Ow apartquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die stond zeker wel in de keuzelijst. Samen met Firestarter.
Caravan of love?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond Fatboy slim in zijn bandje vroeger leuker
Da's gewoon van Cornershop vind ikquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Die. En vind Rockafella Skank en zijn remix van Brimful of Asha ook beter.
Ik vind the prodigy er gewoon in horen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, tijdens de Top ga ik weer blij worden van pareltjes, vergeten hits, gezellige dansliedjes en weetikveel wat nog meer. En plaspauzes zijn ook nodig. Ik vind alleen die meer 'rock' en 3fmmuziek geen aanwinst. Iron Maiden, ja graag, hoort er naast bijv AC/DC gewoon in, maar Linkin Park en The Offspring?Hou ff op zeg. En Prodigy?
Voor jou is het ook een 'oude band'quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind the prodigy er gewoon in horen.
Mja. Maar de remix vind ik heul wat beter dan het origineelquote:
Hij klinkt wat hipper iddquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:14 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Mja. Maar de remix vind ik heul wat beter dan het origineel
En Happy Hour en wat het restant van de band daarna als The Beautiful South ging doen vond ik helemaal geniaalquote:
Het gaat om de beste 2000 nummers, niet om de leeftijd. maar om te rijpen moet je een aantal jaar oud zijn. Die leeftijd heeft Out of Space zeker bereiktquote:
Jennifer, Allison, Phillipa, Sue..quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En Happy Hour en wat het restant van de band daarna als The Beautiful South ging doen vond ik helemaal geniaal
Wij zijn ermee opgegroeid, en toen was het vernieuwend, modern, toen jij geboren bent was het er al.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gaat om de beste 2000 nummers, niet om de leeftijd. maar om te rijpen moet je een aantal jaar oud zijn. Die leeftijd heeft Out of Space zeker bereikt
quote:
Ik vind het wel een goede toevoeging aan de lijst dat dit soort muziek erin komt. Het zorgt sowieso voor meer variatie.quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:24 schreef laxus13 het volgende:
Als niet dance liefhebber vind ik Prodigy wel erg goed, net als Faithless trouwens
Ouwe poep!quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gaat om de beste 2000 nummers, niet om de leeftijd. maar om te rijpen moet je een aantal jaar oud zijn. Die leeftijd heeft Out of Space zeker bereikt
Beide magistraal!quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:24 schreef laxus13 het volgende:
Als niet dance liefhebber vind ik Prodigy wel erg goed, net als Faithless trouwens
Een overdosis aan Nederlandse artiesten is sowieso niet realistisch, maar goed, da's onderdeel van het pact dat de artiesten en radiozenders met elkaar hebbenquote:Op zaterdag 20 december 2014 09:03 schreef cafca het volgende:
Ik heb minder moeite met the Prodigy dan met 20 nummers van Bløf, Anouk of Nick & Simon
Oh? Want? Echt? Nee toch? Euh... Jemig!quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:40 schreef peaceman het volgende:
Zojuist met veel genoegen al het commentaar gelezen op de lijst. Heb de lijst nog niet gezien overigens..
Jullie doen trouwens net alsof de lijst niet eerlijk zou zijn samengesteld en alsof de keuzelijst niet representatief zou zijn...
![]()
Zoals ik al zei:quote:Op zaterdag 20 december 2014 09:40 schreef peaceman het volgende:
Zojuist met veel genoegen al het commentaar gelezen op de lijst. Heb de lijst nog niet gezien overigens..
Jullie doen trouwens net alsof de lijst niet eerlijk zou zijn samengesteld en alsof de keuzelijst niet representatief zou zijn...
![]()
Onafhankelijke, onbeperkte keuzelijst, zonder verdere manipulatie. Gangnam Style is het beste nummer ooit gemaakt. Punt.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:41 schreef cafca het volgende:
[..]
de echte beste 2000 nummers ooit gemaakt staan natuurlijk gewoon hier: MUZ / Meest beluisterde 2000 op youtube
Heeft die metaan een nieuw account?quote:Op zaterdag 20 december 2014 10:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Zoals ik al zei:
[..]
Onafhankelijke, onbeperkte keuzelijst, zonder verdere manipulatie. Gangnam Style is het beste nummer ooit gemaakt. Punt.
Ben er zelf enorm blij meequote:Op zaterdag 20 december 2014 13:05 schreef Uccie het volgende:
Aangezien ik weet dat hier die hard fans zitten (hi FritsFlits):
https://veiling.3fm.nl/boxershort-van-sander-de-heer
On-topic: Heb er zin in, tot donderdag!!
Je bent vol aan het bieden begrijp ik!quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik hoorde het al via Glittertje, ben er zelf enorm blij mee
13 minuten is dat nummer.... zullen ze die helemaal uitzenden?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:57 schreef Molurus het volgende:
Omg, King Crimson - Starless staat erin!!![]()
![]()
En anders zet ik de top 2000 uit en de CD aan. Ik zal dat nummer helemaal horen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:41 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
13 minuten is dat nummer.... zullen ze die helemaal uitzenden?![]()
Prachtig nummer idd!
Dit ja, hoewel ik een beetje teleurgesteld ben, dat je bij de golden 80's Hazel 'O Connor vergeten bent.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:09 schreef Knipoogje het volgende:
In het kader van kerst...we hebben nu toch echt afscheid moeten nemen van Happy x-mas (war is over) van John Lennon
Vond dat toch altijd een van de betere kerstliedjes.
Verder ook dit jaar best een hoop gouwe ouwen die plaats hebben moeten maken voor nieuwerwetse troep. Gelukkig is meestal de helft van die zooi er het jaar er op weer uit (al komt daar natuurlijk weer het nieuwe jaar voor in de plaats). Enige jammere is dat veel ouwetjes nooit meer terug komen. Maar goed, de lijst moet nu eenmaal steeds meer jaren herbergen (en steeds meer jongeren stemmen). En de lijst met nieuwkomers zit nu ook vol met veel rock dat er al jaren geleden in had moeten komen. Da's dan wel weer een goede zaak. Jammer alleen dat die dan de plek van onderstaande liedjes innemen en niet die van Gersh pardoel ofzo...
Vaarwel Koot & Bie & Toon Hermans
Nooit meer de zwoele stem van Billie Holiday met haar summertime
Vaarwel beide versie van Summer in the city
Nooit meer Lazy sunday, Itchycoo park, friday on my mind, no milk today... al die nostalgische 60ers.
Tot nooit meer ziens golden 80s met People are People & Joan Armatrading
Gelukkig krijgen we er een hoop van the Script voor terug
ja grappig ik deed deze altijd bij mijn vrije keuze bij wijze van grap (heb die CD van hun grijs gedraaid vroeger) had niet verwacht dat die ooit de top 2000 zou halenquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:13 schreef NaturalScience het volgende:
Nu al heerlijk die top 2000. Tweede kerstdag net na het eten zo tegen 8 uur het volgende nummer plots op de radio.![]()
Deed ik altijd met Tonight tonight van de Smashing pumpkinsquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:54 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja grappig ik deed deze altijd bij mijn vrije keuze bij wijze van grap (heb die CD van hun grijs gedraaid vroeger) had niet verwacht dat die ooit de top 2000 zou halen
Smashing Pumpkins staat er dit jaar plots 3 keer in zelfs. Terwijl er vorig jaar nog niets van deze band in de lijst stond.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:58 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Deed ik altijd met Tonight tonight van de Smashing pumpkins
Altijd al gezegd dat de rockbands goed scoren bij het grote publiek als er van die epische stukjes in zitten waarin het ruige ineens afgewisseld wordt met rustig/opzwepend.
Och, da's Skyradiogeneuzelquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:57 schreef NaturalScience het volgende:
Joshua Kadison - Jessie is trouwens alweer gedaald..... de dag dat die uit de top 2000 valt zou voor mij toch wel een erg droevig moment zijn.![]()
Als Pet Shop Boys en Eurythmics de lijst betreden met nummers uit de 80s die nog nooit eerder in de lijst stonden, dan hoef je hoop echt niet op te geven dat "People are People" nog eens terugkeert.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:09 schreef Knipoogje het volgende:
Tot nooit meer ziens golden 80s met People are People & Joan Armatrading
Origineel van Jim Bakkum is beter.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:57 schreef NaturalScience het volgende:
Joshua Kadison - Jessie is trouwens alweer gedaald..... de dag dat die uit de top 2000 valt zou voor mij toch wel een erg droevig moment zijn.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totaal niet erg dat zo'n nummer verdwijnt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:57 schreef NaturalScience het volgende:
op 666quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:52 schreef het_fokschaap het volgende:
Staat Eternal Flame nog in de lijst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |