Ben er zelf enorm blij meequote:Op zaterdag 20 december 2014 13:05 schreef Uccie het volgende:
Aangezien ik weet dat hier die hard fans zitten (hi FritsFlits):
https://veiling.3fm.nl/boxershort-van-sander-de-heer
On-topic: Heb er zin in, tot donderdag!!
Je bent vol aan het bieden begrijp ik!quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:06 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik hoorde het al via Glittertje, ben er zelf enorm blij mee
13 minuten is dat nummer.... zullen ze die helemaal uitzenden?quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:57 schreef Molurus het volgende:
Omg, King Crimson - Starless staat erin!!![]()
![]()
En anders zet ik de top 2000 uit en de CD aan. Ik zal dat nummer helemaal horen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:41 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
13 minuten is dat nummer.... zullen ze die helemaal uitzenden?![]()
Prachtig nummer idd!
Dit ja, hoewel ik een beetje teleurgesteld ben, dat je bij de golden 80's Hazel 'O Connor vergeten bent.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:09 schreef Knipoogje het volgende:
In het kader van kerst...we hebben nu toch echt afscheid moeten nemen van Happy x-mas (war is over) van John Lennon
Vond dat toch altijd een van de betere kerstliedjes.
Verder ook dit jaar best een hoop gouwe ouwen die plaats hebben moeten maken voor nieuwerwetse troep. Gelukkig is meestal de helft van die zooi er het jaar er op weer uit (al komt daar natuurlijk weer het nieuwe jaar voor in de plaats). Enige jammere is dat veel ouwetjes nooit meer terug komen. Maar goed, de lijst moet nu eenmaal steeds meer jaren herbergen (en steeds meer jongeren stemmen). En de lijst met nieuwkomers zit nu ook vol met veel rock dat er al jaren geleden in had moeten komen. Da's dan wel weer een goede zaak. Jammer alleen dat die dan de plek van onderstaande liedjes innemen en niet die van Gersh pardoel ofzo...
Vaarwel Koot & Bie & Toon Hermans
Nooit meer de zwoele stem van Billie Holiday met haar summertime
Vaarwel beide versie van Summer in the city
Nooit meer Lazy sunday, Itchycoo park, friday on my mind, no milk today... al die nostalgische 60ers.
Tot nooit meer ziens golden 80s met People are People & Joan Armatrading
Gelukkig krijgen we er een hoop van the Script voor terug
ja grappig ik deed deze altijd bij mijn vrije keuze bij wijze van grap (heb die CD van hun grijs gedraaid vroeger) had niet verwacht dat die ooit de top 2000 zou halenquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:13 schreef NaturalScience het volgende:
Nu al heerlijk die top 2000. Tweede kerstdag net na het eten zo tegen 8 uur het volgende nummer plots op de radio.![]()
Deed ik altijd met Tonight tonight van de Smashing pumpkinsquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:54 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja grappig ik deed deze altijd bij mijn vrije keuze bij wijze van grap (heb die CD van hun grijs gedraaid vroeger) had niet verwacht dat die ooit de top 2000 zou halen
Smashing Pumpkins staat er dit jaar plots 3 keer in zelfs. Terwijl er vorig jaar nog niets van deze band in de lijst stond.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:58 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Deed ik altijd met Tonight tonight van de Smashing pumpkins
Altijd al gezegd dat de rockbands goed scoren bij het grote publiek als er van die epische stukjes in zitten waarin het ruige ineens afgewisseld wordt met rustig/opzwepend.
Och, da's Skyradiogeneuzelquote:Op zaterdag 20 december 2014 13:57 schreef NaturalScience het volgende:
Joshua Kadison - Jessie is trouwens alweer gedaald..... de dag dat die uit de top 2000 valt zou voor mij toch wel een erg droevig moment zijn.![]()
Als Pet Shop Boys en Eurythmics de lijst betreden met nummers uit de 80s die nog nooit eerder in de lijst stonden, dan hoef je hoop echt niet op te geven dat "People are People" nog eens terugkeert.quote:Op zaterdag 20 december 2014 11:09 schreef Knipoogje het volgende:
Tot nooit meer ziens golden 80s met People are People & Joan Armatrading
Origineel van Jim Bakkum is beter.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:57 schreef NaturalScience het volgende:
Joshua Kadison - Jessie is trouwens alweer gedaald..... de dag dat die uit de top 2000 valt zou voor mij toch wel een erg droevig moment zijn.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Totaal niet erg dat zo'n nummer verdwijnt.quote:Op zaterdag 20 december 2014 13:57 schreef NaturalScience het volgende:
op 666quote:Op zaterdag 20 december 2014 16:52 schreef het_fokschaap het volgende:
Staat Eternal Flame nog in de lijst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |