quote:01 Wilderness
02 Truth
03 Say Something
04 Fear & Love
05 Too Long
06 A Light (Night)
07 Another Trigger
08 Lately
09 Just Sayin'
10 A Light (Day)
11 Evening Comes
12 Stories
13 Too Long (Radio Edit)
14 Lately (Tobtok Remix)
15 Lately (The Avener Remix)
Klinkt best oké, maar ik geef toch echt wel de voorkeur aan Charlie Winston. De stem van Charlie vind ook veel bijzonderder.quote:Op maandag 15 december 2014 10:07 schreef Moody het volgende:
Charlie Winston is prima te verteren
Ben er destijds (2009) ingerold met Hobo en ook het album daarna is prima. Soms iets te bombastisch en te zoetsappig, je moet 'm niet wekelijks opzetten zeg maar....
Mensen die dit leuk vinden, kan ik Aaron ook aanraden. Zijn Franse tegenhanger. Ook vrij melodramatisch en gelaagd.
(... ) etc.
Jammer. Ik blijf het toch wel erg goed vinden. Ik word steeds enthousiaster, eigenlijkquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:31 schreef Moody het volgende:
Nee, de "nieuwe" Charlie Winston is niet mijn ding. 13-in-een-dozijn.
Ik ben niet zijn management, ik ben gewoon fan van Charlie Winston. Ik vind zijn muziek uitstekend en in Nederland schandalig onderbelicht. Werd hij maar op 3FM gedraaid, zoals jij suggereert.quote:Op dinsdag 1 september 2015 23:00 schreef Moody het volgende:
Je zou bijna denken dat je zijn management bent
Hobo is een erg leuke plaat, maar daarna is het wel erg simpeltjes geworden imo. Beetje uitgekeken op Charlie Winston. Een beetje wat ik dagelijks op 3FM langs hoor komen.
Ik ga je proberen je van je Charlie Winston manie af te helpen. Ik weet wat je leuk vindt, maar heb verder geen idee wat je kent. Wat vind je van Patrick Watson? Ook een vrij bombastische singer-songwriter, alleen met wat meer vernuft....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Patrick Watson - Places You Will Go (Official Video)
Beirut zal je wel kennen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beirut - Elephant Gun (Official Video)
Blij dat je dat vindt. Ik raad vooral zijn album Running Still aan, hoewel de andere albums ook prima zijn.quote:
Op 8 december staat Charlie Winston in Paradiso Noord!twitter:ParadisoAdam twitterde op maandag 09-07-2018 om 10:27:58om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Zodra de winter bijna om de hoek komt kijken, is het een prima moment om de zomerse uptempo nummers van singer-songwriter @Charlie_Winston over je heen te laten komen. Op zaterdag 8 december speelt hij dan ook in Paradiso Noord: https://t.co/94Zf76EqwR.Vvk start morgen. reageer retweetJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop