Schijnt dat een aantal Fokkers er altijd naakt naar luistertquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:00 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Schijnt trouwens dat Susanna Hoffs dat nummer naakt heeft ingezongen
Dan is het wel handig als je weet wanneer die langskomtquote:Op zaterdag 20 december 2014 17:01 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Schijnt dat een aantal Fokkers er altijd naakt naar luistert
quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:05 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Dan is het wel handig als je weet wanneer die langskomt
Waarschijnlijk "12 uur"quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:05 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Dan is het wel handig als je weet wanneer die langskomt
Was hij niet op Pinkpop aanwezig?quote:Op zondag 21 december 2014 16:53 schreef FritsFlits het volgende:
Iron Sky wel aardig bekend dacht ik
Geen idee. Ik ken het nummer omdat het aantal keer is gebruikt in afleveringen van series die voorbij zijn gekomen bij mij.quote:
Hoor het nu voor het eerstquote:Op zondag 21 december 2014 16:53 schreef FritsFlits het volgende:
Ah zo, ik ken het weer van een top waar dit nummer best hoog stondquote:Op zondag 21 december 2014 17:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ken het nummer omdat het aantal keer is gebruikt in afleveringen van series die voorbij zijn gekomen bij mij.
ik hoorde het vanmorgen op serious request voorbij komen. ik was aangenaam verrastquote:Op zondag 21 december 2014 16:53 schreef FritsFlits het volgende:
Dan heeft dat lobbyen van jou toch nog nut gehad. Best een leuk 80's nummer inderdaad, al snap ik niet waarom je er helemaal lyrisch over bent.quote:
Dit.quote:Op zondag 21 december 2014 17:21 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ik hoorde het vanmorgen op serious request voorbij komen. ik was aangenaam verrast
Heb ik zo gelobbyd ja?quote:Op zondag 21 december 2014 18:57 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dan heeft dat lobbyen van jou toch nog nut gehad. Best een leuk 80's nummer inderdaad, al snap ik niet waarom je er helemaal lyrisch over bent.
message to my girl is prachtig!quote:Op zondag 21 december 2014 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb ik zo gelobbyd ja?Niet echt erg in gehad, al vind ik het wel een enorm mooi liedje ja
Het raakt me, live nog meer dan de studioversie
Ook zo'n nummer wat een beetje in de vergetelheid is geraakt bij het jongere publiek. Crowded House kent men nog wel, maar Split Enz...?quote:
spilt enz heeft wel meer mooie liedjes gemaakt.. Sugar and spice is weird, maar wel mooi.quote:Op zondag 21 december 2014 19:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook zo'n nummer wat een beetje in de vergetelheid is geraakt bij het jongere publiek. Crowded House kent men nog wel, maar Split Enz...?
Ik heb afgelopen maanden het oudere werk van Split Enz vaak aangezet. Best lekker. Hoewel je sommige dingen niet te lang moet aanzetten.quote:Op zondag 21 december 2014 19:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
spilt enz heeft wel meer mooie liedjes gemaakt.. Sugar and spice is weird, maar wel mooi.
Maar crowded house is ook een prima band: into temptation, hole in the river (live), private universe..
wisselvallig?quote:Op zondag 21 december 2014 19:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen maanden het oudere werk van Split Enz vaak aangezet. Best lekker. Hoewel je sommige dingen niet te lang moet aanzetten.
Crowded House vind ik minder en vooral wisselvallig.
Hebben een paar pareltjes (Hole in the River, Fall at Your Feet, Into Temptation) maar ook nummers waar ik niets mee heb (Weather With You, Four Seasons In One Day, Better Be Home Soon)quote:
Squeezequote:Op zondag 21 december 2014 19:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als Crowded House je naast Split Enz wat te braaf en te meisjesmuziek is, kan ik je Squeeze wel aanraden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |