Ik zal m'n gedachten er eens over laten gaanquote:Op maandag 22 december 2014 12:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uhmm. Als ik mijn muzieksmaak met huidige bands moet samenvatten kom je op de lijn Arctic Monkeys - War On Drugs - Chvrches uit. Daar valt natuurlijk nog genoeg binnen, maar daarvan vind ik ook heel veel leuk. Ook veel Franz Ferdinand en Jungle geluisterd dit jaar om nog maar wat voorbeelden te noemen.
Hero van Family of the year vind ik ook een erg goed nummer. Ook al is het soft, er zit een hele mooie opbouw in. Had verwacht -met het radio 2 publiek in mijn achterhoofd- dat deze er ook wel bij zou zitten.quote:Op maandag 22 december 2014 11:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zo lijst van 2014 doorgespit. Dit vind ik tof:
[ afbeelding ]
Aantal twijfelgevallen maar de rest kan ik echt niet aanhoren. Gelukkig verschillen smaken
Conclusie: er staat veel te weinig echte rock en normale metal in de Top 40!
Het probleem met die hitlijsten is dat ze grotendeels zijn gebaseerd op airplay. En er zijn veel meer radiostations die lekker veilig de zoveelste hit van Rihanna draaien, dan dat ze echt zoeken naar bijzondere pareltjes.quote:Op maandag 22 december 2014 11:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik was wat ongenuanceerd. Mijn idee is dat er nog ruim genoeg goede muziek voorbij komt op een zender als 3FM, maar de top 40 / mega top 50 zijn meestal van een stuk lager niveau. Daar moet je echt goed kijken voor de pareltjes tussen de rommel.
Daar zit echt niets tussen waar ik met plezier naar luister en zelfs zaken waarvoor ik wegzapquote:Op maandag 22 december 2014 11:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Aantal twijfelgevallen maar de rest kan ik echt niet aanhoren. Gelukkig verschillen smaken
Misschien volgend jaar in de keuzelijst, dan zal die er wel inkomen.quote:Op maandag 22 december 2014 12:50 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Hero van Family of the year vind ik ook een erg goed nummer. Ook al is het soft, er zit een hele mooie opbouw in. Had verwacht -met het radio 2 publiek in mijn achterhoofd- dat deze er ook wel bij zou zitten.
Leuk! Meer Joel fansquote:Op maandag 22 december 2014 11:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is mijn op één na favoriete nummer van hem. "Lullabye (Goodnight My Angel)" en "And So It Goes" maken de Top 4 compleet.
Dat is een typisch 3FM lijstje, ook niet echt representatief voor een groot deel van de Radio-2-doelgroep. (40/45-plussers)quote:Op maandag 22 december 2014 11:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Een Billy Joel top 4 zonder New York State of Mind....quote:Op maandag 22 december 2014 11:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is mijn op één na favoriete nummer van hem. "Lullabye (Goodnight My Angel)" en "And So It Goes" maken de Top 4 compleet.
Enige nummer wat een beetje te doen is van die gozer is dit jaar gewoon uit de lijst gevallen.quote:Op maandag 22 december 2014 15:51 schreef cafca het volgende:
Een Billy Joel top 4 zonder New York State of Mind.. Uptown Girl..
Racoon is aan te horen, Common Linnets een prima liedje, met de rest kan ik helemaal niks.quote:Op maandag 22 december 2014 11:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Racoon heb ik veel moeite met hun Engelse uitspraakquote:Op maandag 22 december 2014 17:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Racoon is aan te horen, Common Linnets een prima liedje, met de rest kan ik helemaal niks.
Ik ook, vooral bij 'Oceaan'...quote:Op maandag 22 december 2014 18:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bij Racoon heb ik veel moeite met hun Engelse uitspraak
Komt door dat Zeeuws he. Dat blijf je ook horen als ze ABN willen spreken.quote:Op maandag 22 december 2014 18:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Bij Racoon heb ik veel moeite met hun Engelse uitspraak
Ik vond alleen Blue Days goed.quote:Op maandag 22 december 2014 18:41 schreef cafca het volgende:
Ik vond Feel like flying nog best een aardig nummer, maar voor de rest...... Zeker geen top 2000 materiaal.
Raccoon níet? Die hebben anders ook zat Megahits gehad bij die zender.quote:Op maandag 22 december 2014 18:51 schreef BoxeurDesRues het volgende:
Ik vind Racoon duidelijk beter luisterbaar dan Blof. Vind het overigens ook terecht dat er een aantal nummers instaan, een no nonsense bandje die al jaren degelijke hits aflevert. Niet bepaald een 3fm gehyped product als Dotan of Kensington.
Die ken ik niet eensquote:Op maandag 22 december 2014 18:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vond alleen Blue Days goed.
Happy family was ook nog wel leuk.quote:Op maandag 22 december 2014 18:41 schreef cafca het volgende:
Ik vond Feel like flying nog best een aardig nummer, maar voor de rest...... Zeker geen top 2000 materiaal.
Zal wel mee vallen. Volgend jaar is men zijn overlijden alweer vergeten en zijn er intussen alweer een aantal andere helden heengegaan. Slecht timing van Joe, dit.quote:Op maandag 22 december 2014 22:20 schreef TLC het volgende:
Volgend jaar staan alle Joe Cocker liedjes weer een stuk hoger
Ik ben bang van niet.quote:Op maandag 22 december 2014 22:20 schreef TLC het volgende:
Volgend jaar staan alle Joe Cocker liedjes weer een stuk hoger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |