Dan is het goed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:43 schreef cafca het volgende:
[..]
Zeiken is leuk, en tegen de tijd dat de uitzending begint genieten we toch wel van de (meeste) muziek
Nee hoor, ik krijg in m'n eentje ook wel een lijst met 2000 platen volquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan zou het de Radio2 Top20 heten
Zijn we wel snel klaar
Maar je mocht maar op maximaal 20 nummers stemmen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik krijg in m'n eentje ook wel een lijst met 2000 platen vol
Punt is dat we maar op 20 platen mogen stemmen en als al die lijstjes hetzelfde zijn..quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:45 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor, ik krijg in m'n eentje ook wel een lijst met 2000 platen vol
Oja, hm, nieuwe spelregels dan maarquote:Op vrijdag 19 december 2014 22:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Punt is dat we maar op 20 platen mogen stemmen en als al die lijstjes hetzelfde zijn..
15 keuzelijst en 1985 vrije keuzes?quote:
Breaking the Habbit is wat mij betreft één van de weinige (zo niet het enige) echt goede nummer dat deze band ooit heeft gemaakt. Dus wat mij betreft terecht.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, tijdens de Top ga ik weer blij worden van pareltjes, vergeten hits, gezellige dansliedjes en weetikveel wat nog meer. En plaspauzes zijn ook nodig. Ik vind alleen die meer 'rock' en 3fmmuziek geen aanwinst. Iron Maiden, ja graag, hoort er naast bijv AC/DC gewoon in, maar Linkin Park? Hou ff op zeg. En Prodigy?
Ach Out of Space tussen Neil Diamond en Boudewijn de Groot heeft ook wel zijn charmequote:Op vrijdag 19 december 2014 22:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh, tijdens de Top ga ik weer blij worden van pareltjes, vergeten hits, gezellige dansliedjes en weetikveel wat nog meer. En plaspauzes zijn ook nodig. Ik vind alleen die meer 'rock' en 3fmmuziek geen aanwinst. Iron Maiden, ja graag, hoort er naast bijv AC/DC gewoon in, maar Linkin Park en The Offspring?Hou ff op zeg. En Prodigy?
Heb er ook niets op tegen dat ze er in staan, als puber vond ik ze geweldig.quote:
Kwestie van wennenquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Met uitgaan kan ik een nummer van The Prodigy prima hebben, maar op radio2 in de Top2000 heeft het in mijn optiek weinig te zoeken.
Omdat dat zijn beste nummer is?quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:04 schreef Homdeck het volgende:
Zelfde geldt voor Fatboy Slim eigenlijk. Die staat er in met Praise You, maar ik vraag me wel af waarom dan uitgerekend met dat nummer.
Over een jaar of 10 zijn die jongens ook zo ongeveer uit de lijst verdwenen. Hadden ze nou maar een betere drummer gehad....quote:Op vrijdag 19 december 2014 23:03 schreef D. het volgende:
[..]
Kwestie van wennen
Vroeger vonden mensen die wilde langharige jongens uit Liverpool 'not done'
Die stond zeker wel in de keuzelijst. Samen met Firestarter.quote:Op vrijdag 19 december 2014 22:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ach Out of Space tussen Neil Diamond en Boudewijn de Groot heeft ook wel zijn charme.
Al vind ik het wel vreemd dat dat nummer de top 2000 heeft gehaald, ik kan me niet voorstellen dat die in de keuzelijst stond toch?
Firestarter vond ik altijd wat minderquote:Op vrijdag 19 december 2014 23:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Die stond zeker wel in de keuzelijst. Samen met Firestarter.
Die. En vind Rockafella Skank en zijn remix van Brimful of Asha ook beter.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |