014 09:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou, het lied is alweer van 2012, maar een overlijden had het natuurlijk nog verder omhoog kunnen stuwen, hé?
Het laatste nummer van het voorlaatste uur dus? Shine On You Crazy Diamond van Pink Floyd.
Nee John Coltranequote:
Bach staat er ook wel een beetje in trouwens. (Whiter Shade Of Pale)quote:Op maandag 22 december 2014 08:25 schreef cafca het volgende:
[..]
Ook geen Bach of Mozart!
wel een 2e hands Beethoven, Shostakovich en Vivaldi![]()
Heeft er ook nooit ingestaan zie ik trouwens. Net als Miles Davis.quote:Op maandag 22 december 2014 09:46 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee John ColtraneHad niet verwacht dat ze erin zouden staan hoor. De top 2000 stemmers lijken niet zo van de jazz te zijn. Had 'm wel tussen mijn lijst staan, al is meer dan de helft daarvan niet in lijst teruggekomen
Lees ns terugquote:Op maandag 22 december 2014 09:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bach staat er ook wel een beetje in trouwens. (Whiter Shade Of Pale)
Het is dan ook een poplijst, he? Al staat Take Five er wel nog steeds in.quote:Op maandag 22 december 2014 09:46 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nee John ColtraneHad niet verwacht dat ze erin zouden staan hoor. De top 2000 stemmers lijken niet zo van de jazz te zijn. Had 'm wel tussen mijn lijst staan, al is meer dan de helft daarvan niet in lijst teruggekomen
Over het hoofd gezienquote:
Eens. Sowieso zijn de procol harums, jefferson airplanes en moody blues flink weg aan het vallen..quote:Op maandag 22 december 2014 10:31 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Over het hoofd gezien
Wat triest laag trouwens. Kan die niet swappen met Mag Ik Dan Bij Jou?
Inderdaad, want van al deze groepen zijn alle nummers gezakt.quote:Op maandag 22 december 2014 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens. Sowieso zijn de procol harums, jefferson airplanes en moody blues flink weg aan het vallen..
Laagste notering ooit. Heeft zelfs nog de top 10 gehaaldquote:Op maandag 22 december 2014 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij staat op 98 trouwens. Gelukkig
Het is jammer dat veel van die typische Top 2000-muziek aan het verdwijnen is. Als het een beetje tegenzit, liggen groepen als The Byrds en The Monkees er volgend jaar zelfs helemaal uit.quote:Op maandag 22 december 2014 10:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eens. Sowieso zijn de procol harums, jefferson airplanes en moody blues flink weg aan het vallen..
watquote:Op maandag 22 december 2014 11:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is jammer dat veel van die typische Top 2000-muziek aan het verdwijnen is. Als het een beetje tegenzit, liggen groepen als The Byrds en The Monkees er volgend jaar zelfs helemaal uit.
Is wel een vermakelijk nummer hoor. Hoort inderdaad niet zo hoog te staan maar die herkent men over tien jaar nog prima.quote:Op maandag 22 december 2014 11:10 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zin in
Al kan ik er steeds niet over uit dat dat schijtnummer van een Happy zo hoog staat. Zorg eerst maar eens dat men over 10 jaar je nummer nog kan herinneren.
Ik vind het vreselijk en waag het te betwijfelen. Kijk eens waar het tussen staat, t nummer hoort er imo gewoon niet. Jammer dat mensen veelal alleen aan hypes denken.quote:Op maandag 22 december 2014 11:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Is wel een vermakelijk nummer hoor. Hoort inderdaad niet zo hoog te staan maar die herkent men over tien jaar nog prima.
Het aller-, aller-, allerergste vind ik nog wel dat Claudia de Breij op #19 staat en John Lennon met Imagine op #38.quote:Op zondag 21 december 2014 18:58 schreef Chiappucci het volgende:
En ik ga ook nog even mee klagen:
9x The Script
6x Ed Sheeran
Liever Claudia op 19 dan Happy op 25.quote:Op maandag 22 december 2014 11:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het aller-, aller-, allerergste vind ik nog wel dat Claudia de Breij op #19 staat en John Lennon met Imagine op #38.
Verder eens met je klacht over Ed Sheeran. Het is niet eens zozeer dat die muziek nou extreem slecht is, maar ik snap gewoon niet dat die man zo populair is, terwijl een Charlie Winston hier totaal onbekend is.
Het is ongeveer hetzelfde genre, maar de nummers van Charlie zijn zo veel beter en origineler. Die Ed Sheeran komt niet verder dan standaard-riedeltjes en cliché-akkoorden.
Vind ik niet jammer. Want ook dat is top 2000. One year flies. Een soort muzikaal overzicht van het afgelopen jaar tussen alle tijdloze klassiekers.quote:Op maandag 22 december 2014 11:12 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijk en waag het te betwijfelen. Kijk eens waar het tussen staat, t nummer hoort er imo gewoon niet. Jammer dat mensen veelal alleen aan hypes denken.
Alles waar ik op gestemd hebt is gezakt. Volgende keer dus geen strategische bohemian rhapsody stemquote:Op maandag 22 december 2014 11:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Liever Claudia op 19 dan Happy op 25.
Ik baal dat Enter Sandman is gezakt
Ik vind het prima dat een reclame een nummer wat meer plugt inderdaad. Alleen zouden nummers uit 2014 niet binnen mogen komen.quote:Op maandag 22 december 2014 11:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind ik niet jammer. Want ook dat is top 2000. One year flies. Een soort muzikaal overzicht van het afgelopen jaar tussen alle tijdloze klassiekers.
Prima uiteraardquote:Op maandag 22 december 2014 11:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Vind ik niet jammer. Want ook dat is top 2000. One year flies. Een soort muzikaal overzicht van het afgelopen jaar tussen alle tijdloze klassiekers.
De verkeerde muziek wordt populair, maar er wordt zeker nog goede muziek gemaaktquote:Op maandag 22 december 2014 11:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Toch nog even klagen. Ik zit een lijstje te beluisteren met +- 200 nummers uit de Top 40 van dit jaar. We kunnen, op een paar nummers na, echt geen normale muziek meer makenBliep piep, boing, is vooral wat ik hoor.
Ben ik beslist niet met je eens. Ik vind wél dat Happy flink wordt overschat, maar het is in essentie een goed, catchy liedje. Dat het kapot gedraaid is, doet daar niks aan af. Het is wereldwijd een enorm succes. En grappig genoeg staat Nederland ook nog eens aan de basis van dat succes. Op 3FM werd het nummer al gedraaid terwijl het helemaal niet op single uit was.quote:Op maandag 22 december 2014 11:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Liever Claudia op 19 dan Happy op 25.
Ik baal dat Enter Sandman is gezakt
Piano Man was de laatste jaren al flink gestegen. Dit jaar is het nummer, zoals bekend, gebruikt in een tv-reclame van de NS. Het is daardoor zelfs weer in de Single Top 100 gekomen.quote:Op maandag 22 december 2014 11:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Prima uiteraardIk zie liever elk jaar de tijdloze lijst
Wel apart dat Billy Joel ineens in de Top 10. Mooi nummer, dat wel.
Dit idd.quote:Op maandag 22 december 2014 11:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De verkeerde muziek wordt populair, maar er wordt zeker nog goede muziek gemaakt
Ik ga eens luisterenquote:Op maandag 22 december 2014 11:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ben ik beslist niet met je eens. Ik vind wél dat Happy flink wordt overschat, maar het is in essentie een goed, catchy liedje. Dat het kapot gedraaid is, doet daar niks aan af. Het is wereldwijd een enorm succes. En grappig genoeg staat Nederland ook nog eens aan de basis van dat succes. Op 3FM werd het nummer al gedraaid terwijl het helemaal niet op single uit was.
Probeer anders eens deze versie van het nummer, die radicaal anders is. Namelijk heel treurig.
Dat heb ik met Goodnight Saigonquote:Op maandag 22 december 2014 11:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Piano Man was de laatste jaren al flink gestegen. Dit jaar is het nummer, zoals bekend, gebruikt in een tv-reclame van de NS. Het is daardoor zelfs weer in de Single Top 100 gekomen.
Ik gun Billy Joel dit succes enorm, al had ik liever een ander nummer op die plek gezien. "Leningrad" is mijn op één na favoriete nummer allertijden.
Dat laatste ben ik 100 procent met je eens.quote:Op maandag 22 december 2014 11:18 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De verkeerde muziek wordt populair, maar er wordt zeker nog goede muziek gemaakt
Dat is mijn op één na favoriete nummer van hem. "Lullabye (Goodnight My Angel)" en "And So It Goes" maken de Top 4 compleet.quote:
Ik was wat ongenuanceerd. Mijn idee is dat er nog ruim genoeg goede muziek voorbij komt op een zender als 3FM, maar de top 40 / mega top 50 zijn meestal van een stuk lager niveau. Daar moet je echt goed kijken voor de pareltjes tussen de rommel.quote:Op maandag 22 december 2014 11:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik 100 procent met je eens.Je moet alleen zelf wat meer moeite (willen) doen om goede, nieuwe muziek te ontdekken. Ik maak daar de laatste jaren bijna een sport van. Ben ook veel te vinden in het "Tip hier nieuwe muziek"-topic in MUZ.
Wat dat eerste betreft: ja, er wordt veel verkeerde muziek populair. Maar het is ook heel gaaf om te zien dat de goede muziek populair wordt. Ik mag mezelf vroege ontdekker noemen van onder meer London Grammar, Hozier, Clean Bandit, SOHN, Lorde en nog een aantal andere artiesten.
Zo tipte ik Hozier met "Take Me To Church" al in november 2013 op dit forum. Het is dan extra leuk om te zien dat het dit jaar een grote hit is geworden en dat het nu hoog binnenkomt in de Top 2000.
Dat ben ik met je eensquote:Op maandag 22 december 2014 11:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik was wat ongenuanceerd. Mijn idee is dat er nog ruim genoeg goede muziek voorbij komt op een zender als 3FM, maar de top 40 / mega top 50 zijn meestal van een stuk lager niveau. Daar moet je echt goed kijken voor de pareltjes tussen de rommel.
Ik ben een luie muziekluisteraarquote:Op maandag 22 december 2014 11:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eensMaar ik moet zeggen dat ik weinig radio luister. Waarom zou je, als je via YouTube en Spotify kunt luisteren naar de muziek van je eigen voorkeur?
Er valt zoveel moois te ontdekken. Zo veel dat op de radio wordt genegeerd of veel te laat wordt opgepikt. Je kunt op Spotify ook allerlei playlists met nieuwe muziek vinden, die wekelijks (soms zelfs vaker) worden ververst.quote:Op maandag 22 december 2014 11:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik ben een luie muziekluisteraarIk luister af en toe naar de radio om weer wat nieuwe muziek te horen en zet het dan in mijn spotify playlist. Vanaf dit jaar is de verhouding radio/spotify wel steeds meer in het voordeel van de laatste uitgeslagen en ben ik ook op andere manieren muziek gaan zoeken. Maar ik blijf radio een heerlijk passieve manier van muziek luisteren vinden.
Dat weet ik wel, maar ik heb iets te weinig tijd om er echt voor te gaan zitten. Ik heb het vooral vaak op de achtergrond aanstaan en dan onthoudt ik er eigenlijk vrij weinig van als er 20 nieuwe nummers in een uur voorbij komen. Maar goed, om on-topic te blijven: van de top 2000 ken ik ook genoeg niet, dus komende tijd zal ik weer genoeg nieuwe pareltjes leren kennenquote:Op maandag 22 december 2014 11:39 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Er valt zoveel moois te ontdekken. Zo veel dat op de radio wordt genegeerd of veel te laat wordt opgepikt. Je kunt op Spotify ook allerlei playlists met nieuwe muziek vinden, die wekelijks (soms zelfs vaker) worden ververst.
Of oude pareltjesquote:Op maandag 22 december 2014 11:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel, maar ik heb iets te weinig tijd om er echt voor te gaan zitten. Ik heb het vooral vaak op de achtergrond aanstaan en dan onthoudt ik er eigenlijk vrij weinig van als er 20 nieuwe nummers in een uur voorbij komen. Maar goed, om on-topic te blijven: van de top 2000 ken ik ook genoeg niet, dus komende tijd zal ik weer genoeg nieuwe pareltjes leren kennen
Uhmm. Als ik mijn muzieksmaak met huidige bands moet samenvatten kom je op de lijn Arctic Monkeys - War On Drugs - Chvrches uit. Daar valt natuurlijk nog genoeg binnen, maar daarvan vind ik ook heel veel leuk. Ook veel Franz Ferdinand en Jungle geluisterd dit jaar om nog maar wat voorbeelden te noemen.quote:Op maandag 22 december 2014 11:45 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of oude pareltjes
Maar als je aangeeft wat je muzieksmaak is en welke nieuwe nummers je zoal leuk vindt, kan ik je wel wat tips van de hand doen, denk ik. (Tenzij je smaak hiphop of metal is; daar weet ik erg weinig van).
Ik zal m'n gedachten er eens over laten gaanquote:Op maandag 22 december 2014 12:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uhmm. Als ik mijn muzieksmaak met huidige bands moet samenvatten kom je op de lijn Arctic Monkeys - War On Drugs - Chvrches uit. Daar valt natuurlijk nog genoeg binnen, maar daarvan vind ik ook heel veel leuk. Ook veel Franz Ferdinand en Jungle geluisterd dit jaar om nog maar wat voorbeelden te noemen.
Hero van Family of the year vind ik ook een erg goed nummer. Ook al is het soft, er zit een hele mooie opbouw in. Had verwacht -met het radio 2 publiek in mijn achterhoofd- dat deze er ook wel bij zou zitten.quote:Op maandag 22 december 2014 11:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo lijst van 2014 doorgespit. Dit vind ik tof:
[ afbeelding ]
Aantal twijfelgevallen maar de rest kan ik echt niet aanhoren. Gelukkig verschillen smaken
Conclusie: er staat veel te weinig echte rock en normale metal in de Top 40!
Het probleem met die hitlijsten is dat ze grotendeels zijn gebaseerd op airplay. En er zijn veel meer radiostations die lekker veilig de zoveelste hit van Rihanna draaien, dan dat ze echt zoeken naar bijzondere pareltjes.quote:Op maandag 22 december 2014 11:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik was wat ongenuanceerd. Mijn idee is dat er nog ruim genoeg goede muziek voorbij komt op een zender als 3FM, maar de top 40 / mega top 50 zijn meestal van een stuk lager niveau. Daar moet je echt goed kijken voor de pareltjes tussen de rommel.
Daar zit echt niets tussen waar ik met plezier naar luister en zelfs zaken waarvoor ik wegzapquote:Op maandag 22 december 2014 11:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Aantal twijfelgevallen maar de rest kan ik echt niet aanhoren. Gelukkig verschillen smaken
Misschien volgend jaar in de keuzelijst, dan zal die er wel inkomen.quote:Op maandag 22 december 2014 12:50 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Hero van Family of the year vind ik ook een erg goed nummer. Ook al is het soft, er zit een hele mooie opbouw in. Had verwacht -met het radio 2 publiek in mijn achterhoofd- dat deze er ook wel bij zou zitten.
Leuk! Meer Joel fansquote:Op maandag 22 december 2014 11:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is mijn op één na favoriete nummer van hem. "Lullabye (Goodnight My Angel)" en "And So It Goes" maken de Top 4 compleet.
Dat is een typisch 3FM lijstje, ook niet echt representatief voor een groot deel van de Radio-2-doelgroep. (40/45-plussers)quote:Op maandag 22 december 2014 11:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Een Billy Joel top 4 zonder New York State of Mind....quote:Op maandag 22 december 2014 11:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is mijn op één na favoriete nummer van hem. "Lullabye (Goodnight My Angel)" en "And So It Goes" maken de Top 4 compleet.
Enige nummer wat een beetje te doen is van die gozer is dit jaar gewoon uit de lijst gevallen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef cafca het volgende:
Een Billy Joel top 4 zonder New York State of Mind.. Uptown Girl..
Racoon is aan te horen, Common Linnets een prima liedje, met de rest kan ik helemaal niks.quote:Op maandag 22 december 2014 11:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Racoon heb ik veel moeite met hun Engelse uitspraakquote:Op maandag 22 december 2014 17:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Racoon is aan te horen, Common Linnets een prima liedje, met de rest kan ik helemaal niks.
Ik ook, vooral bij 'Oceaan'...quote:Op maandag 22 december 2014 18:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bij Racoon heb ik veel moeite met hun Engelse uitspraak
Komt door dat Zeeuws he. Dat blijf je ook horen als ze ABN willen spreken.quote:Op maandag 22 december 2014 18:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bij Racoon heb ik veel moeite met hun Engelse uitspraak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |